Het is jammer dat het zo lastig is met een telefoon diepte zichtbaar te maken op de foto... Maar echt, deze voorbode van een onweersbui was een schoonheid:
Nu valt het met bakken uit de hemel aan de kust in NH.
Edit: gaat weer in meeleesmodus.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 12-05-17 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
magda_90
Geplaatst: 12-05-17 19:27
Wat een straf dat ik nu 3 hoog woon! Alhoewel ik nu wel weg moet.
Hier kwam net even een wolk overvliegen waar eventjes ineens regen uit kwam. Het was geen hele grote wolk, dus het is wel grappig dat die dan zo over je heen komt, en het regent boven jou precies, en waarschijnlijk 100 meter verderop niet
Ik heb dat ooit meegemaakt dat het 20 meter voor mijn neus regende en waar ik stond was het droog
Geweldig, al die wolkenfoto's die voorbij komen in dit topic, ik keek vandaag ook mijn ogen uit.
Dit vond ik wel apart; slecht te zien maar er zat een groot gat in de wolken waar een kleinere wolk in het midden omlaag hing. Helaas was de lucht zo dreigend dat de foto ook heel donker is.
En toen hing er ineens dit monster achter me: Dan voel je je heel klein.
joeluna
Geplaatst: 12-05-17 20:06
Zojuist in het zuiden van Brabant (tegen België aan) Zag er heel indrukwekkend uit Heeft het misschien ook een naam?
Ik reed van stage naar huis rond 8 uur/half 9 en ik had prachtig uitzicht op een bui hij zat rond Waalwijk, paar flinke flitsen en later ook flinke regen. Vanaf Drunen had ik een mooi uitzicht op de voorkant maar kon helaas geen foto maken aangezien ik in de auto zat
Pluizebolpum
Geplaatst: 12-05-17 21:17
Zag zo al heel wat moois al langs komen (oi, ook op fb:oo ). @joeluna; Ja, dat heet retegaaf. Werd hier net ook wat donker dus dacht, kom, laten we eens even kijken of er ook wat leuks te zien is... Moah:
(wel jammer dat ze zo korrelig zijn, moet er weer even inkomen qua instellingen en zo, toch wat anders dan paarden met mutsjes fotograferen ) Overigens valt het tot nu toe wel mee, buitje 'voortegen' het stof maar verder geen rommel of zo.
Dat hierboven is een arcus toch? Mag jij even boffen dat je die ziet. Ik probeer er al een paar jaar een te vangen, en het is me tot nu toe 1 keer gelukt. Alleen die ene keer zag ik het amper omdat het donker was. De flitsen van de onweer lieten me zien dat het er eentje was
Jaloers!!! Sta elke keer uit t raam te staren maar kom niet verder dan dit..
Pluizebolpum
Geplaatst: 12-05-17 21:39
Oh CarinaR, die van jou is wel héél gaaf geworden. Zo jammer dat hier zoveel huizen staan...
MarjanB, die van jou zijn toch ook mooi? Ik vind die laatste wel apart.
MonteKarlo
Geplaatst: 12-05-17 21:40
Gaaaaf @carinaR !
Het was echt donker ! Ben nog de polder in gereden in de hoop op een mooi uitzicht maar het kwam met bakken uit de hemel niet te zuinig. Toen t droog was thuis dit plaatje nog kunnen maken;
jokari
Geplaatst: 12-05-17 21:41
Ik had bezoek deze avond en heb die wallcloud boven het Leuvense gewoon gemist boehoehoe.
Wat een prachtige luchten hebben jullie gefotografeerd.
Anoniem
Geplaatst: 12-05-17 21:49
CarinaR schreef:
Mag ik even, mag ik even! [ [url=m/LGSR9E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij mag wel even Wauw wat een schitterende buien zeg.