Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:07

hanny_jelke[/quote]
wel hele maal top van dat meisje +:)+
anders was je er mescien veel later achter gekomen.[/quote]

Zowiezo vertrouwde ik al iets niet want hij deed al raar, maar vind super van die meid! meiden horen elkaar te helpen in dat soort dingen toch?
Ik heb trouwens zojuist nog een blunder van een "onbekend" iemand ondekt, ik lag helemaal dubbel ! Ik weet dat het "ex" is hier maar dit moest ik even delen ;)
Iemand zocht een verzorg paardje en waar ik mijn verzorg paardje heb staan staat nog een super leuke draversmerrie die ver kan komen in de dressuur.
Dus ik die man, zogezegd 28 jaar, mailtje sturen met informatie, dat ze leuke gangen heeft en mooi loopt, 99% bomproof is en nog iemand zoekt die eventueel dingen wilt leren of gewoon wilt verzorgen en rijden.
Krijg ik een mailtje terug heel kinderachtig "ik rijd geen afgekeurde renpaarden" dus ik mail terug "waar slaat dit op? omdat het een draversmerrie is die niet draaft als sport is ze een afgekeurde ren merrie?" toen kreeg ik wederom een mail terug "ik werk bij kwpn dus ik heb er wel verstand van" dus ik denk pfff yeah right! grapjas dus ik weer mailen "Als je er verstand van had weet je best dat niet alle dravers merries alleen maar draven en dus ook andere dingen (heel) goed kunnen."
krijg ik weer een mailtje "wat jij wilt ik wil gewoon geen paarden rijden die aan de draf sport hebben gedaan staan niet voor niets te koop als het een goed paart was dan was hij of zij voor de fok gebruikt naar dat hij afgekeurd word om nog te mogen drafen
Maar goed denk er over hoe je wilt" Te koop staan heb ik nooit over gehad, ook al zoiets doms ze heeft een eigenaar dus waarom verkopen? En waarom zouden goede paarden alleen voor de fok zijn? Ik heb deze meneer zogezegd als hij zelf mij informeert 28 jaar te zijn gemaild, dat ik 0% geloof dat hij 1. 28 is en dat hij 2. verstand heeft van paarden :) Hij zegt verstand ervan te hebben dan weet hij ook dat niet alle mensen goede paarden voor de fok gebruiken, en ook dat draversmerries niet alleen hoeven te draven... wat een stumper pffff

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:27

idd wat een kneus is dat zeg :s

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:31

ja inderdaat als meiden onder alkaar moet je elkaar helpen.

haha wat een kneus.
net of elke draver voor de drafsport gebruikt wordt.
mooi dom.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:27

Haha iemand die het over paart en drafer heeft en veel verstand ervan heeft :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:16

Toen het uit ging zeggen dat ik echt niet meer zo iemand als hij zou vinden en dat niemand ooit zoveel van me zou houden zoals al hij dat deed. Maar dat er zat meisjes blij waren dat hij weer vrij was.. Ooh jongens, wat heb ik gelachen toen :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:31

Enne, wie van jullie twee had het eerst opnieuw een relatie? :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:44

Ik dus :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:49

__PrinCes schreef:
Toen het uit ging zeggen dat ik echt niet meer zo iemand als hij zou vinden en dat niemand ooit zoveel van me zou houden zoals al hij dat deed. Maar dat er zat meisjes blij waren dat hij weer vrij was.. Ooh jongens, wat heb ik gelachen toen :')

als je nou een lelijke meid was had ik het gesnapt die dat zei, maar je bent juist hartstikke knappe meid, wat een loser zeg :+
sommige jongens gaan kapot van jaloezie geloof ik...

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:58

mijn ex bleef hier voor het eerst slapen maar de badkamer deur kon niet op slot bij ons.
dus ik had gezegd op het moment dat de deur dicht is moet je niet naar binnengaan dan is die bezet :D
en wat doet hij ja hoor hij vergeet het doet de deur open en wat ziet die een plassende moeder hahah voor hem en voor me moeder erg genant dus ! _O-

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:59

__PrinCes schreef:

hij spoort niet :L

btw je bent idd echt een heel mooi meisje!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:03

Xreneee schreef:
mijn ex bleef hier voor het eerst slapen maar de badkamer deur kon niet op slot bij ons.
dus ik had gezegd op het moment dat de deur dicht is moet je niet naar binnengaan dan is die bezet :D
en wat doet hij ja hoor hij vergeet het doet de deur open en wat ziet die een plassende moeder hahah voor hem en voor me moeder erg genant dus ! _O-

Dit heeft mijn broer ook gedaan toen zijn schoonmoeder op de wc zat hahaha :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:16

suikermeisje schreef:
als je nou een lelijke meid was had ik het gesnapt die dat zei, maar je bent juist hartstikke knappe meid, wat een loser zeg :+
sommige jongens gaan kapot van jaloezie geloof ik...

Xreneee schreef:
hij spoort niet :L

btw je bent idd echt een heel mooi meisje!

Wauw bedankt hahaha :o
Ach, de stumpert verhuisde vlak voor het uitging naar Australië. Heb het nog 3 maanden uit gehouden, en toen was ik het beu. Menneer vond zichzelf heel wat :j

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:42

Haha _PrinCes wat een loser zeg!

Bedenk met net dat een ex-scharrel (E) ook een keer een erg grappige opmerking had, zal proberen het zo goed mogelijk te plaatsen.

Mijn opa en oma zijn al zo'n 11 jaar overleden en liggen op een begraafplaats in het geboortedorp van mijn moeder. Echter weet mijn moeder daar de weg niet en kan nooit hun graf vinden. Ik daar in tegen kan met mijn ogen dicht naar het graf lopen.

Wij gingen een keer een weekend naar mijn tante en zouden dan op de terug weg even langs het kerkhof gaan. E wist niet dat zij op dood zijn.
Dus ik zeg tegen mijn moeder. 'Gosh, dan hoop ik maar dat we het kunnen vinden.'
Mams reageert daarop, 'Ja, jij weet meestal de weg wel dus dat zal wel goed komen.'
Mengt E zich in het gesprek en zegt heel droog 'Maar jullie hebben toch een TomTom? Kan je toch het adres invullen en hoef je verder niks meer te doen?' :+
Nadat mijn moeder en ik bij zijn gekomen van het harde lachen hebben we hem toch maar even verteld dat opa & oma al 11 jaar onder de grond lagen. Arm joch wist niet waar hij het zoeken moest. :D

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:49

Oh ik heb nog een grappige, wel al een paar jaar terug

Ik was aan het slapen en werd wakker en zie dat mijn ex (toen vriend) voor mijn kledingkast staat en er allemaal spullen uittrekt? Dus ik vraag: wat ben je aan het doen? Zegt hij: ik moet naar de wc. Dus ik: dan moet je naar beneden! Hij: dat weet ik toch niet?? We hadden toen al ongeveer een jaar een relatie dus hij was al vaak bij me blijven slapen, moest op dat moment super hard lachen en hij maar niet begrijpen waarom.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 19:37

De grootste blunder die mijn ex maakte? mij dumpen en een klein monster er voor terug pakken :')

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:06

weet dat je altijd jezelf kunt vergelijken met de vorige en volgende vriendin van je ex ... het blijkt dat iedereen steeds terugvalt op wat die gewoon was

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 06:40

Een Ex die je zusje voor jou aanziet, hij werkte in de ah, vakkenvuller, ziet mn zusje( mij) met rug naar hem toe, tikt r aan en zegt, wil je even voorstellen aan een vriend van me.., (nog voor mn zusje t door had zei hij al : Dit is nadia :D Mn zusje ..: uhhhhh ik ben nadia niet..!Hij belde me maar snel op om te vertellen hoe dom hij was geweest.. ;)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:59

Kwanyin schreef:
Haha Varekaj
Mijn vriend dit weekend:

We zaten in de auto, hij was aan het rijden, en ik keek hem even van opzij aan. Hij keek terug en fronste.

Ik: "Wat?"
Hij: "Je keek met een heel rare blik, net alsof je een lijk bent"
Ik: "Ah, oei " :+
*korte stilte*
Hij: "Kijk nog zo eens naar mij. Dat was eigenlijk best wel mooi."
Ik: :oo :oo >;)
"Oh neee, wacht, nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel..!"

_O- Hahahaahaaaha! Geweldig! Hij maakte er goed bedoeld een steeds grotere blunder van, ik vind het wel schattig zulke dingen. :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:24

_Bonte_ schreef:
weet dat je altijd jezelf kunt vergelijken met de vorige en volgende vriendin van je ex ... het blijkt dat iedereen steeds terugvalt op wat die gewoon was

oliebol, ik kan die twee wijven niet uitstaan :')

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 16:55

Wat een geniaal topic! ik heb hier echt van genoten, tnx all!

Zal ik een kleine aanvulling doen?

Ik heb/had soms wat problemen met vroegkomers en nietkomers, vraag me maar niet waarom ik deze figuren tref...

Mijn ex-man had hier ook eens last van, de eerste keer natuurlijk, het is altijd de eerste keer...
Na een avondje stappen zou hij bij me blijven slapen, heel spannend natuurlijk. Al zoenend en half uitgekleed midden in de nacht het trappenhuis van de portiekflat door, op naar de 3e verdieping. Halfnaakt het huis in, recht op het bed af, ik laat me achterovervallen en hij land bovenop me.... En toen was het stil! Het was voorbij, hij had zijn spijkerbroek nog aan en dicht, die vertoonde al een lichte vochtige plek. Na een hoop het spijt me, sorry, vergeef me... zei ik weltrusten! Voor mij is het dan ook gelijk klaar, dan is de moeite van zijn kant er toch af en voelt het meer als noodzaak...

Enkele jááren later, na mijn scheiding, ging ik met een groepje bokkers uit :D En er lezen ook mensen van dat groepje mee die nu weten wat er gaat komen, of wat er kwam _O-
Anyways, we bleven slapen bij een mannelijke bokker. We gingen uit, gingen nog wat eten en toen naar zijn huis om te slapen... De andere dames sliepen beneden geloof ik, ik sliep gezellig bij hem in bed. Natuurlijk moesten de dames ons nog even lastigvallen, dus deed ik maar alsof ik sliep, en dat leek te werken ;) Toen de dames eenmaal de kamer, teleurgesteld en wel, hadden verlaten, begonnen we voorzichtig (we wisten niet of ze nog terug zouden komen) wat te zoenen. Ook nu was het na korte tijd ineens over... Ook hier was nog geen broek uitgedaan :+ En ook nu zei ik weer: weltrusten!
Natuurlijk de volgende ochtend het voorval even gedeeld met de dames die natuurlijk vreselijk nieuwsgierig waren (hij stond onder de douche toen).

En heel wat jaren vóór mijn korte huwelijk had ik ook eens zo'n gevalletje dat heel hevig zijn best deed. Hij was zo vreselijk gespannen dat hij er steeds slap van werdt :+ en toen hij uiteindelijk met een kop als een boei de hand aan zichzelf sloeg, heb ik hem verteld dat ik best geloofde dat hij het thuis wel kon, maar dat het nu echt niet ging werken meer, ik had er echt géén zin meer in. Dus kon hij maar beter naar huis gaan....

Toen ik nóg wat jonger was (ik was een heel actief en bloedjemooi meisje vroegah) had ik eens een typje aan de haak geslagen dat na wat zoenen zo zenuwachtig was, dat hij met trillende handen een sigaretje opstak, verkeerd om natuurlijk, hij stak het filter aan...

En tijdens 1 van mijn trio's :') :o met 2 mannen _/-\o_ kwam 1 van de 2 erachter dat hij zich toch wel wat aangetrokken voelde tot de andere man (en die ander was een turkse man die echt alleen voor mij toegaf maar de andere man op behoorlijke afstand wilde houden :+ ). De nederlandse man begon dan ook steeds meer "per ongeluk" aan de turkse man te zitten, waarbij erg rare bewegingen gemaakt werden door de TM om aan de aanrakingen van de NM te ontkomen. Het gezicht, of eigenlijk beide gezichten, spraken boekdelen en ik heb zo vreselijk gelachen _O- De NM heeft later eens een uitdaging aangegaan van iemand en in het openbaar gezoend met een andere NM. Fijn, dankzij mij is hij nu niet meer hetero :+ :oo

Natuurlijk heb ik ook mijn fair share van zogenaamde lassie's gehad die niet weten waar dat knopje voor dient, maar gelukkig ben ik mondig genoeg om te vertellen waar wel en waar zeker niet, wat te doen en wat niet te doen ;)

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:12

Haha, jij hebt inderdaad net de juiste mannen getroffen ja! :=

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:31

Jis_ schreef:
_O- Hahahaahaaaha! Geweldig! Hij maakte er goed bedoeld een steeds grotere blunder van, ik vind het wel schattig zulke dingen. :D

Hij is niet veel verbetert hoor -O-

Laatst vond hij dat mijn gezicht en vooral mijn neus wel wat wegheeft van Miss Piggy...maar dat was een compliment hoor, want hij vond Miss Piggy helemaal niet lelijk!

-O-