Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nyaleti schreef:Marcella bedoel je ibuprofen bv?
Dat is totaal niet hoe het werkt. Dat het een ontstekingsremmende functie heeft wil niet zeggen dat het een antibioticum is.
Antibiotica pakt bacteriën aan (die mogelijk een infectie of ontsteking veroorzaken) en die gebruik je in kuurtjes.
NSAIDS (Ibuprofen, Diclofenac) hebben een ontstekingsremmende functie maar doen niks tegen de bacterie (als het veroorzaakt wordt door een bacterie).
Ik vermoed dat je best wat medicatie slikt? Waarom vraag je niet een keer aan bv de apothekersassistente om eens door te lopen wat alles nou is. Of een afspraak bij de dokter om je medicatie eens onder de loep te nemen.
Esmee_RS schreef:Josien_ schreef:Ik snap niet hoe ik iets verkocht moet krijgen op Vinted, niemand wil mijn spullen.
Het is wel gebruikt, maar echt niet kapot ofzo. Waarschijnlijk vraag ik er te veel voor, dus gisteren alles maar naar minibedragen gezet. Maar eigenlijk vind ik het nu te veel moeite voor het geld wat ik er voor terug krijg...
Zelfde idee met paardenspullen verkopen via marktplaats etc. Niemand wil het hebben, ook de dingen met prijskaartje eraan niet eens
Op hoeveel % van de nieuwprijs zit je met de spullen met kaartje?
wyoming schreef:Mijn zoon die de juf in de maling neemt. En de juf die daar met open ogen in stinkt. Je zou toch meer verwachten op een sbo. (Oké hij is een stuk slimmer dan de gemiddelde leerling daar maar toch)
Siggislief schreef:En ik wil eigenlijk al inkopen gaan doen voor de kittens die nog niet geboren zijn, of zelfs nog niet gemaakt.
Maar wil gewoon voor mijn gevoel hebben dat ik het al heb, en niet op het laatste moment moet roepen dat ik nog niks heb..
Roosch schreef:Ik denk omdat het goeie oliebol is.
Deze is het dacht ik:
https://www.bol.com/nl/nl/p/litter-robo ... d8EALw_wcB
Siggislief schreef:Slim idee, Telpeva![]()
Ik heb sowieso net al naar een kattenbak/bakken gekeken, dat ding koste bijna €90 euro.![]()
Zal volgende week ook nog eens kijken of ze hem dan in de Black Friday aanbieding hebben staan.
Sterkte met je teen
xPabloBokt schreef:Siggislief schreef:Slim idee, Telpeva![]()
Ik heb sowieso net al naar een kattenbak/bakken gekeken, dat ding koste bijna €90 euro.![]()
Zal volgende week ook nog eens kijken of ze hem dan in de Black Friday aanbieding hebben staan.
Sterkte met je teen
Welke is dat dan?
Wij hebben gewoon deze:
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... lep/293365