Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

Die lach was echt heerlijk :')
Volg het verder niet, maar alsnog word je overal volgegooid met die video's

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:56

Paarden buiten moeten zetten. Mijn lijf kan het niet aan dat het nog zo vroeg is en protesteert aan alle kanten.

Ik had het ook verkeerd gepland want ik dacht dat ik op beide stallen moest binnenzetten. Dus nu kan ik ook 2x rijden vandaag....

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:44

MarlindeRooz schreef:
Jake Paul is een bokser met grootheidswaanzin

Een Youtuber met grootheidswaanzin toch? Die lopen er ook rond in NL btw.
Maar goed, heeft hij verloren?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:45

Knock out met een gebroken kaak begreep ik.

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:48

prompter schreef:
Knock out met een gebroken kaak begreep ik.

Tja.

Ergernis: het zware geknal hier in de avond rondom de weilanden. Het lijkt wel of het een stuk erger is dan andere jaren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:20

Dat gevoetbal van die k kinderen hiernaast tegen de schutting en de muren. Echt sterf hoor.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:50

Ik voel me zo beroerd |(
Zo onwijs moe, al ruim een week amper geslapen (als bijwerking van nieuwe mediactie). Gemiddeld 4 tot 4,5 uur per nacht. Normaal slaap ik door de weeks 8 uur en in het weekend vaak 10-12 uur per nacht, dus dit is voor mij echt heel weinig.

Ben ondertussen echt kapot, maar moet nog even doorzetten. Komende week moet het als het goed is afnemen (tot ik moet verhogen). De werking is helaas pas later te zien, dus het kan ook nog zijn dat ik hier door heen ga zonder resultaat te krijgen. Hoop zo dat het wel en goed werkt!

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:10

Ach jee Kosseh wat naar. Sterkte daar en duim met je mee dat de klachten gaan afnemen. Niet slapen is zo vervelend. :knuffel:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:09

"wat gaan we eten met kerst" :roll:
Alles wat ik lekker vind, vinden m'n ouders niks en andersom net zo. Plan was eigenlijk beide zelf maar iets klaar maken wat we lekker vinden. Nu een vriendin uitgenodigd dus moet er toch iets feestelijks op tafel maar we komen er maar niet uit wat.
Elk jaar weer, zo vermoeiend

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:12

Auto kapot, liep in eens op drie cilinders, zal wel een spark plug kapot zijn.
Echt heel vervelend zo net voor de feestdagen.

Gelukkig heb ik oma's auto kunnen lenen en gaat er een kennis naar kijken morgen. Maar dat beteken wel dat ik daar eerst heen moet in limp-mode ;(

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:16

Nyaleti schreef:
"wat gaan we eten met kerst" :roll:
Alles wat ik lekker vind, vinden m'n ouders niks en andersom net zo. Plan was eigenlijk beide zelf maar iets klaar maken wat we lekker vinden. Nu een vriendin uitgenodigd dus moet er toch iets feestelijks op tafel maar we komen er maar niet uit wat.
Elk jaar weer, zo vermoeiend

Zo herkenbaar! Daarom gingen wij tot dit jaar altijd voor Gourmette. Iedereen maakte dan gewoon wat die lekker vond daarop.
Hopelijk kunnen jullie toch wat bedenken wat iedereen lekker vindt!

Pluisje1998, wat vervelend! Fijn dat je de auto van je oma kan lenen :).

Sachertorte, bedankt! Voor vandaag maar op zonne-energie leven, want gelukkig schijnt die weer een keertje :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:52

Zit al een uur in wachtmodus omdat ik over een half uurtje naar stal ga :')

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:56

Aan de mensen 2 plaatsen achter mij bij de Kassa van de Jumbo;

Niet iedereen die een beetje instabiel loopt, en zich bij het boodschappen doen steeds vasthoud aan winkelkar, lopende band of stellingkast is alcoholist.

Er bestaan ook gewoon mensen met lelijke medische aandoeningen die juist als het onverwacht veel drukker blijkt dan gepland oprecht moeite hebben met boodschappen doen, fysiek.

En zelfs als het wel alcohol geweest zóú zijn. Wie zijn jullie dan om hardop te oordelen over een wildvreemde.

#fikse ergernis.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:03

Luidkeels terug antwoorden dat je geen drank nodig hebt om zo te wiebelen maar dat je dat als natuurtalent al zo kan. Zoiets heb ik er een keer uitgeflapt na een zelfde commentaar sessie van twee "dames" op leeftijd die er schand van spraken dat een jonge meid zo vroeg al liep te zwalken. >;) Ik kon toen net weer een beetje lopen en een van de eerste keren boodschappen doen na de tweede knieoperatie op mijn 19e

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:14

Waar ik me vandaag (oke oke al veel langer) aan erger,
1 Schouder met een steeds terug kerende slijmbeursontsteking en 1 schouder met een frozen shoulder en een rug die niet wil (2 operaties aan gehad).
Alles doet zeer en wil gewoon niet.
Dochterlief een lekker weekendje weg.
En het werk van de paardjes op mij terecht komt.
Gelukkig wel een super lieve stalgenoot waar we alles mee samen doen. Maar zij is zwanger en wil niet dat het op haar bordje terecht komt.
Mijn ergernis ligt 1000% niet aan hun overigens, maar aan mijn eigen lijf dat gewoon niet wil

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:19

Weer hoop geluidsoverlast van het lossen bij de AH achter ons huis. Chauffeurs zetten de motor niet uit van de vrachtwagen ondanks afspraken. Staat er zo’n dikke diesel rustig 10-20 min te bulderen en uitlaatgassen uit te braken.
Het is zondag, van de gemeente mogen particulieren geen gras maaien/ machines in tuin etc gebruiken (België). Wij stil dan zij al helemaal stil (AH staat er 3 jaar, wij wonen er bijna 19 jaar dus nee ik wist absoluut hier niet van toen we het huis kochten).

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:42

De kitten die de tas met flessen ontdekt heeft.

"Prrrriii prrrrriiii!" Klatst die hele tas met flessen door de huiskamer.

Gelukkig cola flessen.
Ja, ze gaan zo naar de winkel, maar POES!!!! DOE EVEN NIET!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:47

Pluisje1998 schreef:
Auto kapot, liep in eens op drie cilinders, zal wel een spark plug kapot zijn.
Echt heel vervelend zo net voor de feestdagen.

Gelukkig heb ik oma's auto kunnen lenen en gaat er een kennis naar kijken morgen. Maar dat beteken wel dat ik daar eerst heen moet in limp-mode ;(

Bougies zijn niet zo moeilijk te vervangen dus hopelijk is het dat! Hoop dat het meevalt voor je :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:47

Dat ik gewoon normaal naar de wc wil kunnen gaan. |o |o

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:52

karuna schreef:
Luidkeels terug antwoorden dat je geen drank nodig hebt om zo te wiebelen maar dat je dat als natuurtalent al zo kan. Zoiets heb ik er een keer uitgeflapt na een zelfde commentaar sessie van twee "dames" op leeftijd die er schand van spraken dat een jonge meid zo vroeg al liep te zwalken. >;) Ik kon toen net weer een beetje lopen en een van de eerste keren boodschappen doen na de tweede knieoperatie op mijn 19e

Normaal gesproken kan ik best ad rem zijn.

Maar ik liep al diep in het rood qua energie, en stond oprecht alles op alles te zetten om uberhaupt overeind te blijven en de cassiere te woord te staan en te betalen.

Had 0 over om hier nou nog op te reageren vandaag.

Mensen zouden eens wat minder moeten oordelen. Àls ze al wat willen, vraag dan of je even ergens mee kunt helpen. Stuk vriendelijker.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 32 min geleden

Dit weekend vierden we mijn man zijn verjaardag en mijn neefjes verjaardag en dit weekend kerstmarkt in het dorp waar ik heen wou. Dus huis vol visite en logees. Ben ik dus al vanaf vrijdag ochtend zo duizelig dat rechtopzitten en lopen geen optie is. Daardoor heel misselijk. Kortom ik kan nu voor het eerst weer een beetje op de bank zitten en de rest van de feestelijkheden is aan me voorbij gegaan.