Ik ga zowiezo altijd via Alexander, voor zowel locatie aan de Kralingse Zoom als aan Dijkzigt / Coolhaven (Alleen dan de HRO)
steeffie
Geplaatst: 14-06-09 20:53
Ov chipkaart heb ik al bij mijn OV zitten idd
Ehh ik wist niet eens dat ze twee locaties hebben? Ik moet bij het Erasmus MC zijn.. Maar via duivendrecht & r'dam alexander en dan de metro is dus het handigst?
Nou ging k*t vanochtend, op teletekst stond minder treinen tussen A'dam Centraal - Schiphol - Leiden (mijn trein komt/gaat niet eens naar a'dam centraal). Maar minder betekende in dit geval dat er niets op nw-vennep de deuren open deed, er stopte wel een trein. NS riep niets om, dus maar tegen de paal gaan kletsen, die beweren dat het op teletekst stond, tja dat was zo vaag, dan zou je verwachten dat er wel treinen rijden. NS bus was ook niet geweest in half uur wat ik op Nw-Vennep gestaan heb. Dan maar met de fiets naar Hoofddorp (waar het super druk was met mensen voor de ns bus). Daar stonden 2 treinen heel leuk met de deuren dicht stil langs perron. Gelukkig deden ze de deur nog open. Als de NS nou eens aan goede informatie voorziening doet, had ik gewoon mijn 1e college kunnen volgen
Inoterry
Geplaatst: 17-06-09 12:31
Het was inderdaad niet erg duidelijk vandaag . Ik heb ook een paar keer staan puzzelen hoe de mensen op hun bestemming konden komen. Gelukkig ben ik voor vandaag weer klaar
Nee, tja, nu hopen dat het morgenochtend opgelost is. Heb vandaag wel mijn beweging gehad, nu totaal uur gefietst van en naar station en net met de hond nog een uurtje gewandeld. KLopt toch wel dat de NS goed is voor je beweging, maar wel slecht voor je colleges Keek op school nog even internet en teletekst op internet, hadden ze toch maar aangepast op BUSSEN voor Nw-Vennep en H'dorp naar Leiden.
Het zal je overkomen joh, dat er een kabel door je ruit komt zetten..
Ik had vandaag toch zo'n rare vrouw tegenover me zitten, zat me echt hele tijd te bekijken. Hoe ik m'n brood op zat te eten, hoe ik zat te drinken. Gaar wijf.
Viel hartstikke mee toch? Rotterdam is niet zo moeilijk te vinden
Inoterry
Geplaatst: 17-06-09 20:50
We zijn vandaag trouwens weer 2 reizigers van het eigenwijze soort tegengekomen . Op de heenweg komt er in Leiden een man naar ons toe die naar Schiphol moest, dus mijn collega legt netjes uit dat er 2 treinen rechtstreeks gaan, en dat hij voor het vertrekspoor het beste even naar de omroepberichten kon luisteren, want dat kon wel een wiselen. Komen we in Amterdam cs die zelfde man weer tegen. Was hij boos op mijn collega omdat die hem niet had verteld dat hij in Sloterdijk had moeten overstappen voor Schiphol . Op de terugreis komt er in Leiden een man naar ons toe, die moest zo snel mogelijk naar Dordrecht. Ik vertel hem dat hij dan met ons mee moest. Hij:"dus niet met de intercity". Nee meneer, deze komt nu als eerte in Dordrecht aan. Hij:"ja maar met de intercity ben ik er volgens mij eerder, want die rijd sneller". Ja, hij rijd wel sneller, maar haalt deze niet in. Hij:"Ja maar ik moet er echt zo snel mogelijk zijn, en de intercity rijd sneller toch??" Ja hoor meneer, de intercity rijd sneller . Ik snap eht niet dat mensen die ons niet willen geloven, nog de moeite nemen om dingen te vragen. Maar wij hebben in elk geval weer wat te lachen
Geen vertraging, wilde dat ik dat gisteren kon zeggen. Tja, intercity's zijn niet altijd sneller. En wat maakt het nou uit op je op CS of sloterdijk overstapt naar schiphol, normaal stoppen er op CS meer dan op sloterdijk.
Wat word ik ziek van de NS en DB... De laatste paar weken kan ik echt niet ergens heen zonder vertraging Trein defect, autoongeluk, seinstoring enz... gisteren opweg naar Berlijn eerst een overwegstoring, toen een stremming en daarna een wisselstoring Trek ik dat nou aan of hebben meer mensen hier last van
Tussen Gouda en Utrecht moet je wel de intercity nemen, ook als die vertraging heeft en je denkt er met de sprinter eerder te zijn. Je wordt gewoon op Goverwelle voorbijgecrosst .