Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Ik word gek van die reclame met dat liedje van engelbewaarder of zo. Wat een pokkenummer. Excuses voor degene die het leuk vinden.
Telpeva schreef:Benzz schreef:Ik word gek van die reclame met dat liedje van engelbewaarder of zo. Wat een pokkenummer. Excuses voor degene die het leuk vinden.
...Je gaf nog wel de waarschuwing dat het een pokkenummer is, en toch ging ik eigenwijs googlen. Dit is echt zo niet mijn genre en nu wil dat deuntje niet uit mijn hoofd
_San87_ schreef:Benzz schreef:Ik word gek van die reclame met dat liedje van engelbewaarder of zo. Wat een pokkenummer. Excuses voor degene die het leuk vinden.
Oranjebewaarder
Polarize schreef:Ik meld het hier ook maar even omdat ik er hier over aan het stressen was: Ik ben toegelaten bij de opleiding!!
Heel apart, er zijn bij mij het dorp op het moment 2 woningbranden gaande. Volgens p2000 bijna exact op hetzelfde moment doorgeveven. Eentje is ondertussen brandmeester gegeven, maar de ander is opgeschaald naar grip1. We horen van klanten allemaal verhalen over knallen die te horen zouden zijn geweest
saskiaojan schreef:Polarize schreef:Ik meld het hier ook maar even omdat ik er hier over aan het stressen was: Ik ben toegelaten bij de opleiding!!
Heel apart, er zijn bij mij het dorp op het moment 2 woningbranden gaande. Volgens p2000 bijna exact op hetzelfde moment doorgeveven. Eentje is ondertussen brandmeester gegeven, maar de ander is opgeschaald naar grip1. We horen van klanten allemaal verhalen over knallen die te horen zouden zijn geweest
Gefeliciteerd!
Dan weet ik waar je woont, vlakbij mij
Cynn schreef:nevica schreef:Oh deze is zo herkenbaar.En dan denken mensen dat je verdrietig bent terwijl je vet kwaad bent.
Ja, dus precies dat!! Op papier kan ik nog prima verwoorden waarom ik zo boos ben. Maar vocaal lukt het me dan echt niet meer. Het zit me dan al veel te hoog.Novastar schreef:Oh oh Cynn, ik ben ook zo iemand. Op dit moment zit ik in een moeilijke periode, erg moe, heel gevoelig voor het humeur van anderen, een torenhoog schuldgevoel over fouten die collega’s makenen ik kan zomaar huilen om alles!
Konden we dat knopje toch maar eens omdraaien hé. Veel goede moed!
Ik zou echt goud geven als ik die knop idd kon omdraaien. Het zou het soms zoveel makkelijker maken allemaal.
Zebrastreep schreef:Nyaleti schreef:Probeer kaartjes te winnen voor een concert maar betekent wel dat ik de hele avond de radio aan moet hebben
Voor welk concert ?
Hutcherson schreef:Ik geef echt teveel geld uit. Om me vervolgens zorgen te maken dat ik zoveel geld uitgeef.
Disneyland moet nog deels betaald worden, belasting, de huur van de minigraver nog, loonheffing, opleiding... Allemaal kostenposten.. En wat doe ik... Koop een schuilstal op een veilig terwijl we nog geen vergunning hebben (er stata nu een vervallen kalkoenenhok met vergunning, die willen we afbreken en nieuws neerzetten, eind vd maand naar de gemeente hiervoor). Oh en de paarden hebben een grote inloopstal enzo... Opzich een unieke kans en goeie deal, maar waarom....