Als dromen uitkomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:23

Ik duim dat je snel geholpen wordt!

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-25 22:04

Dank jullie voor nu helpt de antibiotica dus dat is in ieder geval iets.

Noah is erg blij want hij heeft Santa al 2x gezien deze week. 1 op school en gisteravond op de Goodnight Christmas tree. Super leuk de organisatie kookt vlees op de bbq, er is een raffle, en Santa komt. Iedere familie wordt gevraagd om een salade or cake mee te brengen en je brengt een klein kadootje voor de kinderen. Wij wonen niet in Goodnight maar Kooloonong is te klein om zelf iets te doen dus dat is prima. We zijn nu voor het 6e jaar gegaan dus ik denk dat we de meeste ook wel kennen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Santa mag wel zn haar wat beter fatsoeneren de volgende keer zodat hij ook kan zien.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:51

Heerlijk dit <3

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 09:50

Als je volgend jaar december komt kun je ook mee.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 09:52

wortel115 schreef:
Als je volgend jaar december komt kun je ook mee.

Dat zou echt geweldig zijn !!!

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 10:01

We zijn dit jaar alleen naar Goodnight geweest maar afhankelijk van data is Nyah ook heel leuk en heel anders. Wij zijn dit jaar niet gegaan want het vuurwerk ging niet door omdat het een fire ban day was.
Het huis is tegen die tijd nog niet klaar maar als je het niet erg vind om in een caravan te slapen ben je nog steeds welkom.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 10:10

wortel115 schreef:
We zijn dit jaar alleen naar Goodnight geweest maar afhankelijk van data is Nyah ook heel leuk en heel anders. Wij zijn dit jaar niet gegaan want het vuurwerk ging niet door omdat het een fire ban day was.
Het huis is tegen die tijd nog niet klaar maar als je het niet erg vind om in een caravan te slapen ben je nog steeds welkom.

Ik vind niks erg. Als er maar niet zo'n mega spin zit. Laatste keer in Australie liep er iets over m'n hand, ik kijken en krijsen, is het zo'n mega ding. Gooi al rijdende de autodeur open en vegen. Doe ik paar dagen later de autodeur open en jawel hoor, hij heeft dagen achter mij gezeten. Ben de naam van de spin even kwijt maar wat heb ik gegild.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 10:21

Ik houd ook niet van spinnen en zeker niet de grote huntsman. Het huis word ieder jaar gespoten voor termieten (houten huis) en spinnen dat helpt al. Heel soms komt er toch een in auto helaas.

Noah slaapt graag bij ons en Liselotte vind de bank prima dus caravan komt goed dan. Eerst nog sleutel overdracht enzo. Al is daar een kleine vertraging. Het huis is namelijk op 2 titels, of naja een van de paddocks is. Maar de vorige eigenaar gaat met 2 namen. Dus dat moet nu last minute geverifieerd worden. In het nieuwe jaar gaan we voor een caravan kijken. We willen er graag een waar de master bedroom wat meer privacy heeft en geen dak wat omhoog kan/moet maar een die al hoog genoeg is dat scheelt met aircon en kachel.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:08

Spannend allemaal hoor. Ik ben stiekem naar tickets aan het kijken nu.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 20:36

hahahatsjoe schreef:

Ik heb geen idee wat tickets kosten. Maar afhankelijk op welke dag je aan komt in Melbourne kan ik je evt ophalen of er gaat een trein naar Swan Hill. Je wil misschien ook andere dingen zien/doen?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 02:21

wortel115 schreef:
hahahatsjoe schreef:

Ik heb geen idee wat tickets kosten. Maar afhankelijk op welke dag je aan komt in Melbourne kan ik je evt ophalen of er gaat een trein naar Swan Hill. Je wil misschien ook andere dingen zien/doen?

Jazeker, ik dacht dan eerst naar jou en daarna nog andere dingen, maar niet nog even plannen. Moet ook nog dag zeggen in vriend in Sydney. Maar in elk geval december.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 36 min geleden

Vanmorgen toch maar om kwart voor 6 uit bed om Jazz te rijden. Want vandaag weer 42 graden. Jazz had er zin.
Afbeelding

Ik denk dat we zo maar naar het zwembad gaan met de kinderen. Bij de aircon zitten is ook maar zo wat.

Morgen een drukke dag. Eerst moet ik terug naar de dokter. Hopelijk valt de bloedtest uitslag mee.
Dan naar de notaris om papieren te tekenen voor water. Dan zijn we officieel eigenaar van 2 megaliter water per jaar.
En ja het huis het is nog steeds wachten op de overheid. De verkoper gaat dus met 2 namen en nu last minute moet dat gecheckt worden. Het lijkt erop dat we nu pas in het nieuwe jaar de sleutels krijgen want ja morgen na lunch werkt de overheid niet meer natuurlijk voor kerst.