Lisitano schreef:Wat zijn jullie stil vandaag!
De kinderen zijn een beetje vervelend hier, dus moet goed opletten vandaag whaha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:DeMolenhoek schreef:Hier staat candy cane lane op. Was heel erg benieuwd na jullie positieve recenties! Ik vind er niets aan. Een hele lichte pepermintgeur die ik nauwelijks ruik
Ben het helemaal met je eens!
Selka schreef:Ohnee.. die krijg ik nog binnen. Nou wil ik 'm niet meerVriend wil geen muntgeur. Nouja die heeft toch niks te vertellen
![]()
Van de duizendpoot nog geen bericht gehad. Hoe lang duurt dat doorgaans? Heb spijt dat ik niet voor afhalen heb gekozen
Eight schreef:Ik vond candy cane lane ook jammer dat het zo'n lichte geur was. Is dit doorgaans de geursterkte van yankee candle?
muppetmayo schreef:Ik wordt echt hebberig van jullie! Ik denk dat ik van het weekend toch maar eens ga bestellen![]()
Wel echt heel bijzonder, ik heb de hele week al een halve tart (zo heet zo'n hard waxding toch?) van de Xenos aan staan, elke avond 3 a 4 uur, en hij ruikt nog steeds
vonneke schreef:Ik ben verliefd... Jasmijn dagdroom van Heart & Home...
Lisitano schreef:[naam] schreef:Ik ben verliefd... Jasmijn dagdroom van Heart & Home...
Die is vrij sterk toch?
Ik heb van Heart & Home nog niks gebrand, ik heb alleen De Ware Betovering![]()
![]()
Maar ik ben dol op Jasmijn. Heb je een stukje afgesneden en zo ja, hoe groot?
Mensenkinderen, mijn bakken zitten vol![]()
Zelfs de winterbak. Betekent dat teveel waxmelts of nieuwe bak?