Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 00:43

Weer een goede ervaring *\o/*

Heb sinds kort bedacht dat ik sommige van mijn setjes graag wil aanvullen met zweetdeken en/of peesbeschermers in maatje paard. (wat ik heb is allemaal cob en past mn nieuwe paard niet) Vervelende is dat het allemaal oudere collecties zijn en sommige moeilijk te vinden.

Heb nu een mooie Eskadron petrol zweetdeken van een Bokker over kunnen nemen en vandaag binnen gekregen :D
En via internet nog de zweetdeken corsica van HH gevonden (en binnengekregen) die matcht met de Eskadron mint collectie, want die dralons zijn nagenoeg niet te vinden of te betalen momenteel... (HH exemplaar voor 35 euro kunnen kopen, dralons gaan voor 120 + verzendkosten via Ebay duitsland)
Maar als ik de Eskadron mint dralon L nog eens voorbij zie komen voor niet al te veel geld O:) (obsessed much :'))

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 00:47

Faline schreef:
Weer een goede ervaring *\o/*

Heb sinds kort bedacht dat ik sommige van mijn setjes graag wil aanvullen met zweetdeken en/of peesbeschermers in maatje paard. (wat ik heb is allemaal cob en past mn nieuwe paard niet) Vervelende is dat het allemaal oudere collecties zijn en sommige moeilijk te vinden.

Heb nu een mooie Eskadron petrol zweetdeken van een Bokker over kunnen nemen en vandaag binnen gekregen :D
En via internet nog de zweetdeken corsica van HH gevonden (en binnengekregen) die matcht met de Eskadron mint collectie, want die dralons zijn nagenoeg niet te vinden of te betalen momenteel... (HH exemplaar voor 35 euro kunnen kopen, dralons gaan voor 120 + verzendkosten via Ebay duitsland)
Maar als ik de Eskadron mint dralon L nog eens voorbij zie komen voor niet al te veel geld O:) (obsessed much :'))

Wat heeft dit met rare mensen op marktplaats te maken?

Er is ergens een setjesverslaafden topic, denk dat je daar meer op je plek bent.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 01:40

Goede ervaringen met zowel mp als bokt en andere verkoopsites worden hier wel vaker gedeeld (of ik heb gemist dat we dat niet meer doen?) en volgens mij had ik het toch echt over een goede ervaring in mijn post. Ik zou het fijn vinden als je de volgende keer niet meteen zo denigrerend (en zelf dus eigenlijk ook totaal offtopic) reageert. +:)+

Kitty1985

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 02:18

Niet zo op je teentjes getrapt....het is een tip.

Actieve deelnemers gaan inderdaad nog wel eens offtopic of bespreken goede ervaringen...

Lijkt mij niet de bedoeling binnen te vallen met de aankopen die je gedaan hebt...

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 02:30

Kitty, je veroorzaakt nu meer zelf offtopic.
Ook leuke ervaringen worden hier vaak genoeg gedeeld, zou niet weten waarom dat nu opeens niet meer mag. Topic zou volgens mij ook een erg nagatieve lading krijgen als er álleen maar geklaagd zou worden, ook al is het daar wel min of meer voor.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 02:44

@ Kitty
Bovenstaand 'regeltje' heb je dan zelf bedacht denk ik. Wie ben jij om te bepalen wie actief is en wie niet?
Niet dat ik me hoef te verantwoorden, maar in voorgaande topics heb ik genoeg meegepost en ben ook altijd actief aan het meelezen. En ja, ook goede ervaringen zijn imo leuk om te lezen.

Verder zeer zinloze en offtopic discussie waar ik hier niet verder op in wil gaan. Als er nog iets is, graag via pb.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 08:13

HTM schreef:
Ik ga een kijken of ik weer goedkoop broeken kan scoren op mp.
Heb er nu een paar waar ik de vlekken niet meer uit krijg.
Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Stuk of 6 gemaild net.

Welke maat heb je en wat voor broeken zoek je?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 08:22

inowa schreef:
Ik heb geen idee wat de nieuwprijs was,heb hem gekregen maar doe er niks mee.
hij is eigenlijk gewoon helemaal nieuw

In zo'n geval moet je je afvragen wat je zelf wel redelijk vindt. Blijkbaar staat ie in de weg, kastruimte is ook geld waard.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 08:42

Zo slecht als nu is het bij ons nog nooit gegaan....
Zo'n beetje de enige mailtjes die ik binnen krijg zijn tips van MP om je advertenties op te laten vallen.... :+

(en dan krijg ik van de week een bod, ga ik akkoord, moet verzonden worden, stuur m'n gegevens om vervolgens helemaal niets meer te horen -O- )

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 08:51

Ik doe het tegenwoordig ook andersom: bij akkooord en verzenden, vraag ik eerst het adres waar het heen moet. Daarna krijg ik (bij serieuze mensen) een mail terug met het adres en de vraag waarnaar ze het bedrag moeten overmaken. Pas dan geef ik mijn rekeningnummer. Vind het idee dat iedereen zomaar mijn rekeningnummer heeft niet zo prettig, of ben ik nu paranoia? :( :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 08:53

Ik had me dat ook voorgenomen, maar was het alweer 'vergeten'...... :+
Vind dat dus helemaal niet raar!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:01

Ik denk dat zo'n chocoladefondue niet voor heel veel weg gaat. Ze staan ook bij de action voor een paar euro.. Tenzij je een super deluxe ding hebt natuurlijk.

Ik vind dat ook altijd lastig hoor. Wanneer geef je nou je rekening nummer.
Ik heb liever dat iets in 3 mailtjes geregeld is dan 6 mailtjes met 1 zin of vraag. haha
Maar wil ook niet inderdaad te snel mijn reknr geven

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:29

Ik heb in elk geval een aantal geinteresseerden aan de haak voor de schommelstoel en de autoradio, normale posts (sorry!) en ook geen vragen of ik het kan komen brengen naar Verreweggistan (hilaaaarisch!!!!) maar ook nog geen geld binnen, dus even aankijken.

Ceetje_bokt dát is een goed tip dank je wel! An sich kan niemand iets met je reknr doen zonder de bijbehorende tan codes of wat jou bank dan ook gebruikt, maar het eerst vragen van een adres is slim. Dan moet de ander zich ook een stukje "blootgeven" en als ze toch niet serieus waren, weet je ze wel te wonen. <<) <<) :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:42

Mits ze niet het adres van de bloemenzaak op de hoek hebben gegeven..... :')

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:50

ik kreeg net een bod van 5 euro maar daarna via prive bericht een berichtje van iemand anders voor 15 euro.
voor de fontein dus als het goed is is hij verkocht

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:53

Mijn pakketje wat meer dan een week in de post heeft gezeten is ook binnen *\o/* Ik vreesde voor mijn eerste keer geld kwijt zijn voor nop, maar het valt mee :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:54

Kijk, dat zijn nog eens goede berichten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:23

Ik zie jullie klagen over kopers die te laag bieden of niet reageren.
Ik heb dus een verkoper die het vertikt om te reageren.
Ben bezig met glaswerk en heb een mooi setje Booms(?) zien staan en wil wat maten weten.
In de advertentie geeft ze aan dat het Verboeket is. Twee keer wat gevraagd en nog steeds geen reactie.
Beetje jammer maar ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:30

Misschien op wintersport....? :P En anders inderdaad flauw.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:33

Overschat het mailsysteem van MP niet :n

Ik geef bij serieuze interesse gelijk mijn privé-mailadres en ga daarmee verder, dan ben je in elk geval niet afhankelijk van MP.

En mijn bankrekeningnummer geef ik ook gewoon, daar kan een vreemde toch niets mee, hooguit geld op storten ... nou, laat maar komen, hoor :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:47

Ik heb idd ook wel eens het idee dat dingen niet aankomen via mp.... Net weer een hele bups er opnieuw opgezet ben benieuwd wat voor hilarische berichten er weer op volgen haha

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:34

Joepie, ik heb mijn pakketje toch binnen gekregen van die verkoper die op vakantie ging! *\o/*
En morgen als het goed is krijg ik nog één pakketje binnen en dan stop ik voor de rest van de maand.
De laatste tijd heb ik superveel snelle verkopers, heel erg fijn!

Alleen nog maar spullen verkopen nu! :j :P (Hoop ik!)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:38

Nog een goed bericht!! :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:49

FNews schreef:
HTM schreef:
Ik ga een kijken of ik weer goedkoop broeken kan scoren op mp.
Heb er nu een paar waar ik de vlekken niet meer uit krijg.
Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Stuk of 6 gemaild net.

Welke maat heb je en wat voor broeken zoek je?

maat 36 / 28.
ik zocht gewoon simpele spijkerbroeken.
En heb er nu in elk geval al van 2 reactie terug, 1 neem ik over voor 6 euro incl, en 1 voor 7,50 incl.
En van 1 een reactie :+
Broek stond er voor 4,50 euro op.
Dus ik gemaild of 6 euro incl prima was (denk probeer het gewoon)
Kreeg ik terug dat ze 10 euro voor de broek wou, en verzenden bijna 4 euro was.
Kreeg daarna bericht dat ik hem ook wel voor 10 euro incl over mocht nemen.
Maar dat is dan nog steeds meer dan 4,50 en 4 euro verzendkosten dus ga zo maar eens kijken of ik hem echt graag wil hebben, en anders gewoon even mailen dat ik voor die prijs geen interesse heb.

Die broeken gaan bij mij nooit lang mee, draag ze veel tussen de paarden, en dan komen er snel vlekken in, en voor die paar euro vind ik dat nog niet zo erg.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:01

oliebol oliebol oliebol. Stapel boeken verkocht, 12 stuks. Vergeten na te kijken of er boeken tussen zaten die ik voor meer dan €1,- op marktplaats had gezet. Zit ik ze net te reserveren, blijkt dus dat er 1 boek tussen zat die ik voor €5,- erop had staan. Maar ja, bedrag al doorgegeven (€18,75 incl. verzenden ipv €22,75 incl. verzenden) en de koper heeft al betaald. BALEN!