Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lidewijke schreef:Wat een mooie jurken weer!
Ik ben wel slank, maar ook 1m61 dus denk dat de jurken nog steeds heel anders gaan uitvallen op mij.
Ik ga iig wel op hoge hakken trouwen, lijken m'n benen toch een béétje langer.![]()
Kan ik nog zorgen dat ik ergens een paar ballerina's bij de hand heb als het écht niet meer gaat. Of zo veel champagne drinken dat ik er geen last van heb
sterremaan schreef:Sorry ben een lurker maar moet nu toch even offtopic reageren. Dat meisje lijkt wel 12(!!!) op die foto's van jou Lesilla. Mooie jurken, maar die marketing zou mij afschrikken. Van Vera Wang zie ikOf zie ik het nu zo verkeerd en is dat model ouder?
mel86 schreef:Joehoe! Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd!![]()
Hier twee fotootjes om een idee te krijgen van m'n jurk. De "fotografen" foto's heb ik nog niet.
We hadden het hele weekend een fort afgehuurd en eigenlijk heel vanzelfsprekend kwam daar een rock 'n roll sfeertje uitgerol(l)d!
Het is echt een geweldig feest en een hele mooie dag geweest!
mel86 schreef:Joehoe! Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd!![]()
Hier twee fotootjes om een idee te krijgen van m'n jurk. De "fotografen" foto's heb ik nog niet.
We hadden het hele weekend een fort afgehuurd en eigenlijk heel vanzelfsprekend kwam daar een rock 'n roll sfeertje uitgerol(l)d!
Het is echt een geweldig feest en een hele mooie dag geweest!