[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:33

WildChild

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:40

Hoi! Mag ik hier meekletsen? Ik lees al een tijdje mee maar vind het toch wel leuk om op sommige dingen te kunnen reageren of om jullie mening te vragen! Inspiratie opdoen is altijd leuk. Ik ben Anne-Fleur, 20 jaar oud, 1.76m lang. Leuk rokje CCCCC! :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:42

Welkom anne fleur a la gagnam style :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:44

Natuurlijk Anne-Fleur, welkom! Vertel eens wat meer over jezelf!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:45

Leuk rokje

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:50

Yeah! Haha ja avatar is een beetje sarcastisch natuurlijk. Ik studeer Psychologie aan de universiteit van Utrecht, tweedejaars nu. Ik vind het superleuk om te zien wat jullie hier allemaal bij elkaar shoppen! Natuurlijk ben ik ook een arme student en zitten nieuwe kleren er niet altijd in, maar wanneer ik iets leuks heb kunnen in de sale ben ik wel helemaal happy. Heb helaas geen paardje meer, het werd te druk en te duur icm de studie, maar dat komt wel weer. Helaas geen maatje 36 hierzo, dat weerhoudt me wel een beetje van het zijn van een echte fashionista. Ik zal zsm eens een outfitje posten! Heb op dit moment deze schoentjes op het oog, ben helemaal verliefd: Afbeelding

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:54

hahaha die schoenen heb ik geloof ik! Lijken er in ieder geval echt verdacht veel op, mag ik vragen waar ze van zijn?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:54

Waarom zou je geen echte fashionista kunnen zijn als je geen maat 36 hebt?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:56

Omdat ik vind dat niks me staat haha! Maar daar moet ik me maar eens overheen zetten. Schoenen zijn van de Mango, dit seizoen geloof ik. Ze zijn er ook in het donkerbruin.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:06

Cchanny schreef:
Dames kunnen jullie mij helpen?

Voor de kerst wil ik een jurkje die bij mijn figuur past. Ik vind het lastig om een passend jurkje te vinden.
Ik ben van boven erg smal in mijn schouders. Bij mijn heupen daar in tegen ben ik erg breed en heb een dikke kont :P mijn boven benen zijn ook breed.

Ik vind het erg lastig om dat een passend jurkje te vinden waarin ik niet nog dikker lijk. :=

Wat jij moet doen is je smalle punt breder maken en je brede punt smaller. Dus aandacht weg van de heupen en volume/aandacht naar de schouder partij. Je kan hele mooie jurken/ tops vinden die mooie mouwtjes hebben of grovere versiering rond de hals/schouder lijn. Houd het rond je heupen gewoon vooral heel basic en let erop dat een jurkje niet ophoud op het brede punt van je heup maar zorg dat deze net wat langer zit :)

Hier een paar voorbeeldjes:
Afbeelding

Deze zijn allemaal van asos.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:12

WildChild schreef:
Omdat ik vind dat niks me staat haha! Maar daar moet ik me maar eens overheen zetten. Schoenen zijn van de Mango, dit seizoen geloof ik. Ze zijn er ook in het donkerbruin.

Even in je profiel gespiekt, maar volgens mij kan je heel veel hebben hoor! Wat voor kleding vind je leuk, maar 'durf' je niet te dragen?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:15

CCCCC schreef:
Dit wordt trouwens een deel van mn kerst outfitje.

[ Afbeelding ]
http://www.newlook.com/shop/womens/skir ... _260964893

Ik denk met een zwarte see through blouse, zwarte panty en zwarte pumps. Het rokje doet het natuurlijk gewoon :))

Jah mooi! zie et al helemaal voor me met de rest wat je beschrijft ik zeg doen!

btw leuke inspi plaatjes op vorige pagina!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:17

Dat is lief! :) Voornamelijk wat dunnere stoffen, lichte kleuren, echt lage heupbroeken, shirt in m'n broek staat ook écht niet terwijl ik het zo leuk vind! Heb overigens ook altijd een grote colsjaal om, voelt gewoon veilig. Gelukkig staan die ook leuk! Verder draag ik graag simpele t-shirt jurkjes, shabbies, leuke vesten, sleehakken, oversized truien als jurkje, beetje de wat stoerdere en 'veilige' dingen zeg maar! Nog suggesties? :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:39

WildChild schreef:
Dat is lief! :) Voornamelijk wat dunnere stoffen, lichte kleuren, echt lage heupbroeken, shirt in m'n broek staat ook écht niet terwijl ik het zo leuk vind! Heb overigens ook altijd een grote colsjaal om, voelt gewoon veilig. Gelukkig staan die ook leuk! Verder draag ik graag simpele t-shirt jurkjes, shabbies, leuke vesten, sleehakken, oversized truien als jurkje, beetje de wat stoerdere en 'veilige' dingen zeg maar! Nog suggesties? :D

een basic outfit kan je opleuken/ eigen maken door statement sieraden te dragen. Een hele opvallende ketting met armband of een hysterische haarband in. Een te gekke panty of legging onder je oversized truien met toffe schoenen :)
Of 1 item in een knal kleur te dragen die je mooi staat, stel je hebt een basic zwarte broek en basic zwart vest dan kan je een knal kleur (simpel) tshirt bij aan met een gave opvallende ketting :)
Tada comfortabel, basic maar niet saai en eigen :D

CCCC heeft wel gelijk je kan denk ik ook best veel hebben je moet alleen weten wat je sterke punten zijn en soms ook een beetje durven :)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:44

Welkom Anne-Fleur :wave:

Volgens mij heb jij een prima figuur :j. Niet zo onzeker :)

Die schoenen heb ik ook, maar dan met een iets sierlijkere hak. Ik draag ze eigenlijk nooit :') omdat ik niet weet wanneer.

Broeken bij de primark, nooit geweest dus nooit gekocht maar ik ga er niet vanuit. Ik heb ook een behoorlijke lengte maat nodig. Als je enkellaarsjes of hoge laarzen hebt maakt het in principe niet veel uit.

En wat betreft het jurkje voor kerst. Ik zou gaan voor iets dat wijd vanaf je middel. Zoals bijvoorbeeld het 4e voorbeeld van Vivi. Ontzettend leuk! Iets langer is vast ook wel te vinden.

Ik weet nog niet wat ik aan doe met kerst eigenlijk. Ik maak het nooit te bont (ook al is het het perfecte moment), maar ik trek aan waar ik zin in heb. Wel netjes.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:50

Daar heb je helemaal gelijk in! Ketting gaat 'm alleen niet worden, heb nogal grote borsten en dan krijg je zo'n bungel-effect, niet mooi. Verder ben ik écht van de sieraden, heb echt in alle kleuren maten en vormen wel iets. Hou wel van grote ringen en gekke nagellak. Vind zelf de kleuren burgundy en petrol wel mooi bij elkaar nu. En oudroze.. :+:, Al moet daar met mijn bleke huidskleurtje wel een diepere kleur bij. Vond zelf de inspi-foto's van dat meisje in het bos met het roestbruine aztec-vest en accesoires heel mooi, past ook wel bij mijn huidskleur. Hier een outfit-foto'tje, wel al een jaar oud: *Klik*, daaronder een lichtgrijze panty en bruine laarzen, nogal safe dus.

Kan niet wachten op de Primark in Eindhoven trouwens!

Met kerst zit ik in Oostenrijk om skiles te geven, dus dat wordt partyen op m'n snowboots in plaats van m'n pumps vrees ik! :+

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:55

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:56

Is inderdaad vrij safe, ik denk dat lichte kleurtjes jou ook heel leuk zouden staan! Wat voor een vorm figuur heb je? Brede heupen? Smalle taille? Of juist wat rechter?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:57

Oh dat rokje bovenaan is tof trouwens..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 09:36

Ik zag dat we een nieuwe hebben, welkom! :) Heb eventjes in je profiel gespiekt en ik moet zeggen dat ik je een erg mooi meisje vind! En je hoeft absoluut niet onzeker te zijn over je figuur, want volgens mij heb je een prachtig figuur!

Corien, leuk rokje zeg! :D

Vandaag komen m'n Wehkamp en H&M pakketje binnen, ik ben echt benieuwd! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 10:54

We willen wel foto's zien!

Ik ga zo lekker open dagen af. Heb aan: Zwarte gecoate skinny(al is ie nu gewoon mat), slangenprint blouse, beige blazer en mn enkellaarsjes met studds. Vooral erg comfortabel!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 10:55

GamblersCup schreef:
Hm, dan geef ik de hoop op een goede broek bij Primark maar gewoon direct op :D

Tja, als je lang bent geef ik je gelijk. Ik ben zelf klein (163 cm) en voor mij is de lengte goed van maat 36. Dus als je slank en lang bent wordt het niks denk ik!

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:14

meiden wat doen we aan vandaag... voor mij word het een dagje huiswerk maken, boodschappen doen en de schoonmaak!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:46

Jaaa hm boekje vond ik ook super! Ik heb alleen nu al die leren tas dus moet me even inhouden!

Ik vind juist dat je met jurkjes veel met je figuur kan. Gewoon heel veel jurkjes passen en dan vind je er wel een.

En balen zeg corien van je gewicht. Ik vind je nu op fotos juist zoo mooi slank, chapeau! Maar ik ken het zelf nu ook ontevreden met 57.5-58. Wil zo graag weer naar de 55. Maarja laatste loodjes wegen het zwaarst, gezien ik ook ooit 20 kg meer woog.

Ik zal vanmiddag foto van tas en outfitje van gisterenavond plaatsen.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:47

Nadine_ schreef:
meiden wat doen we aan vandaag... voor mij word het een dagje huiswerk maken, boodschappen doen en de schoonmaak!

Dat doe ik altijd gewoon in mijn huispak haha en voor de boodschappen schiet ik een jeans ff aan!