Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:birte schreef:Lijkt serieus, ik wacht nog even af, dit was wel erg snel, maar op zich mag die daar wel voor weg
Ik zou hem tot morgenmiddag sowieso laten staan, als er zo snel op geboden word komen er vast nog wel meer biedingen op
ElizeVdS schreef:Hoewel dit ook mijn eerste reactie was, zou ik toch zoiets hebben dat als die mensen toch zo eigenwijs zijn op het arme beest te rijden, het maar beter op een goed passend zadel is, dan op een ponyzadeltje dat ongetwijfeld 6 maten te klein is..
birte schreef:joyce2 schreef:Wow Birte, dat is een leuke meevaller! Ben nu wel heel benieuwd hoe dat ding eruit ziet
@Kiki: Je bent je zeker dood geschrokken, ik zou het echt in mn broek doen... Mazzel dat hij idd nog niet afgehaald was.
zo dus http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... mympSeller
ik heb al een serieus bod, ben nog steeds stom verbaast
Wuis schreef:Nou.Hier zou dus gisteravond een bureau opgehaald worden. Maar het was inmiddels al een uur later dan afgesproken, en ze waren er nog steeds niet. Wij maar wachten en wachten, uiteindelijk maar naar bed gegaan!
Hadden we vanmorgen een mailtje dat ze van huis weg waren gegaan, maar onze adresgegevens niet mee hadden genomen. Hebben ze een uur lang bij onze buren gezeten, met een telefoongids in de hand ('het was iets met heel veel nullen!' Ehm.. Er zit niet eens een nul in ons nummer) nadenkend over bij wie ze misschien zouden moeten zijn.