Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 19:46

Morgen weer met mijn hond naar de dierenarts, ze heeft de laatste tijd een paar keer in huis geplast en dat is echt niks voor haar. Ze is 13,5 dus even urine en bloed laten checken, maak me wel een beetje zorgen ondanks dat ze verder oké lijkt.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 19:49

Maandag hard tegen de zijkant van m’n hoofd, opnieuw, een deur ertegen gekregen. Pijn wordt niet minder, soms erger met hoofdpijn en wil het liefst alleen in donker liggen. Wat is het menselijke lichaam en mijn onhandigheid soms vermoeiend -O- :')

Benzz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 19:56

Ik word gek van die reclame met dat liedje van engelbewaarder of zo. Wat een pokkenummer. Excuses voor degene die het leuk vinden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:01

Benzz schreef:
Ik word gek van die reclame met dat liedje van engelbewaarder of zo. Wat een pokkenummer. Excuses voor degene die het leuk vinden.

Oranjebewaarder :r

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:05

Benzz schreef:

...Je gaf nog wel de waarschuwing dat het een pokkenummer is, en toch ging ik eigenwijs googlen. Dit is echt zo niet mijn genre en nu wil dat deuntje niet uit mijn hoofd :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:07

Telpeva schreef:
Benzz schreef:

...Je gaf nog wel de waarschuwing dat het een pokkenummer is, en toch ging ik eigenwijs googlen. Dit is echt zo niet mijn genre en nu wil dat deuntje niet uit mijn hoofd :')

Dat probleem heb ik dus al dagen. En ik vind het echt een vreselijk genre.

Sorry :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:09

Ik hoef m niet eens op te zoeken om het in mn hoofd te krijgen, en bedankt :')

De hond liep tegen het schrikdraad op en is nu heeeel zielig...weet ie ook weer waarom het er hangt, anders springt hij zo uit de tuin

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:35

Dat ik mijn frustratie, stress en de onzekerheid mbt mijn hond er tijdens mijn hardloop rondje eruit ren. Om vervolgens tijdens dat rondje vol afgesneden wordt door een stelletje toeristen die vonden dat ik moest stoppen.

Ik schiet niet snel uit mijn slof maar toen even wel.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:59

Ik erger me aan mensen die mijn naam niet goed kunnen overschrijven, terwijl die gewoon in de email staat onderaan het bericht. Je hoeft het alleen maar te kopiëren.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:11

Berdien, wat een water -O-

Hier ook ergenissen aan de regen, het natte land en het koude weer.... om te janken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:16

Zebrastreep, Flying_Angel gefeliciteerd met jullie verjaardag (kan nog net :o ) en Polarize gefeliciteerd dat je aan de opleiding mag beginnen! *\o/*

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:34

Probeer kaartjes te winnen voor een concert maar betekent wel dat ik de hele avond de radio aan moet hebben }:0

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:36

Nyaleti schreef:
Probeer kaartjes te winnen voor een concert maar betekent wel dat ik de hele avond de radio aan moet hebben }:0

Voor welk concert ?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:42

_San87_ schreef:
Benzz schreef:

Oranjebewaarder :r

Urrrghh ja
En die van Snelle is ook weer op tv sinds lange tijd. Niet zo vreselijk als oranjebewaarder, maar deze blijft weer dagen hangen ;(

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:53

Shenavallie schreef:
Zebrastreep, Flying_Angel gefeliciteerd met jullie verjaardag (kan nog net :o ) en Polarize gefeliciteerd dat je aan de opleiding mag beginnen! *\o/*

Ik sluit me hier bij aan, gefeliciteerd x3!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 22:10

Polarize schreef:
Ik meld het hier ook maar even omdat ik er hier over aan het stressen was: Ik ben toegelaten bij de opleiding!!

Heel apart, er zijn bij mij het dorp op het moment 2 woningbranden gaande. Volgens p2000 bijna exact op hetzelfde moment doorgeveven. Eentje is ondertussen brandmeester gegeven, maar de ander is opgeschaald naar grip1. We horen van klanten allemaal verhalen over knallen die te horen zouden zijn geweest

Gefeliciteerd!

Dan weet ik waar je woont, vlakbij mij :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 22:32

Ik geef echt teveel geld uit. Om me vervolgens zorgen te maken dat ik zoveel geld uitgeef.
Disneyland moet nog deels betaald worden, belasting, de huur van de minigraver nog, loonheffing, opleiding... Allemaal kostenposten.. En wat doe ik... Koop een schuilstal op een veilig terwijl we nog geen vergunning hebben (er stata nu een vervallen kalkoenenhok met vergunning, die willen we afbreken en nieuws neerzetten, eind vd maand naar de gemeente hiervoor). Oh en de paarden hebben een grote inloopstal enzo... Opzich een unieke kans en goeie deal, maar waarom....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 23:18

saskiaojan schreef:
Polarize schreef:
Ik meld het hier ook maar even omdat ik er hier over aan het stressen was: Ik ben toegelaten bij de opleiding!!

Heel apart, er zijn bij mij het dorp op het moment 2 woningbranden gaande. Volgens p2000 bijna exact op hetzelfde moment doorgeveven. Eentje is ondertussen brandmeester gegeven, maar de ander is opgeschaald naar grip1. We horen van klanten allemaal verhalen over knallen die te horen zouden zijn geweest

Gefeliciteerd!

Dan weet ik waar je woont, vlakbij mij :j

Dankje!

Inderdaad niet ver van elkaar af nee haha, dacht al dat mensen die er ook in de buurt women het vast wel zouden herkennen

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 23:32

Cynn schreef:
nevica schreef:
Oh deze is zo herkenbaar. :') En dan denken mensen dat je verdrietig bent terwijl je vet kwaad bent. :+

Ja, dus precies dat!! Op papier kan ik nog prima verwoorden waarom ik zo boos ben. Maar vocaal lukt het me dan echt niet meer. Het zit me dan al veel te hoog. :+

Novastar schreef:
Oh oh Cynn, ik ben ook zo iemand. Op dit moment zit ik in een moeilijke periode, erg moe, heel gevoelig voor het humeur van anderen, een torenhoog schuldgevoel over fouten die collega’s maken :roll: en ik kan zomaar huilen om alles!
Konden we dat knopje toch maar eens omdraaien hé. Veel goede moed!

Ik zou echt goud geven als ik die knop idd kon omdraaien. Het zou het soms zoveel makkelijker maken allemaal.

Deze is voor jullie (en ook voor mij :+)
Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 00:16

Zebrastreep schreef:
Nyaleti schreef:

Voor welk concert ?

30 seconds to Mars in de AFAS. Side stage tickets..
En ik heb ze gewonnen OMG *\%/* *\%/*
Wel heel veel "fiets vet" gezegd op de radio maargoed ghehe.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 05:32

Wat gaaf Nyaleti! Gefeliciteerd! *\o/*

Pfff deze tijd om wakker te worden. :O

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 06:18

Hutcherson schreef:
Ik geef echt teveel geld uit. Om me vervolgens zorgen te maken dat ik zoveel geld uitgeef.
Disneyland moet nog deels betaald worden, belasting, de huur van de minigraver nog, loonheffing, opleiding... Allemaal kostenposten.. En wat doe ik... Koop een schuilstal op een veilig terwijl we nog geen vergunning hebben (er stata nu een vervallen kalkoenenhok met vergunning, die willen we afbreken en nieuws neerzetten, eind vd maand naar de gemeente hiervoor). Oh en de paarden hebben een grote inloopstal enzo... Opzich een unieke kans en goeie deal, maar waarom....

Ik zie dat je zakelijk en privé door elkaar gooit. Budgetteer je wel?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 07:24

Mijn lijf. Voelde me gister avond alweer misselijk. Hele nacht op/boven wc. En dit gaat al tijden af en aan. Zoveel buikpijn.

Volgende week kan ik eindelijk terrecht bij mld-arts.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 08:43

Jouw voorlopige positie: 455/1534

Het is gewoon hopeloos. -O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 09:24

Iemand op Facebook die haar kittens aanbiedt die op 22 mei geboren zijn en volgens haar op 3 juli mogen verhuizen %)