Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Er staat op Utrecht Centraal serieus een volledig orkest. Compleet in apenpakkie. Staan ze daar te spelen, zeker omdat 6/10 treinen niet rijden.
daffieduck83 schreef:MarlindeRooz schreef:Er staat op Utrecht Centraal serieus een volledig orkest. Compleet in apenpakkie. Staan ze daar te spelen, zeker omdat 6/10 treinen niet rijden.
Dat was een protest tegen het stoppen van subsidie voor het Jeugdorkest van de Europese Unie EUYO overal in Europa waren er spontane optredens op publieke gelegenheden.
Koper schreef:Máár om het half uur? Toen ik nog bij het dierenpark werkte had ik eens mensen uit Utrecht aan m'n kassa die vonden dat de bussen zo raar reden. Maar eens per halfuur. Dat is niet raar, dat is normaal. Er zijn hier ook bussen die maar eens per uur rijden.
Shadow0 schreef:Koper schreef:Máár om het half uur? Toen ik nog bij het dierenpark werkte had ik eens mensen uit Utrecht aan m'n kassa die vonden dat de bussen zo raar reden. Maar eens per halfuur. Dat is niet raar, dat is normaal. Er zijn hier ook bussen die maar eens per uur rijden.
Eens per half uur is het punt waarop je je reis steeds moet plannen en het wachten irritant wordt. Als de bussen eens per kwartier gaan voelt het niet als iets dat je vrijheid belemmert. Bij een half uur wel. Ik vind de beperkte zomerdienstregeling elk jaar weer ontzettend irritant.
verootjoo schreef:Je reis plannen lijkt me ook wel normaal.... Je gaat toch niet willekeurig bij een bushalte staan en wachten tot er eentje komt![]()
Maar ik ben ook maar een provinciaaltje. Wij gaan hier altijd met de auto en als ik met het OV moet ben ik daags van tevoren al met de voorbereidingen bezig
verootjoo schreef:Je reis plannen lijkt me ook wel normaal.... Je gaat toch niet willekeurig bij een bushalte staan en wachten tot er eentje komt
verootjoo schreef:Je reis plannen lijkt me ook wel normaal.... Je gaat toch niet willekeurig bij een bushalte staan en wachten tot er eentje komt
verootjoo schreef:Je reis plannen lijkt me ook wel normaal.... Je gaat toch niet willekeurig bij een bushalte staan en wachten tot er eentje komt![]()
Maar ik ben ook maar een provinciaaltje. Wij gaan hier altijd met de auto en als ik met het OV moet ben ik daags van tevoren al met de voorbereidingen bezig
snuffie123 schreef:verootjoo schreef:Je reis plannen lijkt me ook wel normaal.... Je gaat toch niet willekeurig bij een bushalte staan en wachten tot er eentje komt![]()
Je kan helaas niet alles plannen... Ik zit bijvoorbeeld ook tot 18.30 uur op school en de bus gaat om 18.34 of zoiets. Dat red ik ook niet en dan zit ik ook weer een half uur te wachten.
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden.