Mensen die het geld al hebben overgemaakt en zich dan bedenken, want ja 'ik heb toevallig nét dezelfde gekregen van mijn vriend', ja... héél geloofwaardig!
Of mensen die iets bestellen op de site, vervolgens niets overmaken en pas na een herinnering mailen 'ik annuleer'. Werkelijk zónde hoeveel tijd er in zulke mensen gaat zitten!

Geplaatst: 13-03-12 12:35
               Geplaatst: 13-03-12 12:35				         

Iemand had vrijdag op iets geboden. Ik daarmee akkoord. Het moest verzonden worden en hij zou het over maken. Zondag gecheckt maar nog niets ontvangen. Komt er een bod van de helft meer.... Kreeg ik maandag een mailtje dat hij i.v.m. drukte niet op de computer geweest was. Hij zag dat er hoger geboden was en of ik het nog wel aan hem wilde verkopen. Heb toen terug gemaild dat ik met zijn bod als eerste akkoord was gegaan. Hij heeft het gelijk overgemaakt en ik heb het vandaag op de post gedaan.
 Iemand had vrijdag op iets geboden. Ik daarmee akkoord. Het moest verzonden worden en hij zou het over maken. Zondag gecheckt maar nog niets ontvangen. Komt er een bod van de helft meer.... Kreeg ik maandag een mailtje dat hij i.v.m. drukte niet op de computer geweest was. Hij zag dat er hoger geboden was en of ik het nog wel aan hem wilde verkopen. Heb toen terug gemaild dat ik met zijn bod als eerste akkoord was gegaan. Hij heeft het gelijk overgemaakt en ik heb het vandaag op de post gedaan.                                                         

En er werd me toch een partij druk geboden op dat pakje! Vond ik erg flauw
 En er werd me toch een partij druk geboden op dat pakje! Vond ik erg flauw  

Ik helemaal pissig terug gemaild want wilde het bureau zo graag maja, niks meer gehoord natuurlijk! Ze stuurde er ook nog bij dat ze van de week weer een ander leuk bureau binnen kreeg, nou die kan ze in de * stoppen
  Ik helemaal pissig terug gemaild want wilde het bureau zo graag maja, niks meer gehoord natuurlijk! Ze stuurde er ook nog bij dat ze van de week weer een ander leuk bureau binnen kreeg, nou die kan ze in de * stoppen   haha...Heb zelf mijn bankstel,poef en tv kast gratis op marktplaats gezet, zaten ook wat vlekken en beschadigingen in maar dacht dat ik er misschien nog iemand blij mee kon maken. Kreeg gelijk een reactie van een meisje die de meubelen graag wilde hebben, kwam ze ook op de afgesproken datum en tijd ophalen. Was er helemaal blij mee, vind ik dan wel weer fijn om te zien
  haha...Heb zelf mijn bankstel,poef en tv kast gratis op marktplaats gezet, zaten ook wat vlekken en beschadigingen in maar dacht dat ik er misschien nog iemand blij mee kon maken. Kreeg gelijk een reactie van een meisje die de meubelen graag wilde hebben, kwam ze ook op de afgesproken datum en tijd ophalen. Was er helemaal blij mee, vind ik dan wel weer fijn om te zien