Ik had gisteren alweer een half jaar mijn rijbewijs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cynthia_ schreef:Ja dank jullie wel allemaal. Ik mag woensdag mijn rijbewijs ophalen. Ik heb ook propanolol gebruikt echt om aan te raden. Ik moet zeggen dat ik dit keer vergeleken met de andere keren voor het examen zo zenuwachtig was. Ik heb zelf tegen mijn instructeur gezegt dat ik naar huis wilde zo erg was het. Ook was ik nog is misselijk en had het gevoel ik bijna niet meer op mijn benen kon staan. Uiteindelijk toen ik met de examinator in de auto zat was opeens alles weg. Had dit nog nooit eerder gehad dat ik zo rustig was. Achteraf denk ik waarom heb ik me inhemels zo druk over gemaakt.
Lynn_Nikita schreef:ik ben vanmorgen geslaagd voor mijn A-rijbewijs (motor) in deze storm
Lynn_Nikita schreef:ik ben vanmorgen geslaagd voor mijn A-rijbewijs (motor) in deze storm
Sophie2 schreef:Ik moet morgenvroeg afrijden. Volgens teletekst is het weer dan redelijk. Hoop echt dat het niet glad is enz. Moet om 5 voor 9 af rijden... Neem trouwens mijn instructeur niet mee, dat vond hij meestal onzeker overkomen. En wat wilde hij doen danAls je gezakt bent, ben je gezakt. En als ik zak, dan kan ik het commentaar zelf wel vertellen aan mijn instructeur, zodat we er aan kunnen werken..
blauw00gje schreef:Ik zou gek worden zonder instructeur