Leffroi schreef:En we weten allemaal wel waar dat bloed bij mannen naartoe gaat
Nee, geen idee, leg eens uit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudArthos schreef:Hoe kan het dat als we ergens weinig vertrouwen in hebben dat het zal lukken (wedstrijd, proefwerk oid) we vaak zelf al de neiging hebben minder goed ons best te doen i.p.v. juist 2x zo hard te werken?
Lutha schreef:Sinds gisteren ben ik verslaafd aan een nieuwe serie (Wayward Pines) en dat heeft me toch wel de nodige vragen opgeroepen. Namelijk:
De mens is door de duizenden jaren heen geëvalueerd tot wat we nu zijn. Maar hoe zou de mens er dan over een paar duizend jaar uitzien?
Bestaat de wereld dan nog wel?
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus sorry als de vraag al een keer gesteld is
EskeGirl schreef:De wereld zal nog wel bestaan, maar als de mens doorgaat met het versterkte broeikaseffect (broeikaseffect zelf is iets natuurlijks), kan de aarde uit balans raken. De aarde zal dan een nieuwe balans vinden, maar die zal dan misschien niet leefbaar zijn voor de huidige wezens. Een tijdperk hiervoor (ben even kwijt welke, maar denk aan tientallen a honderden miljoenen jaren) was de CO2 concentratie bijvoorbeeld veel hoger dan nu.
Janneke2 schreef:LisannePruts schreef:Hoe zit het dan met andere kriebels van verliefd of zenuwachtig zijn?
Dat is omdat het bloed wegtrekt naar andere organen, spieren, etc.
Leffroi schreef:En we weten allemaal wel waar dat bloed bij mannen naartoe gaat
LisannePruts schreef:Janneke2 schreef:
Dat is omdat het bloed wegtrekt naar andere organen, spieren, etc.
Ow eigenlijk best raar waarom zou het bloed organen verlaten in zoon situatie? En in welke organen wordt het bloed dan minder?
Leffroi schreef:Wat gebeurt er als je dood bent. Ga je dan verder in een ander lichaam, ga je naar 'de hemel' of... Is er voor jou dan niks meer.... Maar dan ook echt helemaal niks meer. Is het voor jou dan klaar, heb je het leven geleeft? Kom je in het lichaam van een baby/ kind/ volwassene, inclusief alle herinneringen aan 'vroeger', terwijl je dit misschien niet eens meegemaakt hebt?
Bambi1995 schreef:Maar als je voor en na je dood helemaal niets bent/was waarom kom je dan op de wereld? en waarom gebeurt dat dan niet een tweede keer?
pony85 schreef:Eigenlijk toch een eng idee dat t universum zo groot is vind je niet. .![]()
Waarom kunnen we wel naar een andere planeet reizen terwijl onze planeet ik weet niet hoeveel procent bestaat uit water en we niet helemaal onder in de oceaan kunnen komen