Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Percy schreef:Even praktisch over de dino, ik heb die opgezocht en deze wordt als kraamcadeau verkocht. Ik denk dat een jongen in de leeftijd van Florian zo'n babyknuffel niet zo tof zal gaan vinden.
Volgens mij is dan een sieraad met as en/of een herinneringsbox meer op zijn plaats.
poetser schreef:Die dino klinkt wel als iets voor Florian. Dat is ook een echte dino fan. Daar is hij gek op! Maar voel jullie alsjeblieft niet verplicht om iets om poten te zetten voor mij. Het is heel lief en ik zou zeker heel dankbaar zijn hiervoor, maar nogmaals, voel je niet verplicht!
Percy schreef:Little_Gift ik heb dat ook gelezen maar een babyknuffel van een dino die niet eens op een dino lijkt met wiegemuziek aan een puber geven lijkt mij niet zo'n strak plan maar je zoveelste sneer is begrepen.
pateeke schreef:En inderdaad: poetser en haar zoon weten het best wat zij willen. Wij kunnen voorstellen doen zodat er meer keuzes zijn,
Ik persoonlijk vind het idee van het wachten op wat Florian kiest een goed idee.
Artimes schreef:@LG je kunt haar een pb sturen