Leuk Fee!! En inderdaad, ook mooie benen hoe lang ben je? Volgens mij niet heel groot, toch? Dan mag je trots zijn op die benen hoor. Je ziet niet heel veel mooie korte benen op straat haha. Ik vind alleen die hakjes die je aan hebt op sommige foto's echt een no go. Of geen hakje, of een echte goede hoge hak bij pumps en heels. Althans, zo denk ik
Ik vind haar op de foto toch best lang ogen.. 1,70 ofzo.. Vind die grijze superstetch ook echt leuk
Fee_
Geplaatst: 22-04-15 19:42
Ik ben 1.76m Schoenen moet ik inderdaad nog even voor kijken. Die ik op de foto aan heb word het sowieso niet, die zijn wat te klein haha. Hoge hakken worden het ook niet, kan daar echt niet op lopen. Maar mag binnenkort in de kast van mijn tante kijken en die heeft veeeeel schoenen, dus komt goed.
Bedankt voor de complimenten, meiden!
Die top hierboven met blauw vind ik heel leuk! Ben benieuwd naar een aan foto.
Dirndl
Geplaatst: 22-04-15 19:48
Oh Feetje, mooi staat dat jurkje joh! En vind de grijze broek ook heel tof.
Bex, oeeiiii die zijn zo ontzettend leuk!!
Klinkt goed Sanne!
Schattig Jespri, staat je vast mooi
Heerlijk comfy outfit van gisteren, binnen en buiten versie:
Bedankt Fee en Dirndl. Als ik ze aan heb maak ik een foto, als ik het niet vergeet.
Leuk Diendl.
Inney
Geplaatst: 22-04-15 20:54
Hmm ik kan bij zalando niet op rekening betalen. Kan dat komen omdat ik ooit meerdere herinneringen bij de H&M heb gehad? Dus te laat betaald heb? Er staat namelijk bij meer informatie over op rekening bestellen dat zij een controle uitvoeren om te zien of degene die besteld betrouwbaar is. (Dit was door een verhuizing, ging een beetje mis met alle brieven e.d.)
En als het daardoor komt.. Iemand ervaring met het rechtzetten daarvan?
Dat zou daar niets mee te maken moeten hebben. Heb je wel al eerder bij Zalando besteld?
Anoniem
Geplaatst: 22-04-15 20:56
Heb je het zo lang laten liggen dat het bij een incassobureau kwam? Dan kan het namelijk zo zijn dat je in het boekje van het BKR staat, verdwijnt als het goed is vanzelf weer
Inney
Geplaatst: 22-04-15 21:03
Hmm, ik had wel een laatste aanmaning? Stomme is dat ik het door de verhuizing vergeten was, en we pas na 2 maand ofzo de post bij het oude adres opgehaald hebben. Ik schrok me helemaal kapot!
Nee, ik heb nog nooit eerder bij zalando besteld. Bij vero moda kon ik wel op rekening bestellen.
Nee, volgens mij registreert H&M je niet bij het BKR als ze het nog niet hebben overgedragen aan een incassobureau. Dus zal toch ergens anders aan liggen.. Sowieso de laatste tijd een brief van een incassobureau gehad?
xRoosss
Geplaatst: 22-04-15 21:06
Heb je al eens eerder bij Zalando besteld? Ik wou laatst m'n eerste Zalando bestelling doen, toen kon ik ook niet op rekening bestellen omdat het dus m'n eerste bestelling ooit was.
Leuke outfits trouwens, ik lees altijd trouw mee. Bewondering voor het combineren van dingen. Ik ben daar zo slecht in. Houd enorm van kleding, maar heb niet echt stijl of gevoel voor combinaties.
Dus, ik doe lekker inspiratie op in dit topic. Nu ik weer veel werk kan ik hopelijk ook binnenkort veel kleren kopen
Debbels
Geplaatst: 22-04-15 21:28
_mexx_lady_ schreef:
Heb helaas geen legergroen shirt dus dan toch maar zwart. Heb jij per toeval een fototje van een outfit van je?