Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:ElizeVdS schreef:Eigenlijk vind ik wel dat op het moment dat jij zegt, de deken is 205 met boven lengte 150 en dat blijkt niet te kloppen, jij wel een fout gemaakt hebt als het 160 blijkt te zijn.. Dit was anders geweest als je de boven lengte niet vermeld had; dan is het het risico van de koper. Maar op het moment dat jij informatie geeft (die niet klopt) gaat een koper toch van die informatie uit en baseert zijn koop er op. De koper baseert hierop of hij/zij de deken wel of niet koopt, klopt dit niet dan is dit niet de fout van de koper..
Ik heb geadverteerd met 205 en verwezen naar een dekentabel voor als ze bovenlengtes wou weten. Erbij gezegd dat ik ze niet gemeten had omdat ik naar onderlengtes kijk. Nu is de deken hoog uitgesneden en valt ruim over de schoft (op de hals) hierdoor kan de deken aan de bovenkant wat langer zijn dan een deken die constant achter de schoft schuift.. Maar goed, ze gaat woensdag passen en dan weet ik meer. Ga er van uit dat de deken wel moet passen op een paard van 170, die van mij is 165 en wat smal waardoor de deken aan de voorkant open ging staan wat de reden was dat ik nu een kleinere deken besteld heb.
Vjestagirl schreef:Maykoe schreef:Een vriend van mij is eergisteren opgelicht op marktplaats, voor 85 euro zou hij een samsung galaxy s2 krijgen maar die is nooit gekomen
Wanneer is die verzonden?