MarrieLeen schreef:Careano schreef:Trein naar Utrecht CS vanaf Leiden CS was echt suuupervol vanmorgen! Zelfs de 1e klas zat propvol en moesten mensen staan..
Kwam waarschijnlijk doordat er iemand voor de trein was gesprongen op dat traject, en was het weer 1 vd eerste treinen.
O echt joh? Heb ik niet meegekregen
Had ik nog geluk dat ie reed dan hihi, moest op tijd op school zijn. Er stonden trouwens niet heel veel mensen te wachten toen ik aankwam, en ik was een half uur voor tijd in Leiden!
Ik heb zelf nog geen ov dus weet niet precies hoe het zit maar.. Als je wel een ov kaart hebt maar nog geen ov chipkaart kun je dan wel gratis reizen of is dat echt niet mogelijk?
(moet ook naar Nieuwerkerk 
. Hij kwam controleren en de trein zat uiteraard vol met studenten.... met (of zonder
) OV-chipkaart of tijdelijke kaart of wat dan ook
ik moet 2 keer per week richting Utrecht / Amsterdam, en 3 keer naar Rotterdam Alexander / Centraal per week vanaf Nieuwerkerk
. Alleen mijn kaartlezer en die van mijn collega herkenden helemaal niks aan zijn kaart, dus de chip is beschadigd. Hij zal een nieuwe kaart aan moeten vragen.