[HK] Het bikinitopic 2010

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:27

_SteR_ schreef:
WonderWanita schreef:
mooi! :D

ik heb ook die zeegroene met die schelp!
( broekje is alleen helaas wat te krap.. )

Och, dat is wel jammer! Mij werd geadviseerd het broekje van de schelpbikini wat groter te kopen omdat deze inderdaad wat klein valt..

Nu nog hopen dat de andere bikini op nalevering ook zo perfect past! :D

Welke maat heb je normaal, en welke nu? :)
Edit: Ik kan die met die schelp niet vinden op de site??

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:43

DeadxStar schreef:
Bij VS hebben genoeg modellen wel gewoon borsten hoor :P
Heidi Klum bijvoorbeeld, die heeft echt een mooi lichaam. En Adriana Lima!

Maar als ik soms idd op tv kijk naar zo'n modeshow, van wat voor kleding lijn dan ook, dan zie je echt skinny meisjes := geen tiet, geen bil, stokkies als benen etc. Dat vind ik echt niet mooi :=

En of ze nou echt zijn of niet, vind opzich niks mis met siliconen, maar 't moet er niet nep uitzien!
Als het er gewoon natuurlijk uit ziet vind ik het wel mooi :j

Ja dat is ook wel zo.. maar meestal is het push up of gevuld ofzo. Als ze dan een triangel bikini aan hebben is het opeens weer een heel ander gezicht. :P En tuurlijk hebben ze mooie lichamen, dat zeker, zou er zelf ook zo uit willen zien hoor, maar het gaat me erom dat het gewoon geen realistisch beeld geeft. Als ze die bikini's nou op modellen showen met cup E, ziet het er namelijk heel anders uit haha. ;)

Ik vind siliconen ook geen ramp, mijn moeder heeft zelf ook siliconen en het ziet er heel natuurlijk uit. (ze had eerst AA en nu C) Maar als je siliconen hebt, is het meestal wel zo dat ze minder 'hangen' en dus staan de bikini's mooier. Dus weer geen realistisch beeld. :P

Adriana Lima heeft echt geen hele grote borsten hoor, zie hier een hele simpele foto zonder gedoe:
http://imod.co.za/wp-content/uploads/20 ... ma-bum.jpg
Sorry voor de offtopic.. :o

@ _SteR_: Hooooow, die met de schelp is echt zoooo leuk. Vind het echt jammer dat ik nooit zoiets zou kunnen dragen. ;( En die paarse.. die zou ik zo willen hebben, echt heel mooi, en beugel dat wil ik hebben, jammer dat de bandjes zo dun zijn.

_SteR_

Re: [HK] Het bikinitopic 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:50

Vinurr, ik heb ondermaat 36 en cupmaat 75B. Ik zit echt net tussen een S en een M in. De seashell bikini valt iets kleiner, vandaar dat ik hiervan maat M genomen heb, deze past echt perfect.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:53

_SteR_ schreef:
[***], ik heb ondermaat 36 en cupmaat 75B. Ik zit echt net tussen een S en een M in. De seashell bikini valt iets kleiner, vandaar dat ik hiervan maat M genomen heb, deze past echt perfect.

Oke, dankjewel! Weet je of die nog op de site staat? Ik kan 'm niet vinden?
+ heb je van topje ook een m genomen?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:59

_SteR_ schreef:
Afbeelding
De rechter voor mijzelf, links voor m'n moeder

Afbeelding
Links voor zusje, rechts voor moeder. Mijn tweede bikini van VS komt op nalevering, hopelijk deze week nog!

:~
Allemaal van VS?

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 09:36

ik heb precies dezelfde maten als jou Ster_, maar ik heb beide een S genomen. Daarom ist broekje helaas te klein ;(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 10:40

Dieuwke, ik vind die groene echt geweldig!
Ik heb even niet teruggelezen, dus sorry alvast als het al is gevraagd... Wat was jij kwijt aan verzendkosten? Hoe vallen de maten? Gewoon net als de Nederlandse maten, of juist iets groter of kleiner? En hoelang was de levertijd?

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:21

Dieuwke_ schreef:
_SteR_ schreef:
Afbeelding
De rechter voor mijzelf, links voor m'n moeder

Afbeelding
Links voor zusje, rechts voor moeder. Mijn tweede bikini van VS komt op nalevering, hopelijk deze week nog!

:~
Allemaal van VS?

Allemaal VS ja! :D

WonderWanita schreef:
ik heb precies dezelfde maten als jou Ster_, maar ik heb beide een S genomen. Daarom ist broekje helaas te klein ;(

:(:)

Yv_ schreef:
Dieuwke, ik vind die groene echt geweldig!
Ik heb even niet teruggelezen, dus sorry alvast als het al is gevraagd... Wat was jij kwijt aan verzendkosten? Hoe vallen de maten? Gewoon net als de Nederlandse maten, of juist iets groter of kleiner? En hoelang was de levertijd?

Je bedoelt mij denk ik? De VS bikini's heb ik geplaatst/gekocht :P

Ik heb bestel bij Femina Elegance. Bij deze prijzen op de website zitten de verzendkosten al bij in!
Per bikini is het verschillend hoe de maten vallen. De creme- en lichtroze kleurige bikini's vallen bijvoorbeeld iets groter. De paarse en mijn seashell bikini vallen weer kleiner. Ik kan dus niet zeggen hoe de VS bikini's vallen doordat dit per model verschillend is.

Normaal gesproken heb je de bikini na betaling binnen 7 dagen binnen. Bij mij duurde het ongeveer 10 dagen, ze wilde namelijk nog graag wachten tot mijn andere bikini tegelijk met bovenstaande bikini's verstuurd kon worden, maar helaas duurt mijn andere bikini iets langer dan verwacht! Deze verwacht ik eind deze week of begin volgende week :)

Ik zou je dus echt aanraden om bij Femina Elegance te bestellen, zij bekijkt namelijk per bikini hoe deze valt (klein of groot) en raadt je bepaalde maten aan! Ze heeft niet alle modellen die op de originele VS site staan, maar kan nog wel veel bestellen!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:31

Angelita, is het mogelijk om deze
Afbeelding
en/of deze (de rechter,met de schelp)
Afbeelding
te bestellen. En hoe duur word dit dan? :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:40

Ster: waar staan die twee witte voor je mams op de site?

Valt het broekje of topje van schelbikini kleiner? Of beide?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:45

Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Vinur, ben hier nu een beetje aan het meelezen en aan het 'wachten' tot de site van Angelita in de lucht is!

Is die zeegroene eigenlijk nog wel van deze zomer? Of van vorig jaar?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:50

*komt binnenstormen*

Met dit heerlijke zonnetje krijg ik alweer onwijze zin in de zomer. :+: En daar hoort natuurlijk bij: zwemmen!
Nu ben ik gezegend met een oogverblindende witte huid die bij het eerste straaltje zon al knalrood kleurt, dus dat is altijd smeren smeren smeren met factor 50+ en bruin worden zit er écht niet in.
Ik draag hierom, uit voorzorg, ook altijd 'n zwemshort omdat met name mijn bovenbenen (die minder in de zon komen) erg gevoelig zijn. Nu is m'n oude short een beetje afgeraffeld en hetzelfde geldt voor mijn bikini - het wordt dus tijd voor een nieuwe!

Alleen, nu komt de hamvraag: welke kleur? Wat staat nu het beste op een *rolt ogen* melkwitte huid in combinatie met rood haar? :D En waar vind ik nu die perfecte bikini?
Al die - in mijn ogen - vreselijke panterprintjes, goudkleurtjes en andere 'hippe' dingen zijn leuk en aardig op een mooi gebruind lijf, maar dat zal ik nooit krijgen. Dus, wie o wie heeft die prachtige bikini-tip voor mij?
Die modellen zijn altijd poepiebruin en dan zie ik de mooiste stukjes stof en de leukste printjes maar er zijn nu eenmaal een paar kleuren die ik zorgvuldig moet vermijden als het om bikini's (en andere kleding) gaat: geel, roze, sommige paarstinten, zwart, goud...
Groen staat mij altijd erg goed (krijg je met ook nog eens groene ogen ;) ) maar helaas heb ik nog nooit een mooie groene bikini gevonden...

Ik hoef geen goud geld uit te geven aan een bikini en vind 'n H&M-dingetje prima, alleen zijn al die zwarte en goude glimmende stukjes stof gewoon niet aan mij besteed. :Y)

*gaat topic verder doorlezen*

Edit; maten toegevoegd.

Maat 36 (en verder wisselt S/M een beetje, de ene keer S, andere keer M)
Cupmaat 75C
Mag verder alles zijn, maar 'gewone' bikini's hebben mijn voorkeur (dus het liefste geen strapless dingen etc.)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 10-03-10 17:27, in het totaal 2 keer bewerkt

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:54

Hoeveel zijn de verzendkosten bij VS eigenlijk?
Of heb ik daar overheen gelezen. :=

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:25

@fiffill, welke maten heb je? misschien handig om erbij te zetten, en ook wat voor soort topje je zoekt (kan het geowon alles zijn? dus ook triangel met dunne touwtjes of moet het echt stevig zijn?!)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:26

Heb 't erbij gezet. :)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:34

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:37

Mareska schreef:
Ik wilde al groen zeggen maar die kleur had je zelf al bedacht. Zachtgroen, zachtblauw, zachtroze?

http://files.hm.com/media/products/822/ ... 4_1064.jpg
Zoiets lijkt me wel mooi, precies de kleur die ik bedoelde! Staat op de H&M site.

Waar :oo
Niet bij de bikini's hoor, zit nu te kijken..

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:39

Moet je bij "laat alles zien" kijken, dan staat ie er wel tussen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:41

Mareska schreef:
Ik wilde al groen zeggen maar die kleur had je zelf al bedacht. Zachtgroen, zachtblauw, zachtroze?

http://files.hm.com/media/products/822/ ... 4_1064.jpg
Zoiets lijkt me wel mooi, precies de kleur die ik bedoelde! Staat op de H&M site.

Ik denk dat zo'n kleurtje idd het beste is. :j Kan ze alleen nooit vinden in de winkel...
Overigens haat ik roze, ben zelf niet zo'n meisje-meisje ook dus ik ga liever voor een wat stoerdere bikini. ;) Groen kan dan wel weer. Toch maar eens op zoek naar een groene bikini dan, die niet zo fel is als de meeste die ik in de winkel zie...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:39

Ik heb mijn VS bikini binnen!!! :D
Helemaal blij :P

Ik was bang dat het topje te groot zou zijn (heb zelf 70/75 B), en dit was een 75 C. Maar hij zit super! En het broekje ook :j
Hij staat echt heel mooi gelukkig.

@ Fiffill: Ik ben ook geen meisje-meisje, hou van 'mannen dingen' (motors, auto's, altijd aan scooters gesleuteld enz), qua gedrag soms ook best wel, maar heb toch voor een roze gekozen :j Hij is niet barbie roze ofzo, dat dan weer niet :P
Maar vind 't toch een stoere bikini :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:55

@DeadxStar als ik een roze bikini aan zou trekken dan lachen mijn vrienden me zelfs uit vrees ik. :') ;) Ik vind roze gewoon écht drie keer niks, en niet alleen omdat het meisjesachtig zou zijn maar gewoon omdat ik de kleur niet mooi vind. Zelfde met lila of geel, vind ik ook geen mooie kleuren. Het is gewoon niks voor mij.
Als ik hakken aan heb dan zeggen mijn vrienden dat ze me niet kennen, negeren me een paar minuten en herhalen de hele avond 'jij bent Bente niet'. _O-

Foto van je bikini? :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:09

roze lijkt me met rood haar ook niet zo heel mooi eigenlijk... denk dat zoiets als die groene van H&M wel mooi is! Bij otto zag ik toevallig dat je ook op kleur kan zoeken, als je dan op groen zoekt krijg je ook veel olijfgroen, dat lijkt me ook heel mooi bij je!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:08

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:12

Niet echt een mooie foto, is net of ik 'n buikje heb haha, maargoed, gaat om de bikini :D

Afbeelding

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:12

Debb, die is gaaf! Ik ben normaal nooit zo van de kleurtjes en printjes, vooral niet bij bikini's. Maar vind m erg leuk!
Laatst bijgewerkt door DeadxStar op 10-03-10 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt