Naar Paard 2015 geweest en daarna nog even langs paardlief gegaan.
SdaphneS
Geplaatst: 25-01-15 23:18
Vandaag uitgeslapen, was laat geworden zaterdagavond. Daarna direct naar werk gegaan. Tot half zes gewerkt. Daarna lekker pannenkoeken gegeten en met vrienden meegedaan aan een pubquiz. Geslaagde dag!
Ik heb vakantie. Zo douchen en alles, boodschappen doen met mama op mijn werk. Wat huiswerk maken, lunchen. Vanmiddag mijn zadel, hoofdstellen en stalschoenen invetten. Nog wat huiswerk. Naar stal, kast opruimen en schoonmaken, stal mesten, paard beetje poetsen. Dan vanavond nog beetje huiswerk en lekker rustig avondje houden. Toch wel leuk zo'n dagje en dan is alles weer opgeruimd en schoon. Kan het er weer even tegenaan.
Nog een beetje uitzieken en (her)beginnen aan het studeren van mijn theoretisch autorijbewijs In de namiddag koortsig rondslenteren bij de paarden. 's Avonds na het avondeten mijn heup-, rug-, buik- en beenspieren weer lekker los maken. Dan een boek lezen en op tijd naar bed, want morgen is een drukke dag.
Vanmorgen gewerkt van 8-12, toen naar stal geweest en paard gelongeerd. Nu even bankhangen en wat programma's terugkijken. Vanavond weer werken van 21-02.30.
Lekker uitgeslapen, zo stuk met hond wandelen. Dan een late dienst
AshleyRol
Geplaatst: 27-01-15 20:53
Vanmorgen kwam de zadelmaker, paard meer bespiering gekregen dus het zadel moest aangepast.
Toen naar de fietswinkel om mtb schoenen te kopen en toen naar de ruitersport winkel met kapotte laarzen. Zou die alleen brengen om te maken maar weer naar huis gegaan met nieuwe thermo rijlaarzen. Speciaal om te rijden dus nu eens mooie elegante thermo laarzen
Edit: nu met laptop op de bank tv kijken en lekker op tijd slapen omdat de wekker weer lekker vroeg gaat helaas!
vandaag veel geluierd: laat opgestaan, dan nog meer geluierd, ndan van half 4 tot half 7 naar paardlief geweest. Gebaalt dat ze nog steeds niet zuiver loopt en dan nog meer geluiert, ja..
En voor morgen: lekker vroeg naar het paardje gaan, en dan namiddag mss opnieuw
Gister/vandaag gewerkt van 18-02.30, nu net thuis dus zo m'n bed in. Morgen langs m'n oma voor m'n verjaardag en als het niet sneeuwt 's avonds naar m'n paard. Sneeuw is waardeloos met een scooter.