Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Waarom heet het soya melk, rijstemelk etc als het in de verste verte niet smaakt naar melk?
Ik zou zelf soya drank logischer vinden
Romyv schreef:Monster_tos schreef:Zou dat niet zijn om het water af te voeren?
nee het afpompen is dan al gedaan.. Volgens mij is het om te zorgen dat de kleren niet als 1 bal tegen elkaar aan geduwd zitten tegen de wand maar een beetje los komen, werkt tegen het kreukelen onderandere..
Sellyxx schreef:hoe heet dat 'dingetje' wat je bij de kassa tussen je boodschappen legt om aan te geven dat de volgende met zijn boodschappen komt

Romyv schreef:Monster_tos schreef:Zou dat niet zijn om het water af te voeren?
nee het afpompen is dan al gedaan.. Volgens mij is het om te zorgen dat de kleren niet als 1 bal tegen elkaar aan geduwd zitten tegen de wand maar een beetje los komen, werkt tegen het kreukelen onderandere..

Suusie22 schreef:dat slingeren gebeurt tijdens het centrifugeren, het gaat hier om het zachtjes heen en weer draaien van de was als het programma als is afgelopen.
SuuzMickey schreef:Ik vraag me af wat de functie is van 'achteruit trap' op je fiets. Haha ik weet nog dat het toen ik op de basisschool zat heel stoer was als je achteruit trap had
Anne_GTI schreef:Suusie22 schreef:dat slingeren gebeurt tijdens het centrifugeren, het gaat hier om het zachtjes heen en weer draaien van de was als het programma als is afgelopen.
dmv sensors bepaalt de wasmachine dan de beste stand om tot stilstand te komen zodat de lagers zo min mogelijk belast worden. Ter voorkoming van extra slijtage dus.
OsMo schreef:Toch grappig dat we zo graag van alles willen weten.
Mijn vraag waarom willen nu zoveel mensen zo graag alles weten? en dan nog waarom willen ze alles graag verklaren?
Wat geeft het voor meer waarde dat je het antwoord weet? Leverd het je 'buiten dat je het antwoord weet' ook echt iets op?
eilleen333 schreef:SienenIvo schreef:Proeven alle mensen precies hetzelfde?
Want ik vind bloedworst echt vies en ik proef bij koriander wc eend,maar proeft iemand anders dat ook of niet?
Wil ik weten hoe het kan dat jij weet hoe WC-eend smaakt?
Breghje schreef:Hoe komt het dat sommige mensen dusdanig geobsedeerd worden door een ander dat alles moet wijken om die ander te treffen? Is dat een bepaalde geestesgesteldheid? Gebrek aan zelfinzicht? Betonnen dorp voor de kop?

OsMo schreef:Toch grappig dat we zo graag van alles willen weten.
Mijn vraag waarom willen nu zoveel mensen zo graag alles weten? en dan nog waarom willen ze alles graag verklaren?
Wat geeft het voor meer waarde dat je het antwoord weet? Leverd het je 'buiten dat je het antwoord weet' ook echt iets op?

vuurneon schreef:Breghje schreef:Hoe komt het dat sommige mensen dusdanig geobsedeerd worden door een ander dat alles moet wijken om die ander te treffen? Is dat een bepaalde geestesgesteldheid? Gebrek aan zelfinzicht? Betonnen dorp voor de kop?
Als wedervraag: Waarom trekken mensen het zichzelf aan als ze weten dat bepaalde mensen die trek hebben? Want diegene kan de ander niet kwetsen als het diegene niet boeit wat de blaaskaak zegt.