Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Te vergeef omgeving Breda:
Tshirt korte mauwen van Diesel in maat L heren. Een maal gedragen is niet mijn vaders style. Ophalen of verzenden op eigen kostenmijn moeder wilde hem bij de zak van Max stoppen en dat vond ik zonde dus wie maak ik er blij mee? Lengte schouder tot onderkant gemeten: 70 cm. Breedte onder oksel gemeten:55 cm.
[ [url=m/GqwhPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JNdVfL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:Eight schreef:Te vergeef omgeving Breda:
Tshirt korte mauwen van Diesel in maat L heren. Een maal gedragen is niet mijn vaders style. Ophalen of verzenden op eigen kostenmijn moeder wilde hem bij de zak van Max stoppen en dat vond ik zonde dus wie maak ik er blij mee? Lengte schouder tot onderkant gemeten: 70 cm. Breedte onder oksel gemeten:55 cm.
[ [url=m/GqwhPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JNdVfL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog steeds te vergeefals niemand hem wilt doe ik hem naar de derde wereldlanden
Coconut schreef:Ik heb hier nog 3 bhs liggen en een bh hemdje. Ik vind het zonde om ze weg te moeten gooien, want ze zijn nog in prima staat!
Een rode Hunkemoller BH, strapless maat 75E
Zachtroze met wit kant, Noir by Hunkemoller, gewone bh maar ben de bandjes kwijt, maat 85D
Huidskleurige bh, Hema, maat 80D
Bh hemdje bordeauxrood/hardroze, Espritt, maat 85 C
http://uploadenfoto.nl/pictures/12508c75142d7d44ac366c5537571d4d.jpg
Nogmaals het is in prima staat, amper gedragen wegens het kopen van de verkeerde maat.
Graag een pbtje als je er een of meerdere wilt
_mexx_lady_ schreef:Ik heb nog een aantal shirts, vesten, een trui, en 2 tankini's ( het broekje zit erbij maar als je deze er niet bij wil even vermelden )
Maten 38/40 behalve het rode shirt van G-star is een XS/S. Alles is gedragen maar kan nog een ronde mee als kleding voor bv bij de paarden. Niks kapot.
Ophalen of tegen verzendkosten.
[ [url=m/hf30jt.jpg]Afbeelding[/url] ]