Echt waar ? Dan ga ik straks ook even kijken ... ga toch altijd rond een uur of half twee / twee uur nog even de oudjes checken, misschien word ik ook wel getrakteerd op een mooie hemel
Vandaag en morgen: Lokaal motregen, in de loop van ochtend van het westen uit opklaringen Veel bewolking en vanochtend plaatselijk lichte (mot)regen. In de loop ochtend trekt de regen naar het oosten weg en krijgen we van het westen uit opklaringen. De middagtemperatuur komt uit op ongeveer 16 graden, maar aan de kust blijft de temperatuur steken bij een graad of 11. De zuidwestenwind is meest matig, aan de kust (vrij) krachtig. Komende nacht zijn er wolkenvelden en blijft het overal droog. Met name aan zee, maar lokaal ook elders, kan hier en daar mist voorkomen. De temperatuur daalt naar een graad een graad of 8 en de wind is zuid tot zuidwest en zwak tot matig.
Ja, ja, ik denk dat je dit wel een heel soort ieniemienie miezer zou kunnen noemen. Jullie mogen nog meer doorsturen hoor, want de zandverstuivingen gaan hier nog niet van over. De planten zijn wel heel blij.
Heel veel motregen. Nu kan het gras goed groeien,het was nog steeds veel te droog. Hier was het gisteravond al helemaal bewolkt,de maan was wat wazig te zien.