Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:12

Mooi dat er geen extra treinen oostwaarts van Rotterdam naar Amsterdam komen Verdrietig

Nja kan ik flirtmans ook niet uit het oog verliezen door dat een van ons een andere trein neemt Clown

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:12

Nog geen storingen bekend tussen den bosch - utrecht cs en tussen utrecht cs - harderwijk?
Ik heb al op ns.nl en op 9292ov.nl gekeken en daar zie ik niks, maar ik vertrouw het voor geen meter..

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:14

Dorientjuh. Er zijn op dat traject inderdaad geen verstoringen op dit moment.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:15

Idd je wordt heel erg wantrouwig met dit weer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:16

Ik zie het lekker altijd wel op het station, komt de trein, dan komtie, komtie niet ook prima, dan kan ik experimenteren met andere routes Vork

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:19

Normaal vind ik met de trein geen probleem (woon in Ede, studeer in Utrecht)
Totdat je een dagje gaat shoppen in Amsterdam, je vriendin voor de gein zegt: "Oh zul je zien dat onze trein niet rijdt ivm sneeuw" en dat nog waar is ook.. Nagelbijten / Gniffelen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:20

Unwritten schreef:
Ik zie het lekker altijd wel op het station, komt de trein, dan komtie, komtie niet ook prima, dan kan ik experimenteren met andere routes Vork

Idd is altijd heel erg leuk maar alleen wel vervelend dat het nu zooo koud is buiten en ik alleen een regenjas heb op dit moment hihi.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:28

Dat is wel leuk, maar dan moet het terug zijn en niet heen als ik op tijd wil zijn voor mijn college. Of heen op zo'n tijd dat ik toch op tijd vertrek omdat de stoptrein dan zo vol zit dat ie meestal te laat rijdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:55

Ik vind dat de treinen niet goed rijden altijd een prachtexcuus als ik te laat ben, omdat het 9 van de 10 keer nog klopt ook Clown (Andere keren is de bus te laat Sigaar of stond de brug open Sigaar )

Ik verheug me nu gewoon alweer op mn volgende vertraging, storing etc Clown

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:04

heey, ik ga elk weekend van leeuwarden naar amsterdam en omgekeerd.
vind het reizen totaal niet erg. alleen door overstappen wordt ik gestresst, nerveus, zenuwachtig. ik kan daar echt niet tegen.
Maar nu keek ik dus voor de zekerheid hoelaat me trein ging (in de avond 21 over het uur) moet ik ineens bij alles overstappen.
Tussen meppel en leeuwarden rijden geen treinen voor zover ik dat kan zien/snappen!
omg, nu moet ik dus overstappen! Boos!
maar weet iemand ook of er een bus van amsterdam naar leeuwarden rijd, en waar die dan komt, hoelaat, website enzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:06

Bus niet denk ik, anders even op Arriva.nl kijken of Connexxion.nl want dat zijn de twee diensten die het kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:06

Ik moet nog steeds een schrift zoeken voor mijn 'treindagboek"

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:24

Ik ga zo proberen van Waddinxveen naar Leeuwarden te komen, maar dat wordt een ramp. Problemen gouda-utrecht, meppel-heerenveen, heerenveen-leeuwarden. Stukken met de bus, vertraging. No Cheer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:37

Lekker Tamara No Cheer

Ik zal voor je duimen, ik vrees ook voor de lightrail, lijkt mij ook vrij vatbaar voor sneeuw Nagelbijten / Gniffelen

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:41

ja ik heb het, ga via schiphol naar sloterdijk, dan naar alkmaar met de trein.
vanuit alkmaar met de bus naar leeuwarden.
lekker om! duurt weer half uur langer (naja kan erger, eerst wilde ze me via groningen laten gaan Tong uitsteken)

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:44

Hihi, die omroephumor. Ik had laatst ook wat grappigs, tussen Hoorn en Amsterdam rijdt in de spits een intercity, er wordt alleen wel eens vergeten dat er dan op een aantal stations niet gestopt hoeft worden. "Dames en heren, station Purmerend Overwhere! *stilte. Kijk er goed naar, want we stoppen niet." Haha!

De nieuwe dienstregeling is echt fantastisch, ik doe er nog maar 1 uur en 51 minuten over naar Zwolle Haha! Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:47

Ik blijf maar bij m'n ouders, durf het niet aan om nu naar Utrecht te gaan... Heb bovendien geen zin om de kou weer in te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:48

Waar zit je nu dan Misser? Is dat morgenochtend ook goed aan te reizen? Lachen

Ik duim voor mezelf dat de sneeuw morgen op mijn wandelroute naar het station weg is, anders loopt ik over de weg. Alleen is ons parkeerterrein dus echt niet te doen in de winter Nagelbijten / Gniffelen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:55

Waddinxveen, morgen om 11u eerste college, maar weet nog niet of ik daarheen ga. Mogenavond een inhaaltentamen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:56

Hmm.. je zit wel met de lightrail dan inderdaad.. dan kun je beter op safe spelen en college missen, zodat je wel op tijd bent voor je inhaal tentamen als het morgen nog chaotisch en sneeuw is Ja

Sananneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:09

Heeft iemand hier een idee of treinen niet rijden of erge vertraging hebben met weer zoals dit? (sneeuw)...

Moet morgen ver reizen en vraag me af of het te doen is nu....

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:15

Hmmm ik neem morgen ook maar een trein eerder naar Gouda, zodat ik iig wel de Light Rail haal, anders moet ik een half uur wachten in die kou Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:24

Hoe laat ga je dan Mies? Clown Kun je die van half 8 niet nemen Vork

Vertraging is er met sneeuw altijd wel, ben benieuwd hoe het morgen is, zowiezo met de sneeuw

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:25

Half 8?! Hell no! Dan lig ik nog te slapen Vork Nee ik neem die van 8:20 volgens mij. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:30

Huilen van het lachen

Die van half 8 is altijd lekker gezellig vol Ja Inclusief erg leuke jongen Vingers aflikken