Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:30

Ilse ik wil niet vervelend zijn..
maar ik denk dat Nathalie dat het beste kan doen..
Lotte vertrouwd haar helemaal en als iedereen haar van bokt nou gaat bellen word het ook niet beter snap je..
Nathalie doet wat ze kan zoals nog een paar hier..
en we horen het wel...
Iedereen voelt zich machteloos

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:30

Het is ook zo dat degene in het buitenland de telefoontjes betaalt vanaf de Nederlandse grens, het is denk ik handiger om 1 iemand te laten bellen met Lotte, mocht dat lukken.
Ik las dat ze gister via internet nog geSMS't heeft omdat ze haar beltegoed wilde sparen, dus misschien handig om niet allemaal te gaan bellen? (en voor degene die wel gaat bellen, even van tevoren duidelijk hebben voor jezelf wat je wilt vragen en weten?)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:31

Ik denk dat jij iets over het hoofd ziet, er hebben al heel veel verschillende mensen geprobeert te bellen. Dus dat ik bel maakt het ook geen ene reet meer uit Lachen

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:33

Ilse schreef:
Ik denk dat jij iets over het hoofd ziet, er hebben al heel veel verschillende mensen geprobeert te bellen. Dus dat ik bel maakt het ook geen ene reet meer uit Lachen

ik denk dat dit wel wat uit maakt... misschien als die teleoon blijft gaan dat haar vader hem helemaal afpakt... en er dus geen enkele manier meer is om in contact te komen!

Anoniem

Ik heb nog een paar punten waar ik toch echt vraagtekens bij wil plaatsen:

Waarom heeft Lotte het aanbod niet aangenomen om bij iemand te gaan slapen? Ze was extreem bang volgens iedereen, hoe komt het dat ze dan toch gewoon thuis is gaan slapen?

Er kloppen gewoon een aantal dingen niet in het verhaal............

Pasha

Ze laat zeker wat van zich horen aan nathalie als het kan dus..
daar wachten we op toch??
Ze zit nou toch een het vliegtuig als het goed is en kan niet gebeld worden
Laten we nou even afwachten tot morgen

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:34

Ilse schreef:

Als iedereen gaat bellen met Lotte is zometeen haar beltegoed op (alle binnenkomende smsjes en telefoongesprekken moet zij ook betalen) en kan NIEMAND haar meer bereiken.

Nathalie, geef alsjeblieft aan niemand het nummer meer.

Katja

Dat is niet echt een lekkere instelling.
Cody heeft gelijk, als iedereen gaat sms'en en bellen heeft Lotte straks geen beltegoed meer en is ze zeker niet meer beriekbaar of in staat om contact met ons op te nemen.

Pasha

Pipo schreef:
Ik heb nog een paar punten waar ik toch echt vraagtekens bij wil plaatsen:

Waarom heeft Lotte het aanbod niet aangenomen om bij iemand te gaan slapen? Ze was extreem bang volgens iedereen, hoe komt het dat ze dan toch gewoon thuis is gaan slapen?

Er kloppen gewoon een aantal dingen niet in het verhaal............

Ze wou niet uit huis..
ze was wel bang, maar ze voelde zich niet bedreigt voor haar vader..
wat ik me toch een beetje voor kan stellen bij je eigen vader..
waarschijnlijk had ze niet gedacht dat hij zo ver zou gaan en haar zelfs snachts uit bed te halen om nog te gaan...
Het is veel wat zo'n meisje overkomt..
maar ik denk toch dat ze in h aar achterhoofd heeft gehouden dat het Toch Haar vader is...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:35

Pipo, tussen alle regels door lees ik bij Lotte dat ze haar vader nog een kans wil geven. En nog een, en nog een. Naar mijn idee hoopt ze dat ze toch nog een gelukkig gezin kunnen gaan vormen. Waarom blijft een vrouw die mishandeld wordt door haar man toch bij die man, ook al heeft ze bijv. een hoge opleiding en kan ze toch redelijk nadenken? Emoties kunnen in zulke gevallen een grotere rol spelen dan je denkt. Als buitenstaander kun je makkelijk oordelen, tot je zelf in zo'n situatie zit.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:36

Pipo schreef:

Vind ik ook een moeilijk punt maar aan de andere kant lijven veel mensen in een geweldadige relatie ook hangen terwijl er voor een buitenstaander veel mogelijkheden zijn om te vertrekken.
Dat zou ook de rede kunnen zijn dat ze geen stennis heeft gemaakt op het vliegveld.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:37

Ik heb nog wat ''ondekt'' Ik kreeg een pb van Nathalie over het tel nr van een vriendin van haar... een hele boel blz terug heb ik gezien dat ze had gebeld en iets over de moestuin schreeuwde door de tel. Nu heb iik dat meisje haar adres opgezocht( woon hier vlakbij) en die woont op de moestuin.. Is dit erg toevallig, waarschijlijk is ze dus daar geweest!!!En nathalie ik kan je t nr geven! woont ze in heilloo??? Maar wel snel want heb rijles over 25 min en ben nog thuis vandaar al die typfouten>> Maar denk dta dit dus nog wel een belangrijk iets is!!!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:38

_Romana_ schreef:
Ik heb nog wat ''ondekt'' Ik kreeg een pb van Nathalie over het tel nr van een vriendin van haar... een hele boel blz terug heb ik gezien dat ze had gebeld en iets over de moestuin schreeuwde door de tel. Nu heb iik dat meisje haar adres opgezocht( woon hier vlakbij) en die woont op de moestuin.. Is dit erg toevallig, waarschijlijk is ze dus daar geweest!!!En nathalie ik kan je t nr geven! woont ze in heilloo??? Maar wel snel want heb rijles over 25 min en ben nog thuis vandaar al die typfouten>> Maar denk dta dit dus nog wel een belangrijk iets is!!!

Stuur het maar alvast naar Nathalie of een mod per pb Knipoog

_Romana_

Ja doe ik, alleen is het zo druk hier dat ik er steeds niet doorheen kwam!!

Anoniem

Karin schreef:
Pipo, tussen alle regels door lees ik bij Lotte dat ze haar vader nog een kans wil geven. En nog een, en nog een. Naar mijn idee hoopt ze dat ze toch nog een gelukkig gezin kunnen gaan vormen. Waarom blijft een vrouw die mishandeld wordt door haar man toch bij die man, ook al heeft ze bijv. een hoge opleiding en kan ze toch redelijk nadenken? Emoties kunnen in zulke gevallen een grotere rol spelen dan je denkt. Als buitenstaander kun je makkelijk oordelen, tot je zelf in zo'n situatie zit.

Tuurlijk kan je als buitenstaander heel makkelijk oordelen, maar ik wil mij graag in beide kanten van het verhaal plaatsen. En daarom eerst eens goed nadenken wat er nog meer aan de hand kan zijn.......dan als een kip zonder kop alles maar aan te nemen.

Vind het heel goed en daarnaast bijzonder dat iedereen zich inzet voor Lotte. Maar een klein beetje nuchter nadenken is denk ik wel op zijn plek.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:39

Nathalie is werken, maar pb haar maar, om 8 uur is ze klaar

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:39

_Romana_ schreef:

ik had naat net het nummer van die vriendin gepb't en ze woont in limmen...,
als we het tenminste over de zelfde persoon hebben

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:40

Pipo, dAt lijkt me ook..
daarom moeten we ook gewoon afwachten tot morgen..
totdat nathalie wat van Lotte heeft gehoord
Laatst bijgewerkt door Pasha op 04-06-04 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:40

Pipo schreef:

Ik heb gisteren nog met haar gemsn't en gezegd dat ze die zelfde avond nog weg moest! Het was inmiddels al donker en volgens haar woonde de eerste beste vriendin waar ze kon overnachten een stuk verderop. Dan moest ze over een heel donker stuk fietsen en dat durfde ze niet alleen.

Toen heb ik voorgesteld om een vriendin te bellen dat ze haar op komen halen, desnoods een paar straten verderop, maar (misschien is ze bang voor reacties van anderen, kan ik goed inkomen) ze nam toch de gok dat ze vannacht gewoon thuis mocht blijven. Het feit dat Nathalie d'r ouders haar daarna hysterisch roepend op de achtergrond hoorde terwijl ze met haar vader aan het telefoneren waren zegt toch zeker genoeg.

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:41

'k ben nu eander half uur aan het lezen alle pagina's, maar na pagina 40 werd het me te veel en ben ik maar verder gegaan met 65.

Errlijk gezegd begrijp ik er nu helemaal niets meer van...

Pasha

Precies Sypherion je hebt helemaal gelijk
Laatst bijgewerkt door Pasha op 04-06-04 17:41, in het totaal 2 keer bewerkt

PPPeet

nathalie is werken... misshcien kan je pervinco even PB'en....

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:42

oh ik vind het zo eng..
ik hoop echt dat alles goed is met lotte, ojee ojee ojee......

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:45

Nu het weer een beetje rustig is in dit topic kan ik wel even dit bericht posten.
Mensen niet denken dat ik niet meer bezig ben voor Lotte, maar ik kan op het moment niks doen, behalve dit topic openhouden voor mensen met informatie.
Zodra ik denk dat ik wat weet of kan doen gaat er een pb-tje richting Pervinco of een van de andere mensen die al heel de dag bezig zijn.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:45

Ik ben dus nu ff weg, dus kan niet meer pben ovcer dat moestuin Knipoog tot vanavond!!