Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:22

Citaat:
Dan moet je gewoon blijven slapen :D

_/-\o_ als ze verder weg toch leuker zijn

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:23

Wat super fijn Kenyada! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Dat is wat ik ook wil: kriebels!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:27

_Linn_ schreef:
Wat super fijn Kenyada! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Dat is wat ik ook wil: kriebels!

Dit was de derde date :) heb m nu drie dagen achter elkaar gezien. donderdag zien we elkaar weer! Dan ga ik voor het eerst bij hem langs.
O ja die kriebels. Man wat ontzettend fijn!!!
En ik weet dat hij ze ook heeft dus ik geniet met volle teugen!!!

_Linn_

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:28

Hopen dat het zo leuk blijft dus!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:37

Beste gevoel ever Keny! Super!

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:38

Wat leuk kenyada, voor de anderen ook natuurlijk *\o/*

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:27

Paramuse wat een l.ul zeg! Goed dat je er achter bent gekomen.

Roos wat maakte de date zo'n ramp??

Keny wat leuk!! Die kriebels in je buik, dat is toch heerlijk!

Ik wil voorlopig nog geen kriebels voelen, meestal ga ik daarna hard op m'n bek dus liever nog even niet :roll: Afstand heb ik best ver staan ook, 70 km ofzo.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:01

Ojee, ik ga straks even langs bij m'n verre buurjongen :=

Mijn kilometers staan op max 30. Woon zelf al redelijk 'centraal' in m'n provincie, kom af en toe wel Nederlanders en Fransmannen tegen :P

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:53

knok knok ben ik weer.
Heb werkelijk weer een paar pagina's genoten...
Alleen is er een mod die de pret bederft (grapje...) meeste foto's zijn verwijderd dus heb geen idee waar jullie het over hebben.

AronLoutje 4,5 vind ik niet oud, net mooi eigenlijk. Las laatst iets dat er naar voren is gekomen dat vrouwen het meest aangetrokken zijn tot mannen die 6 jaar ouder zijn. Dus je heb nog 1,5 jaar speling haha.
Queleens, 14 februari zou ik dan toch echt over slaan. Of ergens heen gaan waar niemand is haha. Nee maar ff serieus ik vind daten op die dag echt verschrikkelijk... Vind het wel dapper als je het zou doen!
Berdien staat de date al met de motormuis? Die slakken man ik wel echt geniaal :')
Kenyada super fijn dat je lekker kriebels hebt! Houden zo! Welke is het uiteindelijk geworden?

En er was nog iemand die op "date" ging met een min of meer buurjongen, maar kan het niet meer terug vinden. Hoe is dat uiteindelijk afgelopen? Zag hij er leuk uit, komt er nog een keer?

Mijn straal staat op 35 of 40 dacht ik, vind ik ver zat. En als ik me nou echt verveel, dan gaat ie weer op 100 haha.
Type heb ik ook niet echt, soms heb ik het idee dat ik op alles val wat los en vast zit...
Maar tattoo's zijn bij mij eigenlijk wel een pluspuntje, maar van top tot teen onderzitten dan weer niet. En als hij tattoo loos is moet ie de mijne accepteren haha.
Verder val ik niet op dun en smalle koppies en niveau is wel fijn. Roken is een afknapper, maar goed.. alle ex-vriendjes rookte uiteindelijk ook :')

Heb er nu 4 op WhatsApp + nog een jongen die ik dit weekend met uitgaan hebt ontmoet + een tinder man van ruim 2 jaar terug waar ik uiteindelijk nooit mee heb afgesproken + nog een stuk of 8 op tinder -O- Dus ik word een beetje gek.
Leukste en interessantste gesprekken op het moment heb ik met een bodybuilder :') leuke jongen, zitten gelukkig wel hersens in en hij heeft een leuke kop! Afstand is ook te overzien.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:04

Ohja een beetje hersens zijn indd ook wel fijn, maar geen must.
Mijn ex was lager opgeleid dan ik en dat was ook wel prima. Deze heeft een universitaire master gedaan dus meer dan slim genieg voor mij :')

Tsjah date op de 14e als t niet anders kan dan kan t niet anders haha maar misschien dat ik de 13e nu ook wel kan dus dat zou wel chill zijn zegmaar :')

Oh aron ik ken dat gevoel. Ik ben ooit echt best wel verliefd geweest op iemand, relatie mee gehad en kei hard op mn bek gegaan. Ben er nu echt bang voor dat als ik weer kriebels zou krijgen ik het niet objectief kan bekijken en daardoor weer op mn bek zou gaan. Maar probeer mezelf er overheen te zetten want die kriebels is wel waar ik eigenlijk naar opzoek ben.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:21

KellyR schreef:
knok knok ben ik weer.
Heb werkelijk weer een paar pagina's genoten...
Alleen is er een mod die de pret bederft (grapje...) meeste foto's zijn verwijderd dus heb geen idee waar jullie het over hebben.

AronLoutje 4,5 vind ik niet oud, net mooi eigenlijk. Las laatst iets dat er naar voren is gekomen dat vrouwen het meest aangetrokken zijn tot mannen die 6 jaar ouder zijn. Dus je heb nog 1,5 jaar speling haha.
Queleens, 14 februari zou ik dan toch echt over slaan. Of ergens heen gaan waar niemand is haha. Nee maar ff serieus ik vind daten op die dag echt verschrikkelijk... Vind het wel dapper als je het zou doen!
Berdien staat de date al met de motormuis? Die slakken man ik wel echt geniaal :')
Kenyada super fijn dat je lekker kriebels hebt! Houden zo! Welke is het uiteindelijk geworden?

En er was nog iemand die op "date" ging met een min of meer buurjongen, maar kan het niet meer terug vinden. Hoe is dat uiteindelijk afgelopen? Zag hij er leuk uit, komt er nog een keer?

Mijn straal staat op 35 of 40 dacht ik, vind ik ver zat. En als ik me nou echt verveel, dan gaat ie weer op 100 haha.
Type heb ik ook niet echt, soms heb ik het idee dat ik op alles val wat los en vast zit...
Maar tattoo's zijn bij mij eigenlijk wel een pluspuntje, maar van top tot teen onderzitten dan weer niet. En als hij tattoo loos is moet ie de mijne accepteren haha.
Verder val ik niet op dun en smalle koppies en niveau is wel fijn. Roken is een afknapper, maar goed.. alle ex-vriendjes rookte uiteindelijk ook :')

Heb er nu 4 op WhatsApp + nog een jongen die ik dit weekend met uitgaan hebt ontmoet + een tinder man van ruim 2 jaar terug waar ik uiteindelijk nooit mee heb afgesproken + nog een stuk of 8 op tinder -O- Dus ik word een beetje gek.
Leukste en interessantste gesprekken op het moment heb ik met een bodybuilder :') leuke jongen, zitten gelukkig wel hersens in en hij heeft een leuke kop! Afstand is ook te overzien.

Die min of meer buurjongen was mijn date, zoals je wel gelezen hebt is die dus super verlopen haha!!!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:25

Haha Kelly kan je ze nog wel uit elkaar houden?? Zit er wel eentje tussen waar je mee zou willen daten?

Ik val ook wel op verschillende types, vaak blond/donkerblond al is m'n huidige 'date' totaal anders met zn donkere krullen haha. Mijn ex was wel een beetje een dombo..keek ook nooit nieuws oid dus als ik zei heb je dit of dat gehoord/gelezen kwam er nooit respons, klinkt onbenullig misschien maar dat werd o.a. wel een ergernis voor mij. Altijd over koetjes en kalfjes praten gaat ook vervelen op den duur.

Ja precies dat gevoel Queelens, op je bek gaan is zo k.ut als je verliefd bent :-( en je ziet het dan idd niet meer helder (je vriendinnen vaak wel maar neeeuuuu die hebben echt geen gelijk hoor pffff bord voor m'n kop)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:32

Tja... Dat op m'n bek gaan ken ik maar al te goed. Toch weerhoud t me er niet van er vol voor te gaan. Ik ben wat dat betreft wel iemand die er gewoon alles uitflapt. Zei ik gisteren nog tegen mn tinderdate trouwens, van ja sorry als ik soms teveel praat over hoe leuk ik t vind met je maar zo ben ik nu eenmaal, als mannen daar niet mee om kunnen gaan zijn ze gewoon niet geschikt voor mij denk ik dan maar!
Gelukkig vond hij t totaaaaal niet erg. Dus ik zie t rooskleurig in. We zullen t zien! Gewoon lekker verder daten, beetje rustig aan wel, maar hey. Als t snor zit zit t snor toch!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 13:50

Klinkt super Keny!

haha indd Aron. Hoewel bij mij ouders/vrienden er nooit iets van hebben gezegd. Dus ik ga ze bij de eerst volgende allemaal drillen dat ik wil dat ze het zeggen zodat ik niet weer op mn bek ga. :=

Herkenbaar trouwens Keny, ik flap ook altijd alles eruit en praat soms mega veel _O- Zeg soms alles wat ik denk en ben daarbij soms ook best direct en scherp door de bocht. Daar moeten ze maar tegen kunnen. Gelukkig kunnen de meeste dat ook :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:00

Mn overzichtje is verstuurd. Niet allemaal staan ze erin denk ik. Paar mislukte /echt niet leuke weg gelaten :')

En misschien ook nog wel een of twee gemist /vergeten

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:04

Kriebels.... tja....

Daar wordt ik soms wat afstandelijk van :o
Ik wil het niet laten merken zeg maar...

Maar door mn relatie met mijn ex weet ik nu wanneer ik sneller kriebels krijg van iemand. Iets wat erg fijn is maar ook wel moeilijk

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:10

@Kenyada, oh die heb ik dus helemaal gemist :Y) Maar dat is dan echt helemaal super joh dat hij zo lekker dichtbij is! Zo zie je maar, het gras lijkt altijd groener aan de overkant.

@Queleens, ik heb eigenlijk nog nooit iemand gedate op HBO/WO niveau.. Dus dat bedoel ik niet helemaal met hersens. Maar zodra iemand inderdaad niet mee kan praten over bepaalde onderwerpen die niet over koetjes en kalfjes gaan dan heb ik het eigenlijk wel gezien. Vind het heerlijk om een pittige discussie te hebben met genoeg tegen gas. Heb het wel gehad met die ja-knikkers.
Het is inderdaad eng om op je bek te gaan. Maar "mensen die mens angst leven, die leven niet" denk ik dan maar .

@Aronenloutje haha ik moet soms wel even terug lezen waar diegene nou ook al weer vandaan komt of even nakijken of het wel of niet al gevraagd heb. Maar verder gaat het goed!
Er is 1 Amerikaan die me wel heel erg aan het lachen kan maken maar tegelijkertijd ook wel serieus kan zijn, die is nu alleen op vakantie. Maar daarna waarschijnlijk afspreken :)
En die bodybuilder klikt het ook heel erg mee. Ben alleen benieuwd of ik dat in real life toch niet wat te groot vind zeg maar....
Die van het weekend met uitgaan klets ook wel lekker weg, maar minder dan de rest... Agja als ik toch bezig ben he... :')
En op tinder zijn er nog 2 of 3 die ook wel kans maken _O-

Mocht het allemaal niks zijn heb ik er nog 600 over :x

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:23

600 matches? Keuze is reuze haha!
Zeker ik laat me ook maar niet leiden door die angst vooral als iemand zo leuk is :)

Ja een opleiding of papiertje zegt indd ook niet veel en met mbo'ers kan je ook vast prima gesprekken voeren. Ik heb indd ook af en toe iemand nodig die zegt waar het op staat en tegengas geeft en niet bang is voor een goede discussie :))

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:39

Woow Kelly, ben je de tweelingzus van Doutzen? :D

Ik like ff niet meer hoor, heb er nu 2 die leuk zijn dus eerst maar ff afwachten wat daar van komt, al die gesprekken op gang blijven houden kost me echt te veel tijd haha.

Tis overigens wel fijn om hier je ervaringen e.d. te kunnen delen, ik heb maar 2 vriendinnen ofzo met wie ik dit allemaal deel, heb geen zin om iedereen van m'n dateleed op de hoogte te houden en de daarbij ongevraagde meningen te incasseren. Dus top dit topic +:)+

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:44

Ik heb ook wel iemand nodig waarmee je een goed gesprek mee kan voeren! En die inderdaad flink tegengas kan geven. Anders komt het nooit goed haha.

600 is best wel veel haha.

Ik heb een leuk gesprek lopen vraag me alleen wel af waarom hij niet naar links is gegaan haha.

verder kwam ik nog een teddybeer tegen :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:57

Teddybeer? :') cool!

Als mannen geen tegengas geven op zn tijd wals ik zo over ze heen. Dus voor hun eigen bestwil.. :')

Zeker Aron! Ik heb wel wat vriendinnen die zelf ook soms tinderen en wel wat interesse hebben in mijn dates enz maar wil ze daar nou ook weer niet elke dag mee lastig vallen haha en het is gewoon te leuk om er niet over te praten :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 15:00

__laura schreef:
Ik heb ook wel iemand nodig waarmee je een goed gesprek mee kan voeren! En die inderdaad flink tegengas kan geven. Anders komt het nooit goed haha.

600 is best wel veel haha.

Ik heb een leuk gesprek lopen vraag me alleen wel af waarom hij niet naar links is gegaan haha.

verder kwam ik nog een teddybeer tegen :')

Heette die teddybeer toevallig mastrubeer? :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 16:16

Op dit moment zit ik 614 :o maar minimaal 450 is in het buitenland. Dus het valt op zich wel mee.
Nee geen tweelingzus van Doutzen haha. Maar hoor er genoeg die over de 1000 heen gaan hoor...

Die gesprekken kost ook best veel tijd, op een deel reageer ik ook niet snel omdat ik er gewoon geen zin of tijd voor heb haha.

Maar 2 is een mooi aantal om te kijken of het in het echt klikt toch?

Haha _laura, is hij zo erg dan? En die knuffels zijn soms ook zo raar... maar wel leuk tussen het swipen door. Had je een match?

Precies Queleens, geen tijd voor watjes, want daar wordt gehakt van gemaakt :Y)

MarlindeRooz _/-\o_ _O- _O-

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 16:20

Marlinde _/-\o_ _/-\o_

Kelly 614 vind ik echt veel hoor haha ik heb er 54 en ben 3 weken geleden begonnen met tinder.

Nee helaas geen match helaas met de teddybeer.

Nou heel erg niet, maar echt knap ook niet en helemaal niet mijn type maar we zullen zien.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 16:24

Marlinde :')

Over een half uur heb ik een date, ben echt heel erg benieuwd!