Citaat:Dan moet je gewoon blijven slapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Linn_ schreef:Wat super fijn Kenyada! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?
Dat is wat ik ook wil: kriebels!
KellyR schreef:knok knok ben ik weer.
Heb werkelijk weer een paar pagina's genoten...
Alleen is er een mod die de pret bederft (grapje...) meeste foto's zijn verwijderd dus heb geen idee waar jullie het over hebben.
AronLoutje 4,5 vind ik niet oud, net mooi eigenlijk. Las laatst iets dat er naar voren is gekomen dat vrouwen het meest aangetrokken zijn tot mannen die 6 jaar ouder zijn. Dus je heb nog 1,5 jaar speling haha.
Queleens, 14 februari zou ik dan toch echt over slaan. Of ergens heen gaan waar niemand is haha. Nee maar ff serieus ik vind daten op die dag echt verschrikkelijk... Vind het wel dapper als je het zou doen!
Berdien staat de date al met de motormuis? Die slakken man ik wel echt geniaal![]()
Kenyada super fijn dat je lekker kriebels hebt! Houden zo! Welke is het uiteindelijk geworden?
En er was nog iemand die op "date" ging met een min of meer buurjongen, maar kan het niet meer terug vinden. Hoe is dat uiteindelijk afgelopen? Zag hij er leuk uit, komt er nog een keer?
Mijn straal staat op 35 of 40 dacht ik, vind ik ver zat. En als ik me nou echt verveel, dan gaat ie weer op 100 haha.
Type heb ik ook niet echt, soms heb ik het idee dat ik op alles val wat los en vast zit...
Maar tattoo's zijn bij mij eigenlijk wel een pluspuntje, maar van top tot teen onderzitten dan weer niet. En als hij tattoo loos is moet ie de mijne accepteren haha.
Verder val ik niet op dun en smalle koppies en niveau is wel fijn. Roken is een afknapper, maar goed.. alle ex-vriendjes rookte uiteindelijk ook![]()
Heb er nu 4 op WhatsApp + nog een jongen die ik dit weekend met uitgaan hebt ontmoet + een tinder man van ruim 2 jaar terug waar ik uiteindelijk nooit mee heb afgesproken + nog een stuk of 8 op tinderDus ik word een beetje gek.
Leukste en interessantste gesprekken op het moment heb ik met een bodybuilderleuke jongen, zitten gelukkig wel hersens in en hij heeft een leuke kop! Afstand is ook te overzien.
__laura schreef:Ik heb ook wel iemand nodig waarmee je een goed gesprek mee kan voeren! En die inderdaad flink tegengas kan geven. Anders komt het nooit goed haha.
600 is best wel veel haha.
Ik heb een leuk gesprek lopen vraag me alleen wel af waarom hij niet naar links is gegaan haha.
verder kwam ik nog een teddybeer tegen