Heeft u banaan?
Nee, sorry

Ow, doe dan maar banaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Ik werk als receptioniste in een hotel op Terschelling, belt er een mevrouw om te reserveren.. vraagt ze heel serieus 'moet ik met de boot daar komen of is er ook een brug die naar Terschelling gaat?'
Gister nog een mevrouw aan de balie gehad 'kun je het water hier gewoon uit de kraan drinken?'
Eehh het is gewoon Nederland ?
chelle_dora schreef:Klant: Pardon, mag ik U wat vragen?
Ik: *draait om* zegt U het maar?
Klant: Oh ik ga wel even op zoek naar een collega, want met alle respect, ik denk niet dat U heel veel zult weten.
Jannickee schreef:Ik werk als receptioniste in een hotel op Terschelling, belt er een mevrouw om te reserveren.. vraagt ze heel serieus 'moet ik met de boot daar komen of is er ook een brug die naar Terschelling gaat?'
Gister nog een mevrouw aan de balie gehad 'kun je het water hier gewoon uit de kraan drinken?'
chelle_dora schreef:Klant: Pardon, mag ik U wat vragen?
Klant: Oh ik ga wel even op zoek naar een collega, want met alle respect, ik denk niet dat U heel veel zult weten.
Nou euhm.. Zie ik er dan zo dom en hulpeloos uit?Toevallig ben ik steeds meer aan 't bijleren.. En dan hebben ze het nog niet eens gevraagd..
PocoGaucha schreef:Jannickee schreef:Ik werk als receptioniste in een hotel op Terschelling, belt er een mevrouw om te reserveren.. vraagt ze heel serieus 'moet ik met de boot daar komen of is er ook een brug die naar Terschelling gaat?'
hahaha, een brug naar terschelling
de tweede vind ik geen rare vraag, water uit de kraan is niet overal even lekker.
NeverGiveUp schreef:chelle_dora schreef:Klant: Pardon, mag ik U wat vragen?
Nou euhm.. Zie ik er dan zo dom en hulpeloos uit?Toevallig ben ik steeds meer aan 't bijleren.. En dan hebben ze het nog niet eens gevraagd..
Misschien moet je proberen iets intelligenter te kijken?![]()
Ik ben het eens met wat DeMolenHoek zegt, klant is koning.
Maar je hoeft echt niet alles te pikken, er zijn grenzen.
Zoals mensen die om kwart voor 7 binnen komen en nog van plan zijn een dier aan te schaffen? Iedereen weet dat dat niet lukt, dat kan je gewoon zeggen.
''Wilt u vandaag al aanschaffen, want daar is te weinig tijd voor. We kunnen wel vast informatie geven of u kunt later terug komen.'' Klaar.
Of een koppel die vlak voor sluiting standaard nog even wat komen kopen. Hoef je niet te accepteren vind ik, we hebben allemaal onze werktijden en we willen allemaal naar huis daarna.
Zouden ze zelf ook willen.
diddletje schreef:had deze zomer een vakantiebaantje achter de kassa. Toen ik een fout had gemaakt en even niet uit het systeem kwam zei de vrouw die aan de kassa stond dat ze zulke dingen natuurlijk niet leerden op het mbo.
toen ik zei dat ik op de uni zit en dat ze het daar idd niet leren sloeg ze ineens helemaal om. Vroeg wanneer ik weer moest werken want dan kwam ze dan dr boodschapjes wel doen. kon ik meer vertellen over mijn studie