[quote="Mando"]Toch op wedstrijd geweest, de wegen waren goed te doen.
Maar toch wel nog veel vieze natte sneeuw gevallen Dit was om half 2 ongeveer... na hard werken mocht hij nog ff met zijn vriendjes in de paddock spelen
Ja ging lekker hoor, hij was wat dwars en tegen de hand waardoor het allemaal net niet was maar ik ben altijd tevreden... 175 pnt.. dus best netjes.
zap
Geplaatst: 17-01-10 16:15
kehdra schreef:
7 graden ?? hoe voelt dat ?
Met het zonnetje erbij als lente
Het is echt warm hier! Paardje heeft ook heerlijk kunnen genieten en eindelijk weer kunnen rollen (tja, je bent en muts of je bent het niet als je in een bevroren bak gewoon niet wilt gaan rollen of in de sneeuw....want dat is koud)! Aangezien het water nog niet weg kan lopen, omdat de ondergrond nog wel bevroren is is de bak wel een zwembad (dus pony = nu een varken), maar het was wel heerlijk
Wij zijn lekker naar buiten geweest met de paardjes
hier staat de meter op 8 graden ik zat op deze side te kijken http://360.org/station.aspx?id=932 zien jullie ook dat het op donderdag 28 jan -999 graden word. volgens mij hebben de een foutje gemaakt
Ik ben toch maar niet meer naar het strand geweest. Ik had niet zoveel zin en twee stalgenoten hadden één van hun eerste wedstrijden, dus we zijn met 'n paar andere stalgenoten gaan kijken daar. Ik ga van de week misschien nog wel eventjes. Het is echt lekker buiten. Ik heb voor het eerst in weken zonder handschoenen gefietst. Wauw!
Ohh en Ief, Lisanne vertelde op stal dat jij nog nooit een strandrit hebt gereden?
Het sneeuwde hier de hele middag...verdorie, de bodem van de bak en het gras in het land was net weer ietsje zichtbaar, maar is nu weer wit
Het dooien schiet ook niet op, ik ben er zó klaaaar mee Vanmiddag wel gewoon op wedstrijd geweest net als mando, wegen waren daarheen gelukkig wel goed, en het was 5 min verderop.
*wenst dat ze morgen wakker wordt, en gewoon weer kleur en een zonnetje buiten ziet... ipv WIT.*
iefke
Geplaatst: 17-01-10 19:18
Ingmar_ schreef:
Ohh en Ief, Lisanne vertelde op stal dat jij nog nooit een strandrit hebt gereden?
Lisanne van Lubbers? Nee, dat klopt inderdaad. En dat wil ik toch al zo lang