Vandaag met een oud stalgenoot gereden, in de bak want dan konden we snel schuilen als dat nodig was.......mja..... Het stopte dus mooi niet meer en ik kon zelfs mijn BH uitwringen toen ik thuis kwam Maar het was wel erg gezellig.
Hier is het de hele dag droog. Gelukkig maar!! Ben eerder van vakantie terug gekomen omdat er alleeeeen maar regen en storm was......Dus als ik nu nog een week regen krijg dan kan ik beter gaan werken en een andere week vakantie nemen.....
Hier heeft het vanmiddag een tijd geregend/gemiezerd. Nu is het alweer bijna 2 uurtjes droog.
mememe
Geplaatst: 13-08-11 20:45
Sorry dat ik jullie dag nu helemaal moet verpesten Hier is de hele dag nog geen drup gevallen, lekker zonnetje erbij weinig wind.. Wel benauwd af en toe, maar was lekker vertoefen bij de paarden
Leliaardje
Geplaatst: 13-08-11 21:31
Hup, met z'n allen naar Ureterp!!!
Oh jongens, wat is het hier nat in de wei. Ik kan wel janken als ik het zie. En dan vannacht weer een berg regen......... . Gaat niet goed zo.
tootje71
Geplaatst: 13-08-11 22:54
vanavond hier ook flink wat regen gehad en als ik buienradar moet geloven komt er nog veeel meer aan.. ..
Nou ja ik houd hoop als ik de voorspellingen mag geloven..
Jammer dat mijn zoon maandag weer naar school moet ..komt er eindelijk mooi weer mag hij dat op school beleven...
(prov.lopik)
Toogfilosoof
Geplaatst: 14-08-11 01:24
Hier is het de hele dag droog gebleven! Er was zelfs( jaja mensen houdt elkaar goed vast!!) ZON
Ik om 5 uur wakker geworden, het ging eruit niet normaal! Nu regent het nog steeds! Nou ik zadel Vici dadelijk wel eerst op en ga wel naar de manege, als het zo blijft laat ik Mickey staan. Ik hoop dat het vanmiddag beter wordt!