Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frederieke_ schreef:Ik moest voor school een voice over doen van een filmpje/reclame e.d. en wij gingen dus dit liedje doen
[ Video ]
in de geluids studio met vier gierende meiden van het lachen, leraar moest geluids aparatuur bedienen en dat op een gegeven moment met zn hand voor zn gezicht van het lachen/awkwardheiddat was best genant, we hebben het overgens ook niet af gekregen
Hij was getroumatiseerd voor de rest van de dag, overgens niet alleen door ons hoor
snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dit in godsnaam hadden uitgekozen
Xjewillemijn schreef:ik heb gewoon teveel awkward momenten;
1 ) hoog houden met je mobiel bij wiskunde en hem niet helemaal goed omhoog gooien en boem tegen het hoofd van de directeur aan, heeft me helaas een mooi briefje naar de coordinatoren gekost
2 ) uit je net nieuwe broek scheuren tijdens het eerste uur, heb bij beeldende vorming snel een veiligheidsspeld geleend en gezegd dat het voor een vriendin was
3 ) helemaal blij zijn met je nieuwe witte broek, komt je vriendin aanlopen ''ben je op een kers gaan zitten'' fiets RED MEEEEEE ( dacht dat ik pas week later ongesteld zou moeten worden )
4 ) tijdens het kerstgala vol onder uitgaan omdat je hak van 16 cm afbreekt, rest van de avond/nacht op blote voeten gelopen
5 ) mam/pap zeggen tegen je docenten
6 ) tegen deuren oplopen
zal er vast nog wel meer hebben
MyHu schreef:Xjewillemijn schreef:ik heb gewoon teveel awkward momenten;
1 ) hoog houden met je mobiel bij wiskunde en hem niet helemaal goed omhoog gooien en boem tegen het hoofd van de directeur aan, heeft me helaas een mooi briefje naar de coordinatoren gekost
2 ) uit je net nieuwe broek scheuren tijdens het eerste uur, heb bij beeldende vorming snel een veiligheidsspeld geleend en gezegd dat het voor een vriendin was
3 ) helemaal blij zijn met je nieuwe witte broek, komt je vriendin aanlopen ''ben je op een kers gaan zitten'' fiets RED MEEEEEE ( dacht dat ik pas week later ongesteld zou moeten worden )
4 ) tijdens het kerstgala vol onder uitgaan omdat je hak van 16 cm afbreekt, rest van de avond/nacht op blote voeten gelopen
5 ) mam/pap zeggen tegen je docenten
6 ) tegen deuren oplopen
zal er vast nog wel meer hebben
Of mevrouw tegen meneer en andersom
muts_marijke schreef:Dreamy hoe werkt dat op schiphol met die poortjes als je een heleboel pinnen in je been hebt? Moet je daar rontgenfoto's van meenemen als bewijs?