Volg het verder niet, maar alsnog word je overal volgegooid met die video's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nyaleti schreef:"wat gaan we eten met kerst"![]()
Alles wat ik lekker vind, vinden m'n ouders niks en andersom net zo. Plan was eigenlijk beide zelf maar iets klaar maken wat we lekker vinden. Nu een vriendin uitgenodigd dus moet er toch iets feestelijks op tafel maar we komen er maar niet uit wat.
Elk jaar weer, zo vermoeiend
.
Ik kon toen net weer een beetje lopen en een van de eerste keren boodschappen doen na de tweede knieoperatie op mijn 19e Pluisje1998 schreef:Auto kapot, liep in eens op drie cilinders, zal wel een spark plug kapot zijn.
Echt heel vervelend zo net voor de feestdagen.
Gelukkig heb ik oma's auto kunnen lenen en gaat er een kennis naar kijken morgen. Maar dat beteken wel dat ik daar eerst heen moet in limp-mode
karuna schreef:Luidkeels terug antwoorden dat je geen drank nodig hebt om zo te wiebelen maar dat je dat als natuurtalent al zo kan. Zoiets heb ik er een keer uitgeflapt na een zelfde commentaar sessie van twee "dames" op leeftijd die er schand van spraken dat een jonge meid zo vroeg al liep te zwalken.Ik kon toen net weer een beetje lopen en een van de eerste keren boodschappen doen na de tweede knieoperatie op mijn 19e