wel hele maal top van dat meisje

anders was je er mescien veel later achter gekomen.[/quote]
Zowiezo vertrouwde ik al iets niet want hij deed al raar, maar vind super van die meid! meiden horen elkaar te helpen in dat soort dingen toch?
Ik heb trouwens zojuist nog een blunder van een "onbekend" iemand ondekt, ik lag helemaal dubbel ! Ik weet dat het "ex" is hier maar dit moest ik even delen

Iemand zocht een verzorg paardje en waar ik mijn verzorg paardje heb staan staat nog een super leuke draversmerrie die ver kan komen in de dressuur.
Dus ik die man, zogezegd 28 jaar, mailtje sturen met informatie, dat ze leuke gangen heeft en mooi loopt, 99% bomproof is en nog iemand zoekt die eventueel dingen wilt leren of gewoon wilt verzorgen en rijden.
Krijg ik een mailtje terug heel kinderachtig "ik rijd geen afgekeurde renpaarden" dus ik mail terug "waar slaat dit op? omdat het een draversmerrie is die niet draaft als sport is ze een afgekeurde ren merrie?" toen kreeg ik wederom een mail terug "ik werk bij kwpn dus ik heb er wel verstand van" dus ik denk pfff yeah right! grapjas dus ik weer mailen "Als je er verstand van had weet je best dat niet alle dravers merries alleen maar draven en dus ook andere dingen (heel) goed kunnen."
krijg ik weer een mailtje "wat jij wilt ik wil gewoon geen paarden rijden die aan de draf sport hebben gedaan staan niet voor niets te koop als het een goed paart was dan was hij of zij voor de fok gebruikt naar dat hij afgekeurd word om nog te mogen drafen
Maar goed denk er over hoe je wilt" Te koop staan heb ik nooit over gehad, ook al zoiets doms ze heeft een eigenaar dus waarom verkopen? En waarom zouden goede paarden alleen voor de fok zijn? Ik heb deze meneer zogezegd als hij zelf mij informeert 28 jaar te zijn gemaild, dat ik 0% geloof dat hij 1. 28 is en dat hij 2. verstand heeft van paarden