Als dromen uitkomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 19:23

Ik duim dat je snel geholpen wordt!

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-25 22:04

Dank jullie voor nu helpt de antibiotica dus dat is in ieder geval iets.

Noah is erg blij want hij heeft Santa al 2x gezien deze week. 1 op school en gisteravond op de Goodnight Christmas tree. Super leuk de organisatie kookt vlees op de bbq, er is een raffle, en Santa komt. Iedere familie wordt gevraagd om een salade or cake mee te brengen en je brengt een klein kadootje voor de kinderen. Wij wonen niet in Goodnight maar Kooloonong is te klein om zelf iets te doen dus dat is prima. We zijn nu voor het 6e jaar gegaan dus ik denk dat we de meeste ook wel kennen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Santa mag wel zn haar wat beter fatsoeneren de volgende keer zodat hij ook kan zien.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:51

Heerlijk dit <3

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 09:50

Als je volgend jaar december komt kun je ook mee.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 09:52

wortel115 schreef:
Als je volgend jaar december komt kun je ook mee.

Dat zou echt geweldig zijn !!!

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 10:01

We zijn dit jaar alleen naar Goodnight geweest maar afhankelijk van data is Nyah ook heel leuk en heel anders. Wij zijn dit jaar niet gegaan want het vuurwerk ging niet door omdat het een fire ban day was.
Het huis is tegen die tijd nog niet klaar maar als je het niet erg vind om in een caravan te slapen ben je nog steeds welkom.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 10:10

wortel115 schreef:
We zijn dit jaar alleen naar Goodnight geweest maar afhankelijk van data is Nyah ook heel leuk en heel anders. Wij zijn dit jaar niet gegaan want het vuurwerk ging niet door omdat het een fire ban day was.
Het huis is tegen die tijd nog niet klaar maar als je het niet erg vind om in een caravan te slapen ben je nog steeds welkom.

Ik vind niks erg. Als er maar niet zo'n mega spin zit. Laatste keer in Australie liep er iets over m'n hand, ik kijken en krijsen, is het zo'n mega ding. Gooi al rijdende de autodeur open en vegen. Doe ik paar dagen later de autodeur open en jawel hoor, hij heeft dagen achter mij gezeten. Ben de naam van de spin even kwijt maar wat heb ik gegild.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 10:21

Ik houd ook niet van spinnen en zeker niet de grote huntsman. Het huis word ieder jaar gespoten voor termieten (houten huis) en spinnen dat helpt al. Heel soms komt er toch een in auto helaas.

Noah slaapt graag bij ons en Liselotte vind de bank prima dus caravan komt goed dan. Eerst nog sleutel overdracht enzo. Al is daar een kleine vertraging. Het huis is namelijk op 2 titels, of naja een van de paddocks is. Maar de vorige eigenaar gaat met 2 namen. Dus dat moet nu last minute geverifieerd worden. In het nieuwe jaar gaan we voor een caravan kijken. We willen er graag een waar de master bedroom wat meer privacy heeft en geen dak wat omhoog kan/moet maar een die al hoog genoeg is dat scheelt met aircon en kachel.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:08

Spannend allemaal hoor. Ik ben stiekem naar tickets aan het kijken nu.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 20:36

hahahatsjoe schreef:

Ik heb geen idee wat tickets kosten. Maar afhankelijk op welke dag je aan komt in Melbourne kan ik je evt ophalen of er gaat een trein naar Swan Hill. Je wil misschien ook andere dingen zien/doen?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 02:21

wortel115 schreef:
hahahatsjoe schreef:

Ik heb geen idee wat tickets kosten. Maar afhankelijk op welke dag je aan komt in Melbourne kan ik je evt ophalen of er gaat een trein naar Swan Hill. Je wil misschien ook andere dingen zien/doen?

Jazeker, ik dacht dan eerst naar jou en daarna nog andere dingen, maar niet nog even plannen. Moet ook nog dag zeggen in vriend in Sydney. Maar in elk geval december.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-25 05:52

Vanmorgen toch maar om kwart voor 6 uit bed om Jazz te rijden. Want vandaag weer 42 graden. Jazz had er zin.
Afbeelding

Ik denk dat we zo maar naar het zwembad gaan met de kinderen. Bij de aircon zitten is ook maar zo wat.

Morgen een drukke dag. Eerst moet ik terug naar de dokter. Hopelijk valt de bloedtest uitslag mee.
Dan naar de notaris om papieren te tekenen voor water. Dan zijn we officieel eigenaar van 2 megaliter water per jaar.
En ja het huis het is nog steeds wachten op de overheid. De verkoper gaat dus met 2 namen en nu last minute moet dat gecheckt worden. Het lijkt erop dat we nu pas in het nieuwe jaar de sleutels krijgen want ja morgen na lunch werkt de overheid niet meer natuurlijk voor kerst.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 06:43

Ah pittig warm.lekker op tijd wakker dus en sterkte met uitslag

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 10:07

Dat is mooi vroeg ! Ik was om 4 uur op :-).

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-25 11:32

O 4 uur is nog vroeger. Ika ga het morgen vroeg weer proberen maar ik moet vroeger weg dus we gaan het zien.

Dit zei de auto na het zwemmen. Morgen weer heet.
Afbeelding

O weten jullie nog dat ik een octopus had gehaakt voor een preemie baby? Ze hebben gevraagd voor een reserve. Baby is nu 7 weken oud.
Afbeelding

En ik heb voor jullie geprobeerd een foto te maken van een jonge butcher bird. Maar helaas ik kon niet dichtbij genoeg komen.
Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 11:45

Goeie, 43 graden is echt heet. Die octopus is cute <3

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 07:27

En het is nog leuker. De stroom is uit. Dit is trouwens niet nieuw. Omdat het heet is heeft iedereen alle aircons aan natuurlijk. Dat kan het netwerl dan niet aan en dit is het resulaat. Wij gaan zo uit eten, after harvest party van ml zn werk maar ik wil niet te lang weg blijven voor de honden en katten. Ze hebben in ieder geval extra drinken en Nala heeft een zwembadje meer kunnen we nu niet doen thuis of noet thuis.

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 11:29

Pfffffff wat een hitte. Zijn een stel zonnepanelen niet handig om de airco aan te sturen? Zon zat daar.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-25 06:36

Ja zonnepanelen kan hier ook alleen is dit niet ons huis dus dat is wat duur zeker omdat we eruit gaan. Gelukkig valt het vaak mee hoor ook alleen zeggen ze dat het uren duurt het lost zich vaak relatief snel op.

We hebben een lekker rustig weekend gehad. Ik heb gisteren Jazz en Atari gereden en vandaag alleen Jazz. Heerlijk de stilte op zondag morgen nu de oogst klaar is. We hebben inmiddels ook een goede regenbui gehad dus het is weer even iets koeler.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We hebben wel vrijdag alle kerst boodschappen al gedaan. Want komende week is het chaos in de winkels en dan gaat de winkel ook nog dicht voor kerst dus iedereen gaat los en de schapen moeten leeg.

En ja wbt de dokter. Uitslag van het bloed was er. Ijzer nog steeds laag maar omdat het met supplement iets omhoog gegaan was moest ik dat maar blijven gebruiken. Ook waren er tekenen van infectie maar omdat de antibiotica zn werk deed moest ik maar het herhaal recept ophalen voor nog 7 dagen. En dan in het nieuwe jaar een echo. Hij zei gelukkig wel als het dan niet goed is gewoon terug naar gynaecoloog dus daar hoef ik dan niet lang op te wachten. Verder gebruik ik nu alleen paracetamol als het nodig is dus het valt nu mee. Draven en galoperen is niet heel fijn maar de rest van de dag is het mild genoeg om te negeren.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 08:10

Gelukkig dat er een goeie bui is gevallen. En klinkt misschien raar maar wat fijn de winkels gewoon dicht met kerst. Ik verlang soms wel eens terug naar die tijd. Toen was het nog speciaal.
Maar jeetje jullie stroomnetwerk kan dus ook de aanvraag niet aan.
Dat is toch wat he. Alles moet electriche maar dan....
Fijn dat ab kuur werkt
En rustig aan stapritje doen

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-25 08:41

Ja alle winkels zijn dicht met kerst en dat is prima hoor. Maar ik vind winkelen in de dagen er voor veel te druk dus ik blijf weg tot na kerst.

Stroom gaat heel vaak gewoon goed hoor alleen op hele warme dagen is het soms lastig. En ook dat went blijkbaar de kinderen kijken er nauwelijks van op.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 20:42

Hier in Oostenrijk is ook alles dicht met kerst. Ik ga morgen de inkopen doen.

Fijn dat je nu minder lang hoeft te wachten in het nieuwe jaar op verdere stappen voor je gezondheid. Ik hoop dat je gewoon snel pijnvrij bent.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 02:50

Dank je Mer.

Vandaag goed verwend op mijn werk. De kinderen hebben boeken gekregen. Noah kreeg er 2 over het zonnestelsel. Hij is gek op planeten een weet ze in de goede volgorde vanaf de zon en hoevel manen sommige hebben en how koud of warm. En een boek over aarde met een map. Liselotte kreeg 2 boeken in de Wings of fire series dus die is ook blij.
Ik kreeg zeep/hand creme van een goed merk, een pyjama en chocolade. En dan voor ons allemaal een chocolade rocky road boom. Hij is zelf gemaakt dus ik weet nog niet wat er allemaal in zit maar rocky road heeft normaal marshmallow en nootjes soms snoep dus we gaan het zien. Hij ziet er in ieder geval mooi uit en hij is bijna net zo groot als Nala. Dus zoals Liselotte haar vriendin pas zei toen ik zei dat ik al cola op had en dus niet meer nodig had “it’s Christmas so stuff yourself “. Kinderen kunnen best leuk uit de hoek komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 10:42

Je bent goed verwend, leuk !

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 16:29

Oehhhh dat is een mooi pakket zo <3 lekker van genieten.