Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Catnip schreef:Ik heb vandaag mijn Pascals binnen gekregenze lopen heerlijk, alleen onderaan de "tong", bovenop je wreef dus, knellen ze wat en drukt het stiksel in mijn voet. Qua maat zitten ze verder prima, heb al een maat groter besteld ivm steunzolen, dus qua lengte zijn ze zelfs wat ruim en kan ik echt niet nog een maat groter. Kan ik ze bij de wreef laten oprekken bij de schoenmaker? Herkent iemand dit probleem?
Catnip schreef:Ik heb vandaag mijn Pascals binnen gekregenze lopen heerlijk, alleen onderaan de "tong", bovenop je wreef dus, knellen ze wat en drukt het stiksel in mijn voet. Qua maat zitten ze verder prima, heb al een maat groter besteld ivm steunzolen, dus qua lengte zijn ze zelfs wat ruim en kan ik echt niet nog een maat groter. Kan ik ze bij de wreef laten oprekken bij de schoenmaker? Herkent iemand dit probleem?
IvysToeter schreef:Shenavallie schreef:Oh jee.... je maakt me nu aan het twijfelen!Ik wilde nog graag groene Pascals erbij kopen, maar met deze opmerking zou ik natuurlijk ook.... nee, ik heb al een zwart paar. Even een notitie aan mijzelf: niet doen.
Je kunt het rits gedeelte dacht ik ook los kopen....
Frummels schreef:Catnip schreef:Ik heb vandaag mijn Pascals binnen gekregenze lopen heerlijk, alleen onderaan de "tong", bovenop je wreef dus, knellen ze wat en drukt het stiksel in mijn voet. Qua maat zitten ze verder prima, heb al een maat groter besteld ivm steunzolen, dus qua lengte zijn ze zelfs wat ruim en kan ik echt niet nog een maat groter. Kan ik ze bij de wreef laten oprekken bij de schoenmaker? Herkent iemand dit probleem?
Ik heb mijne al 2 jaar en heb dat probleem met stiksel op de wreef ook. Alleen rechts en alleen bij dit paar. (Geen pascal trouwens). Na 2 jaar is het bij mij nog niet weg, en ik heb elke keer letterlijk een bloedende snijwond op mijn voet als ik ze uittrekIk heb ze toevallig gisteren naar de schoenmaker gebracht om te vragen of hij er iets mee kan.. De vorige zei van niet, dus ben benieuwd of deze er wel iets mee kan!
Shenavallie schreef:Jolien87 schreef:Ik zag net op fb een foto van iemand met lage, goudglitter docs. Ik vind dat ik die mag hebben, ivm redenen.
Edit: ik lieg. Het is met 8 ogen. Evengoed wil ik ze hebben.
Die zijn al langere tijd voor onder de honderd euro te koop op E-bay.
Nadeel is alleen dat die best wel afgeven.
Frummels schreef:Ik heb er wel eens over gelezen, maar werkt dat ook voor uitstekende harde stikselranden? Want verder zitten de schoenen prima. Ze zijn niet te smal of te strak ofzo. De schoenmaker gaat nu proberen het overtollige stikselrand dingetje eraf te slijpen aan de binnenkant (is echt ruim 4 mm aan leer wat naar binnen staat..)
Jolien87 schreef:In de zin van dat ze op den duur kaal worden?
Die op ebay zijn inderdaad scherp geprijst maar ik kom niet uit de maattabel.
Internet geeft wisselende informatie over de maattabellen.
Kijk nou!
[ [url=m/IWB8GB.jpg]Afbeelding[/url] ]
pluisje88 schreef:Frummels schreef:Ik heb er wel eens over gelezen, maar werkt dat ook voor uitstekende harde stikselranden? Want verder zitten de schoenen prima. Ze zijn niet te smal of te strak ofzo. De schoenmaker gaat nu proberen het overtollige stikselrand dingetje eraf te slijpen aan de binnenkant (is echt ruim 4 mm aan leer wat naar binnen staat..)
Absoluut! Ik had ook last van die rand namelijk
IvysToeter schreef:Catnip schreef:Ik heb vandaag mijn Pascals binnen gekregenze lopen heerlijk, alleen onderaan de "tong", bovenop je wreef dus, knellen ze wat en drukt het stiksel in mijn voet. Qua maat zitten ze verder prima, heb al een maat groter besteld ivm steunzolen, dus qua lengte zijn ze zelfs wat ruim en kan ik echt niet nog een maat groter. Kan ik ze bij de wreef laten oprekken bij de schoenmaker? Herkent iemand dit probleem?
Als je geen steunzolen had gehad had je dan je normale maat genomen?