Ik heb 1 armband, is nog niet vol, bijna.. Draag hem wel dagelijks.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sourire schreef:Oah pandoraLeuk topic! Die eeyore is heel lief.
Ik heb twee armbanden van pandora, de 'gewone' waar bedels aan kunnen en ik heb een die armband waar 1 clip aan kan, die draag ik het meest.
Hebben jullie armbanden ook echt een bepaalde stijl of is het meer een vanalleswatje? Ondanks dat ik em al een paar jaar heb hangen er bij mij niet heel veel bedels aan, er zit niet echt een bepaalde stijl in ofso (behalve dan dat ik alles abstract houdt en niet zo hou van beestjes, cijfers etc). Zou de armband het liefst restylen en alles in 1x kopen.
Sourire schreef:Moet ik me dan zo voorstellen dat je een grote collectie bedels hebt en die afwisseld? Lijkt me heerlijk.
Strasshorse schreef:[ [url=m/pLOfde.jpg]Afbeelding[/url] ]
dit is mijn collectie bedels tot nu toe.
Heb de armband zelf van Tedora, vind die sluiting fijner maar is verder hetzelfde
Wil heel graag nog deze bedel van Pandora, hebben sinds kort een hondje
[ [url=m/zTcPD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
WillemYntJee schreef:Jaaa hier nog een pandora fan! Heb m'n armband nu een jaar ongeveer dus hij is nog lang niet vol, wel alleen maar echte pandora bedels op 2 na ivm hun speciale betekenis. Vraag ze inderdaad alleen voor speciale gelegenheden zoals verjaardag etc.
Weet iemand toevallig waar je de rubbertjes kunt kopen die je onder een stopper kunt doen? Dit wil ik graag op het uiteinde waar niet het slotje zit, zodat je bedels daar niet op kunnen draaien. Snapt iemand wat ik bedoel?
Sabini schreef:Hee leuk zeg!
Ik heb vanaf vandaag ook een Pandora armbandGekregen voor mijn verjaardag, met tot nu toe 1 bedel; een egaal zilveren hartje.
Morgen ga ik even naar de Pandora store in Amersfoort. De kleuren die ik het liefst in m'n armband wil zijn zilver, wit en roze/nude.