wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 19:36

Fjordhorse familie van me of zo? Dat zou mij ook heel goed kunnen overkomen, door onhandigheid of te snel iets willen doen je gruwelijk in de problemen werken. Het liefst als er veel mensen kijken. :D

FjordHorse

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 19:39

Hahahah wie weet :') We zijn geboren met een lompheidsgen extra. Voor mij zijn zulke dingen ook bijna wekelijkse kost :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:39

Een genânt moment van mijn kant:
Ik liep met wat klasgenoten door de gang, en ik had een lied van Emeli Sandé in mijn hoofd: Read all about it.
Dus ik loop daar, niemand zegt iets. Ik mompel, nog wel verstaanbaar: 'We're all wonderful wonderful people'.
Iedereen kijkt me meteen heel raar aan :')

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:57

Donderdag had ik gesprek met mentor. Vertelde ik na de tijd het hele verhaal aan S (vriendim van school)
jaaa die gast zei iets van: Weetje zelf wel
En toen zei ik van Nee weet ik nie.
Daarna zei die gast weer van Weetje wel (ik deed mijn mentor na met een zeur stem)
Wie loopt er achter ons...
Genant :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 23:33

Ik moest voor school een voice over doen van een filmpje/reclame e.d. en wij gingen dus dit liedje doen :')

in de geluids studio met vier gierende meiden van het lachen, leraar moest geluids aparatuur bedienen en dat op een gegeven moment met zn hand voor zn gezicht van het lachen/awkwardheid :') dat was best genant, we hebben het overgens ook niet af gekregen :+ Hij was getroumatiseerd voor de rest van de dag, overgens niet alleen door ons hoor :')

snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dit in godsnaam hadden uitgekozen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 00:05

In lloret de mar;
naar huis lopen met een vriendin en haar nieuwe crush, hartstikke leuk allemaal maar ik besloot om te vallen met het trappetje oplopen. Dat is nog niet zo erg-
maar een paar dagen eerder was ik ook al van de trap afgevallen in een winkeltje.

ik had niet zo mijn week mbt trappen geloof ik -O-

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 00:41

Denk nu net aan iets.. Niet van mezelf, maar van iemand die in ons examenlokaal zat. Heb me kapotgelachen ermee.

We mochten P S E (tabel van men d eljev) gebruiken bij examen scheikunde. Klasgenoot van me was dat van haar vergeten dus vraagt ze doodleuk tijdens het examen (midden examen ofzo, heeft even geduurd eer ze door had dat ze haar tabel nodig had precies :') ). Vraagt ze dus doodleuk "mag ik mijn P S P gaan halen?"
Arm kind had ineens door wat ze verkeerd had gezegd :') :') :') Heel de klas strike. Ze mocht niet , maar haar P S E mocht ze wel halen _O-

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 07:52

Frederieke_ schreef:
Ik moest voor school een voice over doen van een filmpje/reclame e.d. en wij gingen dus dit liedje doen :')

[ Video ]

in de geluids studio met vier gierende meiden van het lachen, leraar moest geluids aparatuur bedienen en dat op een gegeven moment met zn hand voor zn gezicht van het lachen/awkwardheid :') dat was best genant, we hebben het overgens ook niet af gekregen :+ Hij was getroumatiseerd voor de rest van de dag, overgens niet alleen door ons hoor :')

snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dit in godsnaam hadden uitgekozen :+

_O- _O- _O-

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 14:53

Niet van mij maar een vriendin.

M. moest vegen dus ik en B staan op, B deed dat toevallig en M schuift de stoelen naar achter
wat B dus niet door had :') dus wat doet B; die gaat zitten maar haar stoel stond er niet en wij hebben ons kapot gelachen
samen met B, ze heeft zich gelukkig niet bezeert.

en nog een van B

We gingen buiten zwemmen met school en in de bus zit bijna altijd een klok die verkeerd
loopt, dus wij zijn klaar met zwemmen, kleden ons om en gaan in de bus zitten.
en B ziet de klok en roept 'ONEE! Het is al half zéven! Daar weet mijn vader niks van!'
de hele bus lag plat :')

B is mijn beste vriendin ;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 15:29

Ik was bij vriendje. We waren alleen thuis, dus nouja, je weet het wel... We waren nog niet klaar toen zn ouders thuis kwamen, maar we hoorden ze wel "Hoi!" roepen, dus wij heel droog "Hoi" terug. Nou een tijdje later dus wel klaar, eigenlijk niet echt meer aan gedacht dat zijn ouders al thuis waren, dus eigenlijk alleen ondergoed aangetrokken. Maar gelukkig net op tijd. Nog geen 2 minuten laten komt zijn moeder binnen (de deur van zijn kamer stond open, dat is een teken dat je gewoon naar binnen mag lopen), muziek stond aan dus we hadden niks door, en ze begint ineens te praten. Zodra ze wegliep kregen we beiden de slappe lach, want het was wel duidelijk dat we bezig waren geweest. Was toch ook wel een gênant momentje haha.

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:03

Haha iirrssjjee!! Dat is inderdaad best genant.
Oh denk nog aan een genant moment van mezelf (en van mijn ex) van vroeger..

We waren ooit met 6 vrienden op vakantie waaronder ik en mijn ex. Hadden kleine villa gehuurd met vrienden. Niemand wist dat we een koppel waren, maar we deelden wel zelfde kamer (want woonden al samen, gewoon omdat ik probs had thuis en hij was mijn beste vriend) en niemand had er wat achter gezocht. Hadden ook niet veel keus want er waren maar 3 kamers en andere 2 waren al bezet door 2 andere koppels. Na avondje stappen gingen we naar onze kamer enja, moet er geen tekening bij maken wat er gebeurd in een warm ver land op vakantie :') Hadden kamer niet op slot gedaan want verwachtten niet dat er iemand ons nog zou nodig hebben zo laat savonds en besloten nog de jacuzzi te vullen (op het terras). Dus wij zitten doodleuk in de jacuzzi.. tot we opeens "ahum" horen en zien dat de 4 vrienden die mee waren op vakantie plots in de deuropening van het terras zien staan, strike van het lachen. Waren ze toch niet nog onze kamer binnengelopen om te vragen of we niet mee wilden voor een avondje stappen. Hun reactie "ja wouden vragen of jullie mee wilden feesten, maar zie dat jullie hier al entertainment genoeg hebben .. doei!"
Maar al bij al konden we er nog wel mee lachen, we hebben allemaal zo wel onze verhalen onder de vrienden :D Is niet zo genant als ouders die plots achter je staan :)
Toen konden we niet meer verkocht krijgen dat we geen koppel waren _O-

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:15

Wat een vermakelijk topic. Heb vooral heel hard moeten lachen om het badpak-binnenstebuiten-verhaal!

Schoot me net zelf ook nog ene genant momentje binnen. Een paar jaar geleden (alhoewel.. het zullen er al wel 10 zijn :+ ) was ik 's avonds in de keuken met m'n oordopjes in aan het dansen op de o zo hippe muziek van Christina Aguilera. En niet zo'n beetje losgaan ook. Draai ik een mooi pirouetje, zie ik ineens de kop van de dominee voor het raam! Het was al donker buiten dus had hem niet zien aan komen. Hij stond mooi naar binnen te turen want hij kon de bel niet vinden. Schaamde me dood en ben nog nooit zo snel naar boven gevlucht :')

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:45

Ik was aan het fietsen met m'n gebruikelijke fietsmaatje. We fietsen langs heel veel paarden heen. Ik zei: 'Weetje die vliegen zijn echt zo... Lieve Haflinger!' En dat lieve Haflinger op zo'n awh-wat-schattig-toontje en hoe je tegen paarden praat enzo :'). Haalt er net iemand in... Erg beschamend :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:13

dat is toch niet te zingen :+

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:39

Haha me vriendin vertelde zoiets leuks.
Ze werkt sinds een tijd in de winkel komt er zoals gewoonlijk een moeder met kindjes.
Maar een kindje ging zo hard door de winkel rennen en zag de palen niet , loopt die zo tegen die paal.
Serieus heel zielig maar toen kwam ik niet meer bij

:')

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:48

Haha, hoorde van een nichtje van een vriendin iets mega gênants:

Haar moeder werkte in een ziekenhuis. En ze had haar dag niet. Komt er een vrouw aan de balie, met een paar mannen 'r omheen en moeder helemaal chaggi, en heel kortaf enzo, bleek het later dat het (toen nog) koningin Beatrix was. Dan baal je wel :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:54

Ik loop dagelijks tegen dezelfde deur aan als gevolg van een hersenschudding. Op een of andere manier kan ik niet de deurklink naar beneden doen, of stoppen met lopen :')

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:56

ik heb gewoon teveel awkward momenten;

1 ) hoog houden met je mobiel bij wiskunde en hem niet helemaal goed omhoog gooien en boem tegen het hoofd van de directeur aan, heeft me helaas een mooi briefje naar de coordinatoren gekost

2 ) uit je net nieuwe broek scheuren tijdens het eerste uur, heb bij beeldende vorming snel een veiligheidsspeld geleend en gezegd dat het voor een vriendin was

3 ) helemaal blij zijn met je nieuwe witte broek, komt je vriendin aanlopen ''ben je op een kers gaan zitten'' fiets RED MEEEEEE ( dacht dat ik pas week later ongesteld zou moeten worden )

4 ) tijdens het kerstgala vol onder uitgaan omdat je hak van 16 cm afbreekt, rest van de avond/nacht op blote voeten gelopen

5 ) mam/pap zeggen tegen je docenten

6 ) tegen deuren oplopen

zal er vast nog wel meer hebben

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:57

Xjewillemijn schreef:

1 ) hoog houden met je mobiel bij wiskunde en hem niet helemaal goed omhoog gooien en boem tegen het hoofd van de directeur aan, heeft me helaas een mooi briefje naar de coordinatoren gekost

2 ) uit je net nieuwe broek scheuren tijdens het eerste uur, heb bij beeldende vorming snel een veiligheidsspeld geleend en gezegd dat het voor een vriendin was

3 ) helemaal blij zijn met je nieuwe witte broek, komt je vriendin aanlopen ''ben je op een kers gaan zitten'' fiets RED MEEEEEE ( dacht dat ik pas week later ongesteld zou moeten worden )

4 ) tijdens het kerstgala vol onder uitgaan omdat je hak van 16 cm afbreekt, rest van de avond/nacht op blote voeten gelopen

6 ) tegen deuren oplopen

Of mevrouw tegen meneer en andersom :')

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:59

MyHu schreef:
Xjewillemijn schreef:

6 ) tegen deuren oplopen

Of mevrouw tegen meneer en andersom :')

oww daar ben ik ook heel goed in

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:00

Jep.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:01

Tijdje terug moest ik niezen. Maar, we hadden een toets dus er heerste een doodse stilte daar, dus ik wilde hem inhouden. Wat doe ik, een poging tot, waardoor er je dus heel hard "PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTSSSJJJJJOOEEEHHH" hoorde O:)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:03

Er wilde een man door de metaaldetectorpoort gaan (ik werk op schiphol als agent op de securitycheck), en je moet dan altijd je handen uit je zakken hebben voordat je er doorheen gaat. Het leek alsof meneer een hand nog in zijn zak had zitten (drukte iig ertegenaan), dus ik zei tegen meneer dat ik zijn handen moest zien! Had hij geen hand, maar een stompje :o
Voelde me knap banketstaaf :')

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:08

Dreamy hoe werkt dat op schiphol met die poortjes als je een heleboel pinnen in je been hebt? Moet je daar rontgenfoto's van meenemen als bewijs? :o?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:11

muts_marijke schreef:
Dreamy hoe werkt dat op schiphol met die poortjes als je een heleboel pinnen in je been hebt? Moet je daar rontgenfoto's van meenemen als bewijs? :o?

Nee, dan wordt je gewoon gefouilleerd :)
Wel grappig, mensen met nieuwe heupen/knieën/pacemaker e.d. zeggen altijd "Maar ik heb hier een "bewijs" dat ik eraan geopereerd ben. Dus dan is dat fouilleren toch niet meer nodig?". Eh, alsof zo'n papiertje niet vervalst kan worden :')
Bovendien piept het poortje gewoon en kun je dan alsnog meerdere (verboden) materialen bij je dragen, het geeft geen uitsluitsel dat je verder niks bij je hebt en dat het dus alleen de pinnen zijn :+