GL is voor kmheffing, dat vind ik alleen een optie als het OV én beter én goedkoper wordt. GL is voor 7 cent per km, een weekend naar mijn ouders kost me dan 14 euro alléén voor de kilometers! Koop ik de meest zuinige auto die er is, wordt je op die manier gestraft..

Stufi mag van mij een lening worden, maar dan moet het hoger onderwijs wél beter. 1900 per jaar voor een jaar studie is absoluut niet duur, maar als ik dan maar 12 uur college in de week heb, scriptiebegeleiding zwaar onder de maat is etc etc dan vraag ik me af of het zelfs die 1900 wel waard is.
Hypotheekrenteaftrek van mij afgeschaft worden, maar wél geleidelijk zoals GL dat voorstelt.
Dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen.. ja en nee. Mijn paps verdiende een hele dikke boterham, maar werkte daar wel 60 uur per week voor, keihard. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen die minder verdienen niet hard werken, maar veel verdienen betekent niet dat je op je lauweren rust en de centjes naar je bankrekening dirigeert.
Ah well. Ik huppel straks wel naar het stemhokje en beslis daar wel