Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:37

Oh wauw, die sneeuwvlokken in de nieuwe wintercollectie zijn idd heel erg gaaf!

Ik heb 1 armband, is nog niet vol, bijna.. Draag hem wel dagelijks. :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:48

Ik spaar ze al heel lang en heb inmiddels een flinke collectie opgebouwd :o

Heb een roze, blauwe en een turquoise armband. Wissel ze regelmatig, kan nooit kiezen namelijk. En het kan gemakkelijk doordat Trollbeads geen schroefstukken ertussen heeft.
Daarnaast nog oorbellen en een hanger :)

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:32

Bedankt voor de Ebay tips Angelaa2! En ik vind jou roze armband, met de Eeyore, heel leuk <3

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 22:34

Tarenko schreef:
Bedankt voor de Ebay tips Angelaa2! En ik vind jou roze armband, met de Eeyore, heel leuk <3

Thanks, ben er ook erg blij mee <3 ! Als je nog wat wil weten kan je altijd even een PB sturen.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 23:02

Oah pandora <3 Leuk topic! Die eeyore is heel lief.

Ik heb twee armbanden van pandora, de 'gewone' waar bedels aan kunnen en ik heb een die armband waar 1 clip aan kan, die draag ik het meest.

Hebben jullie armbanden ook echt een bepaalde stijl of is het meer een vanalleswatje? Ondanks dat ik em al een paar jaar heb hangen er bij mij niet heel veel bedels aan, er zit niet echt een bepaalde stijl in ofso (behalve dan dat ik alles abstract houdt en niet zo hou van beestjes, cijfers etc). Zou de armband het liefst restylen en alles in 1x kopen. :o

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 23:10

Sourire schreef:
Oah pandora <3 Leuk topic! Die eeyore is heel lief.

Ik heb twee armbanden van pandora, de 'gewone' waar bedels aan kunnen en ik heb een die armband waar 1 clip aan kan, die draag ik het meest.

Hebben jullie armbanden ook echt een bepaalde stijl of is het meer een vanalleswatje? Ondanks dat ik em al een paar jaar heb hangen er bij mij niet heel veel bedels aan, er zit niet echt een bepaalde stijl in ofso (behalve dan dat ik alles abstract houdt en niet zo hou van beestjes, cijfers etc). Zou de armband het liefst restylen en alles in 1x kopen. :o

Ik kan me uren bezig houden met rijgen :o Leg het meestal op kleur en begin dan met de murano's (bijv. Roze/rood) en dan zoek ik de andere bedels erbij. In het begin had ik veel beesten, maar vind die nu niet zo leuk meer.. Ga liever voor de hartjes en bloemetjes en dergelijke.

Lijkt me heerlijk om in zo'n winkel te werken :D

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 23:20

Moet ik me dan zo voorstellen dat je een grote collectie bedels hebt en die afwisseld? Lijkt me heerlijk. :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 23:33

Sourire schreef:
Moet ik me dan zo voorstellen dat je een grote collectie bedels hebt en die afwisseld? Lijkt me heerlijk. :D

Heb in al die jaren redelijk wat gekregen voor m'n verjaardag/kerstenzo en zelf gekocht natuurlijk (uitverkoop) :D Spaar nu denk ik al zo'n 8 jaar of zo. Wel jammer dat het niet echt een waardevast iets is.

Was ooit begonnen met een klein bandje met losse bedels van Lucardi, maar dat was helemaal niet mijn ding :') Daarna ben ik overgestapt dankzij m'n moeder

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:35

Angelaa2 schreef:
Tarenko schreef:

Thanks, ben er ook erg blij mee <3 ! Als je nog wat wil weten kan je altijd even een PB sturen.

Komt goed! :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 20:19

Oh wat is die Eyoore gaaf zeg <3 <3 <3
Ik heb zelf Trollbeads, maar die Eyoore ziet er wel grof genoeg uit om ertussen te passen.
Ik heb twee armbanden, overigens niet allebei helemaal vol want dat vind ik niet mooi. Trollbeads is wat grover dan pandora en vind ze dan zo druk worden. Nu wat stoppertjes ertussen en gaat perfect <3.

Er is er alleen eentje een keer opengegaan op vakantie en toen lag er zomaar ineens een flink bedrag op de achterbank verspreid, was zoo blij dat het in de auto was! Maar sindsdien draag ik ze niet zo vaak meer, beetje bang voor dat er weer eentje openschiet en heb nog steeds geen veiligsheidsdingetje gekocht.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 22:56

Afbeelding

dit is mijn collectie bedels tot nu toe.
Heb de armband zelf van Tedora, vind die sluiting fijner maar is verder hetzelfde

Wil heel graag nog deze bedel van Pandora, hebben sinds kort een hondje :)

Afbeelding

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 23:39

Hee, leuk topic! :)

Ik heb voor mijn verjaardag deze zomer mijn eerste armband en bedel gekregen. Heb een klavertje vier gekozen omdat ik op dat moment heel wat tegenslag achter de rug had en ik het tijd vond worden voor wat geluk. Helaas heeft ie nog geen geluk gebracht :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 23:52

Strasshorse schreef:
[ [url=m/pLOfde.jpg]Afbeelding[/url] ]

dit is mijn collectie bedels tot nu toe.
Heb de armband zelf van Tedora, vind die sluiting fijner maar is verder hetzelfde

Wil heel graag nog deze bedel van Pandora, hebben sinds kort een hondje :)

[ [url=m/zTcPD4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Deze poot is volgens mij wel vrij groot/grof. Daar moet je van houden :D

Ik draag mijn armbanden ook altijd met een speciale veiligheidsketting en stopper. Van de pandora veiligheidskettingen ben ik zelf niet zo weg van..

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 09:40

Jaaa hier nog een pandora fan! Heb m'n armband nu een jaar ongeveer dus hij is nog lang niet vol, wel alleen maar echte pandora bedels op 2 na ivm hun speciale betekenis. Vraag ze inderdaad alleen voor speciale gelegenheden zoals verjaardag etc.
Weet iemand toevallig waar je de rubbertjes kunt kopen die je onder een stopper kunt doen? Dit wil ik graag op het uiteinde waar niet het slotje zit, zodat je bedels daar niet op kunnen draaien. Snapt iemand wat ik bedoel?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 10:19

WillemYntJee schreef:
Jaaa hier nog een pandora fan! Heb m'n armband nu een jaar ongeveer dus hij is nog lang niet vol, wel alleen maar echte pandora bedels op 2 na ivm hun speciale betekenis. Vraag ze inderdaad alleen voor speciale gelegenheden zoals verjaardag etc.
Weet iemand toevallig waar je de rubbertjes kunt kopen die je onder een stopper kunt doen? Dit wil ik graag op het uiteinde waar niet het slotje zit, zodat je bedels daar niet op kunnen draaien. Snapt iemand wat ik bedoel?

Je kunt ook een stopper als bedel kopen. Die kun je voor de schroef bevestigen dacht ik. Die rubbertjes verkopen ze die niet in de officiele Pandora winkels? Pansite verkoopt ze ook, maar daar heb ik geen ervaring mee. Die in een u-vorm, of bedoel je die ronde witte?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 10:41

Ja hij moet sowieso voor de schroef natuurlijk maar dan blijft ie schuiven. Ik heb er nog niet naar gevraagd in de winkel want zit hier geen officiële Pandora in de buurt, alleen via juwelier. M'n schoonzus heeft zwarte, maar misschien zijn er ook wel in t wit?

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 23:53

Hoe werken die stoppers en veiligheidskettingjes? En heb je ze ook nodig bij een bangle armband?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 00:30

Hee leuk zeg!

Ik heb vanaf vandaag ook een Pandora armband :o Gekregen voor mijn verjaardag, met tot nu toe 1 bedel; een egaal zilveren hartje.

Morgen ga ik even naar de Pandora store in Amersfoort. De kleuren die ik het liefst in m'n armband wil zijn zilver, wit en roze/nude.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:49

Sabini schreef:
Hee leuk zeg!

Ik heb vanaf vandaag ook een Pandora armband :o Gekregen voor mijn verjaardag, met tot nu toe 1 bedel; een egaal zilveren hartje.

Morgen ga ik even naar de Pandora store in Amersfoort. De kleuren die ik het liefst in m'n armband wil zijn zilver, wit en roze/nude.

Leuk! De nieuwe collectie ligt er nu ook :) Ik ga binnenkort naar Amstelveen even m'n moeder overhalen O:)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:02

Jaa en ik vind die Essense collectie ook erg mooi!

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:41

Ff een schopje...
De feestdagen komen eraan, dus weer tijd voor nieuwe bedels, haha.

Ik heb inmiddels 2 armbanden redelijk vol, alleen zilver. Zo neutraal mogelijk, dat ik ze veel kan dragen. Draag ze elke dag, behalve als ik ga paardrijden.

Afbeelding

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:25

Hé er is weer leven :)) Ik heb inmiddels ook weer een paar nieuwe erbij gekocht. Ze hebben een erg leuke winter collectie dit jaar!

Tip voor mensen met ING, als je rentepunten hebt kun je 1000 rentepunten omwisselen voor een Pandora cadeaubon bij Beau-monde (online). Wel besteding vanaf 40 euro, maar toch leuk als je een wat duurdere bedel wilt kopen :)!

Zelf ben ik gek op kleurtjes, maar vind het zo ook leuk lausan! En zeker omdat ze niet propvol zitten!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:45

Afbeelding

ik heb inmiddels dit bedeltje erbij, van sinterklaas haha

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:52

Oe, rentepunten heeft mijn mams en die weet nooit wat ze ermee moet. Zal eens ff hinten, haha.

Ik had er idd eerst 1 propvol. Zat niet fijn en je zag er bijna niks meer van. Dus toen eentje bij gekocht en bedels wat verdeeld en verder gaan sparen.
Ooit komt er nog een derde, die dan wel in kleur. Droom droom droom...

Dat pootje is ook erg leuk!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 08:39

Ik heb op dit moment 1 maar hij is vol! Zit er aan te denken om met een tweede verder te gaan. Heb er járen over gedaan om de eerste volste krijgen en elke bedel heeft een speciale betekenis. Heb een combi van zilveren bedoeld met glasbedels in blauwtinten. Maar een bedel met een warme ondertoon (roze) zou ook wel heel gaaf zijn..... Ook hier droom droom droom :)).