Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:52

Dat gaat over heel veel geld topsylover... hopelijk raakt die administratie opgelost.

Hier nog steeds niets ontvangen. Is logisch hoor, maar ergens toch vreemd dat het in 3 dagen in België was, en nu al 2-3weken ergens ligt te wachten :+

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:58

Ik heb ook wel eens gehad dat een retour naar Zalando kwijtraakte. Toen kreeg ik dus ook een aanmaning voor spullen die ik niet had. Ik heb ze toen gebeld, kreeg een direct mailadres van het aardige meisje aan de lijn, heb daar een foto van mijn verzendbewijs heen gestuurd en zij hebben het opgepakt met PostNL. Hartstikke goede service hoor, zo lang je maar een verzendbewijs hebt. Ik zou ze gewoon even bellen :)

Ik verwacht vandaag een pakje van Zalando. Er is alleen niemand thuis en de app van PostNL bood me aan om een ander adres te kiezen, dat heb ik gedaan maar toen ik bevestigde kreeg ik een vage melding en nu is het pakje helemaal weg uit de app :=

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:09

Ik wacht ook nogsteeds op een pakketje van beslist! 6 nov besteld, iets van 10-30 dagen levering, maar vandaag nogsteeds niet binnen. Best wel naar want heb het zondag nodig :(