Ik had met mijn theorie examen ook maar van de oude vragen 2 fout.. Had wel goed geleerd, maar eigenlijk zijn de oefentoetsen die wij tijdens de theorielessen hadden, veel moeilijker ..
Ik heb zo om 11 uur weer rijles.. Ben benieuwd hoe het gaat!!
ongeveer 55 de eerste keer en 70 de tweede. iets over 70 de derde en ik hoop dat het daarbij blijft, maar dat weet ik over een maand. (dit is trouwens best ver over het gemiddelde hoor)
Mijn broer heeft met 16 lessen afgereden, in 1x gehaald.
SuperLiesje
Geplaatst: 05-06-09 11:01
Ik heb nu 10 lessen gehad, en mijn examen is al aangevraagd Maar dat is ook omdat de wachttijd op dit moment heel lang is
susanne_m
Geplaatst: 05-06-09 11:25
hallo!
ik ben vorige week ook begonnen met lesrijden gelijk 100 km weg meegepakt, alles zelf gekoppeld etc.. (was nou ook niet echt bepaald de eerste keer in een auto ) en achteruit ingeparkeerd. deze week was het plan om naar assen te rijden, maar de rij instructeur moest helaas afzeggen. balen!
aankomende maandag theorie examen, zie een beetje tegen de verkeersveiligheid vragen op.. met oefenen gaat t wel, totdat er een klokje in beeld komt. ik wil de theorie zo snel mogelijk halen omdat dan pas het praktijk examen aangevraagd kan worden, en dat kan wel 3 maanden duren.
wat zijn jullie meningen over; het 'samen' lesrijden? (ik bedoel hier mee dat er dus 2 cursisten in de auto zittten en dan beide een uur gaan rijden)
ItsMe2
Geplaatst: 05-06-09 12:33
Oke dan, mijn instructeur zeg dat het gemiddelde op 40 uur ligt. Ik mag vanaf nu een dubbe uur Ben er wel blij mee ..
De les ging net trouwens super .. veel beter dan woensdag
Vandaag mijn 1e rijles gehad. Viel nog best mee Mocht wel alleen nog sturen, en zo pakken we elke les er iets bij. Heb een pakket van 30 lessen dus hoop dat ik ook niet meer nodig heb !
Gisteren geslaagd voor mijn theorie Vakbekwaamheid 1 en Vakbekwaamheid 2 (verkeer, techniek en administratie). Ze kunnen nu aan het inplannen gaan en dan hoop ik vóór aug. mijn C compleet op zak te hebben.
Anoniem
Geplaatst: 05-06-09 15:45
Sabinee_ schreef:
Vandaag mijn 1e rijles gehad. Viel nog best mee Mocht wel alleen nog sturen, en zo pakken we elke les er iets bij. Heb een pakket van 30 lessen dus hoop dat ik ook niet meer nodig heb !
Mooi dat het mee viel
en.. GEFELICITEEEERD!
Veirl
Geplaatst: 05-06-09 16:18
Ik had vandaag een uurtje les, echt kort. Maar het ging wel goed, spiegels gaat nu beter. Ik maak nu de bewegingen maar ik kíjk ook echt zegmaar.
Joonsel
Geplaatst: 05-06-09 16:25
Sabinee_ schreef:
Morgen moet ik weer Amersfoort in, zal me wat worden want de Landmacht heeft er morgen open dagen of iets. We zouden wel zien of het ging, anders gingen we wat anders doen. En heb al zo geen zin... Ga morgen de stoel echt een keer heel anders zetten, misschien dat ik dan een keer niet blijf haken achter die mat op de grond.
lllaura
Geplaatst: 05-06-09 21:09
ik meld me ook !! heb nu 22 lessen gehad, mn theorie al binnen en het gaat wel goed! Vind het ook ontzettend leuk, en heb een leuke instructrice dus dat scheeld een hoop. Moet de 23e deze maand afrijden, met een pakket van 28 lessen. Ben benieuwd!!
Klaasje
Geplaatst: 06-06-09 00:17
SuperLiesje schreef:
Waar ga je theorie doen? ik moet om half 11 in Leeuwarden
Haha, ik moet om 9 uur in Leeuwarden...
Ik ben echt bang om te zakken, ik wil zo graag m'n papiertje! Haha. Hij kan gelijk aangevraagd worden als ik m'n theorie heb, rijden gaat echt super goed. Ben vooral bang voor de gevaarherkenning, daarin maak ik best wel veel fouten...
Haha nou goed dat je het in ieder geval ontdekt hebt.
Jeetje, ik was net aan het eten net mijn moeder. Zegt ze ineens, hee moet je rijden? Ik zo nee. Nou er staat een auto voor de deur. Ik kijken helemaal in paniek ik dacht nee he, dus ik snel naar boven omkleden want ik zat nog in mijn pyama, ik op online agenda kijken maar nee hoor ik hoefde helemaal niet te rijden. Nou en toen ik beneden kwam was 'ie ook alweer weg. Zeker vergist ofzo.