Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kensha schreef:Heyhey ik had gisternavond weer autorijles en ik had even een paniek aanval met de koppeling weer met het afslaan. Stom genoeg wilde mijn instructie mij niets meer uitleggen na 4 keer afslaan kreeg ik hem weer te pakken. Wel stom na meer dan 30 lessen toch weer af te slaan.
Vorige les hielp die mij wel maar toen kreeg ik meervoudig het afslaan nu die niet hielp was het maar even op 1 plek.
Waarom heb ik dit? Leg ik mijn hand nog teveel op mijn instructeur ofzo? Wat kan ik hier tegen aan doen?
XFiemoX schreef:@kensha, mijn instructeur heeft mij juist geleerd om juist NIET na te denken en vooral niet over de koppeling ... Iedereen kan de auto wel eens af laten slaan daar is ook niks heel ergs mee. Nu ik al een tijdje niet meer aan die koppeling denk gaat het me allemaal nu helemaal van zelf hihi, heb dan in de praktijk hooguit 2a3x de auto af laten slaan. Ik mag dan ook vooral tijdens het auto rijden niet nadenken maar gewoon zo doen wat me geleerd is en niet anders.
XFiemoX schreef:@kensha, mijn instructeur heeft mij juist geleerd om juist NIET na te denken en vooral niet over de koppeling ... Iedereen kan de auto wel eens af laten slaan daar is ook niks heel ergs mee. Nu ik al een tijdje niet meer aan die koppeling denk gaat het me allemaal nu helemaal van zelf hihi, heb dan in de praktijk hooguit 2a3x de auto af laten slaan. Ik mag dan ook vooral tijdens het auto rijden niet nadenken maar gewoon zo doen wat me geleerd is en niet anders.
xSiep schreef:Ik hoor de laatste tijd veel mensen die een TTT doen, is dat aan te raden?