Cayenne schreef:En of het een afweging is voor mensen om wel of niet aan kinderen te beginnen
Dat kan ik me zeker voorstellen. Ik zou ook liever geen kinderen op deze wereld zetten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Zonder oordeel vraag ik me af of mensen met (jonge) kinderen zich geen zorgen maken over hun toekomst in deze huidige wereld; bijvoorbeeld het kunnen kopen van een huis of het leven in oorlog.
Little_Gift schreef:Bedankt voor deze bijzonder nuttige conclusie![]()
Mijn post was vooral bedoeld of er nog mensen een idee hadden waar ikzelf nog niet aan had gedacht aangezien levend vangen niet lukt en ik ze ook liever niet wil dood doen of pijn doen...
En of mensen zich erin herkennen in hoe ik me voel.
).
Cayenne schreef:Stress is idd ook weer sneu. Dan kun je ze beter schieten.
Little_Gift schreef:Nou ja we hebben hier in ruim 50 km omtrek echt voldoende plekken waar kilometers wijd omheen geen enkele bewoning noch huis te vinden is, puur velden en akkers en bossen dus was het plan ze inderdaad ergens in zo'n verlaten bos vrij te laten maar ze zijn dus te slim, vanmorgen vond ik opnieuw mijn vangbox midden in het weiland ondersteboven, alle lokaas eruit, rat nergens te vinden en box netjes intact.
Little_Gift schreef:Bedankt voor deze bijzonder nuttige conclusie![]()
Mijn post was vooral bedoeld of er nog mensen een idee hadden waar ikzelf nog niet aan had gedacht aangezien levend vangen niet lukt en ik ze ook liever niet wil dood doen of pijn doen...
En of mensen zich erin herkennen in hoe ik me voel.