Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffie89 schreef:Ik heb het over de voedingsnormen van de gezondheidsraad 2001. De term voedingsnormen is een verzamelnaam voor de gemiddelde behoefte, aanbevolen hoeveelheid, adequate inneming en aanvaardbare bovengrens. De voedingsnormen zijn bedoeld voor de gezonde populatie. De commissie geeft afzonderlijke waarden voor zuigelingen, kinderen, adolescenten, en ouderen.
Ik geef dus de voedingsnormen weer van een gemiddeld persoon. Er zijn zoveel uitzonderingen te noemen. En volgens mij zitten er hier geen proffesionele krachtsporters is dit topic
suuzepuus schreef:Vandaag een goede dag gehad, ontbeten met 2 beschuitjes (1 met kaas en 1 met appelstroop)
lubnch was 1,5 glas vergeperste jus
tussendoor 1 liga (geen heel pakje dus) en 3 koppen koffie
kom ik thuis.... heeft mn vriend een pizza in de oven gegooit... ja wat naar nou hahaha maar lekker meegegeten dus. Morgen een diner voor mij alleen!! (+ een gezonde dius)
suuzepuus schreef:Vandaag een goede dag gehad, ontbeten met 2 beschuitjes (1 met kaas en 1 met appelstroop)
lubnch was 1,5 glas vergeperste jus
tussendoor 1 liga (geen heel pakje dus) en 3 koppen koffie
kom ik thuis.... heeft mn vriend een pizza in de oven gegooit... ja wat naar nou hahaha maar lekker meegegeten dus. Morgen een diner voor mij alleen!! (+ een gezonde dius)
Babsiej schreef:Zo mijn croissantje werd gelijk ff afgekeurd![]()
Naja die ene keer.. Ik eet noooit croissant, alleen vanmorgen had ik nieuwjaarsontbijt op het werk, en toen 1 genomen![]()
Normaal ontbijt ik met brintapap smorgens *juk*