Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oakland1990 schreef:!wat zijn jullie doetjes zeg![]()
![]()
Hier in bBelgië ga je gewoon van half negen tot kwart voor vier naar de les met een uur pauze en soms tot half vijf. Woensdag ga je van negen tot twaalf, dat gaat goed en ik vind het héél normaal, schrok er van dat jullie zo weinig les hebben.
Needje schreef:En met school wordt je voorbereid op je werkende leven. Waar je gem. van 8 tot half 5 zit. Met een half uur pauze.
katiavl schreef:En dan zie je verwende pubers staken omdat ze geen sociaal leven meer hebben, maar ergste is dat ze gewoon hun zin krijgen. Wat een voorbeeld voor later, rel en wij zullen toegeven
esperance schreef:WildWings schreef:
Dat denk je toch niet serieus he? Zoveel uren zitten er niet eens in een maand
haha neee ik niet... Maar op jenssen, wel. Was met(balkenende) die keek wel zo op, maar zei niks..
Needje schreef:Is niet kort door de bocht. Dat zie je helaas met meer dingen.
Er werd gister trouwens letterlijk door een scholier gezegd dat men rottigheid uithaald omdat ze het idee hebben anders geen aandacht te krijgen. Dat er pas geluisterd wordt als men "geweld" gebruikt. Ik vind dat echt een kwalijke zaak. Van zowel de mensen die zo denken als de maatschappij die dit dus blijkbaar veroorzaakt.
katiavl schreef:En dan zie je verwende pubers staken omdat ze geen sociaal leven meer hebben, maar ergste is dat ze gewoon hun zin krijgen. Wat een voorbeeld voor later, rel en wij zullen toegeven
klumpertje schreef:Mii_Jessica schreef:Jaah alleen van die 40 weken gaan natuurlijk nog wel de uitjes af en alles
welke uitjes? wij gaan nooit weg met school..
l0veevi schreef:Ik zou het anders wel fijn vinden als het verlaagt wordt.
Ik ben maandag 10 uur
dinsdag 8 uur
woensdag 5 uur
donderdag 9 uur
en vrijdag weer 5 uur
Vind het echt een rot rooster als je bedenkt dat ik met de trein naar huis moet en heel vaak gewoon rond etens tijd thuis ben, na het eten is het donker en dan kan ik niet meer naar de paarden want niets is verlicht daar. Is echt vervelend hoor!
Kunnen mensen wel beginnen met hun sarcastische opmerkingen van achut en dit dat, maar jullie werken en krijgen daarvoor betaald, wij zijn leerlingen, we hebben leerplicht. En je bent maar 1x jong, voordat je begint met al het werken etc. hoop je toch wel een beetje een rustig leventje te leiden als tiener
l0veevi schreef:Ik zou het anders wel fijn vinden als het verlaagt wordt.
Ik ben maandag 10 uur
dinsdag 8 uur
woensdag 5 uur
donderdag 9 uur
en vrijdag weer 5 uur
Vind het echt een rot rooster als je bedenkt dat ik met de trein naar huis moet en heel vaak gewoon rond etens tijd thuis ben, na het eten is het donker en dan kan ik niet meer naar de paarden want niets is verlicht daar. Is echt vervelend hoor!
Kunnen mensen wel beginnen met hun sarcastische opmerkingen van achut en dit dat, maar jullie werken en krijgen daarvoor betaald, wij zijn leerlingen, we hebben leerplicht. En je bent maar 1x jong, voordat je begint met al het werken etc. hoop je toch wel een beetje een rustig leventje te leiden als tiener
SuuZzel schreef:Prachtig.. Nou hebben ze een verlaging van 1040 naar 1000 uur.. Volgens mij zijn ze alleen allemaal nog niet zo slim om te bedenken dat dat maar 1 uur per week les scheelt..
(41 weken per jaar school, 1000 gedeelt door 41 weken is 25 uur school per week.. Bij 1040 uur was dit dus 26 uur per week..) Nee dat zet zoden aan de dijk..