Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loesje4600

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:49

Hahaha ja dat zei mijn vriend dus ook, vind nu prima als die mijn paard vast moet houden maar dan smeert paardlief altijd zijn groene graskwijl op zn jas af }:) _O-

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 22:06

loesje4600 schreef:
Hahaha ja dat zei mijn vriend dus ook, vind nu prima als die mijn paard vast moet houden maar dan smeert paardlief altijd zijn groene graskwijl op zn jas af }:) _O-

Voorzichtig introduceren

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 23:17

Hier ook aan het daten. Nog geen fails. Hoewel alle plannen een beetje in duigen vallen door een paard met een hoefzweer :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:25

xxcleeoo schreef:
loesje4600 schreef:

Voorzichtig introduceren

Haha na 1.5 jaar duw ik mijn paard nu gewoon in zn handen. Hij houdt m maar ff vast ;)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:31

Haha hier wel twee gefaalde dates gehad, eentje was tijdens de date al best awkward en ook geen aantrekkingskracht dus beiden besloten om het erbij te laten, de tweede was erg leuk en naar mijn idee ook veel aantrekkingskracht maar die liet uiteindelijk nooit meer wat van zich horen na de eerste date..

En nu ben ik uitgedate want derde keer was scheepsrecht :D
Inmiddels ben ik geen vrijgezel meer en echt heel erg blij met mijn vriend <3
En hij heeft zelf ook paarden, dus daar hoef ik mij geen zorgen om te maken hihi

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 15:02

Met mijn vriend nu... hij kwam eerste date bij me eten ik gekookt wil ze bord brengen en het valt zo op de grond :') ik heel moedig ach heeft de hond ook wat gelukkig had ik genoeg. Alles viel wel over zijn schoenen me tapijt en tas :o wonen inmiddels samen dus heeft geen schade gedaan haha

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:41

Gister naar het strand met hond en scharrel, maar mn hond trok af en toe zo hard dat mn date mij tegenhield zodat ik niet omviel :') en uiteindelijk pakte hij zelf mn hond af en toe

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:48

Hahahah, je hond probeert hem duidelijk te maken dat je voor hem gevallen bent of wilt vallen :=

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:01

loesje4600 schreef:
Hahahah, je hond probeert hem duidelijk te maken dat je voor hem gevallen bent of wilt vallen :=

_/-\o_ :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:57

Over honden en daten...

Had een date thuis zitten en ging super met mijn honden... Totdat we op de bank zaten en wat verder gingen. Mijn hond kwam ertussen en wilde mij kusjes geven en de twee honden van mijn vader waren een hel. De kleine begon te grommen en de grote begon te blaffen en probeerde mij te beschermen.

echt, ik denk dat mijn vader ze erop getraind heeft :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:09

Stonedromy; haha ja dat zou heek goed kunnen :P wel slim van je vader hoeft die er zelf niet bij te zitten om je in de gaten/toom te houden _O-

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 21:47

StonedRomy schreef:
Over honden en daten...

Had een date thuis zitten en ging super met mijn honden... Totdat we op de bank zaten en wat verder gingen. Mijn hond kwam ertussen en wilde mij kusjes geven en de twee honden van mijn vader waren een hel. De kleine begon te grommen en de grote begon te blaffen en probeerde mij te beschermen.

echt, ik denk dat mijn vader ze erop getraind heeft :')

Ja deed mn vorige ook! Deze ging steeds sympathiek tussen ons in lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:24

Ik had afgesproken met iemand online. Dus openbare plek uitgekozen. Centrum Gent. Gingen beiden met de motor komen. Hij kwam van toch wel ver (120 km). Op het moment dat hij mij een bericht stuurt dat hij gaat vertrekken begint het nu toch flink te regenen. Had hem nog snel kunnen verwittigen dat hij beter met de auto kwam. Maar ik stond wel thuis te kijken want ik had toen nog geen auto, enkel motor...

Wordt je dus als 24 jarige door de papa naar de tram gebracht, kom je toe op de date en zeg je dat je maar 2 uur tijd hebt want anders heb je geen tram meer terug naar huis... Gelukkig is de date heel goed meegevallen en heeft hij mij mooi thuis afgezet (om 2.30 's nachts en ik moest er om 5.00 uit om te werken :P). Ondertussen moet hij mij niet meer thuis afzetten, want we zijn gaan samen wonen :D