Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-23 07:48

Ik koop over het algemeen gewoon als ik iets zie en denk dat is wat ze willen! En meestal heb ik het ook wel goed. Maar ik laat ze vaak wel kijken.
De oudste van 7 is super kritisch op wat wel en niet, maar ik kan haar smaak goed inschatten.
Soms is het niet helemaal precies, maar is dan niet anders.
Middelste is lastiger. Dan kan het helemaal zijn dat je denkt JAAA en weigert ze het. Om paar weken later het alsnog super tof te vinden.

Gisteren nog dit bloemenblousje van Gucci voor de oudste gekocht. Alvast voor volgend jaar. En dit blauwe Chloe vestje voor de jongste.
Blousje €9 en vestje €7. Beide zou Heel GOed zijn. We gaan het zien en voor dit geld geen man over boord.
Afbeelding
Afbeelding

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 07:54

Ik had sinds dit weekend een prachtige jurk op het oog voor de Eras tour volgend jaar, maar vond 'm wat te duur. Droomde vannacht dat hij verkocht was en dat ik enorm baalde, vanochtend gelijk checken, inderdaad verkocht ;( :') gelukkig heb ik nog bijna een jaar om 'm alsnog op de kop te tikken (of iets anders natuurlijk)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 09:01

Hahaha, als je al droomt over vinted is het wel heeel erg… :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 09:06

Iemand hier misschien goede tips?
Ik heb wat wollen/kasjmier truien gekocht maar ze ruiken echt super muf. Ik heb ze al gewassen maar de mufheid blijft erin zitten. Iemand die weet hoe ik dit eruit krijg?
Heel mijn kast gaat ernaar ruiken. ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 09:07

xU_Blinghx schreef:
Iemand hier misschien goede tips?
Ik heb wat wollen/kasjmier truien gekocht maar ze ruiken echt super muf. Ik heb ze al gewassen maar de mufheid blijft erin zitten. Iemand die weet hoe ik dit eruit krijg?
Heel mijn kast gaat ernaar ruiken. ;(

Water/azijn badje. Azijn neutraliseert geuren. Daarna wassen.

Lukt het dan nog niet, is de stomerij nog een optie.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 30-08-23 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 09:08

tengeltje11 schreef:
Benieuwd naar de mama’s die dingen voor hun kids kopen, vragen jullie altijd eerst of ze het mooi vinden? Of niet?

Hier wel… vooral de meiden hebben een heel uitgesproken smaak en zelfs bv verkeerd aanvoelende stof kan voldoende zijn om iets nooit te willen dragen.

De oudste is een jongen en die vindt alles ok en mooi, dus daar koop ik gerust wat zonder dat hij het zag, maar die meiden…. (Ze zijn 5 en 8 de meisjes)

Soms wel, soms niet. Ik weet wel wat ze leuk vinden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-23 09:34

Natuurazijn! Dat haalt echt goed geurtjes eruit. Gewoon flinke hoeveelheid in emmer water doen. Trui erbij en even laten staan. Hier werkt dat als een malle

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 09:49

_lautje_ schreef:
Natuurazijn! Dat haalt echt goed geurtjes eruit. Gewoon flinke hoeveelheid in emmer water doen. Trui erbij en even laten staan. Hier werkt dat als een malle

werkt dit ook voor zweetgeur uit sportkleding? Ik had een scheutje azijn bij de was gegooid, maar dat heeft helaas niks uitgehaald :(

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 10:06

Had laatst ook een shirtje binnen gekregen met enorme sterke zweetgeur, helaas niet eruit gekregen met scheut schoonmaakazijn in een emmer water te laten weken. Maar weggegooit. Schijnt van HG middel te zijn speciaal voor zweetgeur in sportkleding, maar dat was me niet waard om daar speciaal voor aan te schaffen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 10:16

Vanavond alles maar in een azijnbadje stoppen en daarna wassen. Anders tripje stomerij.
Producten zijn nog te goed om weg te gooien.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 10:32

BopjeBo schreef:
Had laatst ook een shirtje binnen gekregen met enorme sterke zweetgeur, helaas niet eruit gekregen met scheut schoonmaakazijn in een emmer water te laten weken. Maar weggegooit. Schijnt van HG middel te zijn speciaal voor zweetgeur in sportkleding, maar dat was me niet waard om daar speciaal voor aan te schaffen.

Ohhh bah wat vies!! Heb je daar nog wat over gecommuniceerd naar de verkoper? Ik zou me doodschamen als ik zoiets zou verkopen..

Afbeelding
Ik heb net deze Tinkerbell jurk gekocht voor mijn dochter, met kroontje erbij. Origineel uit disneyland, was maar 3 euro := omdat er een stukje tule los zit vertelde de verkoopster, maar niks wat oma niet kan maken :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 10:46

Aight schreef:
_lautje_ schreef:

werkt dit ook voor zweetgeur uit sportkleding? Ik had een scheutje azijn bij de was gegooid, maar dat heeft helaas niks uitgehaald :(

Ja gewoon een hele fles in een emmer gooien en wat water erbij zodat het onder water komt. Dan een nacht laten weken

Of als je lui bent zoals ik en het vergeet 2 dagen O:) dan is de zweetgeur er wel zeker weten uit

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 11:47

BopjeBo schreef:

Ik heb dus dat HG poeder, ook voor sportkleding, paardrijshirts etc. en dat werkt wel echt heel fijn!
Daarnaast gebruik ik sowieso altijd natuurazijn als wasverzachter, maar echt hardnekkige geurtjes krijg je er daarmee niet altijd uit.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 12:18

tengeltje11 schreef:
Benieuwd naar de mama’s die dingen voor hun kids kopen, vragen jullie altijd eerst of ze het mooi vinden? Of niet?

Hier wel… vooral de meiden hebben een heel uitgesproken smaak en zelfs bv verkeerd aanvoelende stof kan voldoende zijn om iets nooit te willen dragen.

De oudste is een jongen en die vindt alles ok en mooi, dus daar koop ik gerust wat zonder dat hij het zag, maar die meiden…. (Ze zijn 5 en 8 de meisjes)

Hier nog geen eigen mening. Koop vooral (en maak misbruik *\o/*) van dit moment/fase. Heerlijk losgaan op alles wat ikzelf zo leuk vind… <3

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 12:25

Ik koop wat ik denk dat ze leuk vinden. Vaak heb ik het wel goed. Voor de oudste (6,5jr) ook veel paardijkleding van Vinted vandaan. Laatst bijv. Een paardenpraat rijlegging. Ze is er helemaal gelukkig mee :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 12:32

De oudste van 6 heeft inmiddels wel wat meer een mening maar die vind gelukkig leuk wat ik leuk vind dus dat scheelt :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-23 16:27

Afbeelding
Zoooo blij. Deze jurk kunnen kopen op Vinted van Ralph Lauren. Afgelopen winter zo over getwijfeld. Maar €195 voor een kinderjurk….
Nu nieuw met kaartje er aan gevonden voor een leuker bedrag.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 17:32

Mooie vondst weer Lau!

Mijn zoon is bijna 3 en die vindt alles met kleur en prints leuk, net als ik. Hij wil wel heel graag Paw Patrol en graafauto’s dus die draagt hij nu als pyjama. Vond ik wel een mooi compromis :')

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 19:17

Ik zal ook eens mijn nieuwste aankoop showen.
Een zgan dikke winterjas van Marc 'o Polo voor €15.00 :D

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 20:53

Ziet er lekker warm uit @Horsepassion

Ik koop ook vaak op Vinted. Maar eigenlijk alleen maar voor mijn zoontje en heel soms iets voor mezelf..

Onlangs wat geshopt voor de herst/winter alvast voor mijn zoon:
Afbeelding

Toch leuk om voor een fractie van de nieuwprijs weer van alles in de kast te hebben, dat er na twee keer wassen bij mij ook zo uit zou zien... :Y)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 20:54

BopjeBo schreef:

Dat spul werkt perfect, maar ik weet niet of het werkt bij kleding waar de geur al lang in zit.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 21:04

MuSLi schreef:
Ziet er lekker warm uit @Horsepassion

Ik koop ook vaak op Vinted. Maar eigenlijk alleen maar voor mijn zoontje en heel soms iets voor mezelf..

Onlangs wat geshopt voor de herst/winter alvast voor mijn zoon:
[ [url=m/zZc9vo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch leuk om voor een fractie van de nieuwprijs weer van alles in de kast te hebben, dat er na twee keer wassen bij mij ook zo uit zou zien... :Y)

Leuk zo, lekker vrolijk en van alles wat. Is hij vast blij mee. Trui rechts boven zou ik zelf ook nog aan doen als die past

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:09

Ik ga mijn mening bijstellen.
Inmiddels toch echt leuke koopjes gedaan op Vinted. Met de zoek criteria 'nieuw met prijskaartje, of nieuw zonder prijskaartje kom je toch behoorlijk goed uit.
Had voor €48 euro wat verkocht op Vinted dus voor weinig geld veel kunnen kopen.

2 paar sneakers, nieuw in doos. Van het merk Woden. Met mijn kleine maat 36 is dit echt een perfect passend merk. Heb de zolen vanmorgen maar weer schoongemaakt van de bruine ;) (€12,00/€12,50)
Afbeelding
Afbeelding

2 spijkerbroeken van Esprit (€3,00/€3,50)
Afbeelding

1 spijker jumpsuit van Summum (€10,00)
Afbeelding
Afbeelding

3 truien van RL, waarvan 1 met een vlek, 1 die toch niet zo mooi was als gehoopt en 1 super. (€30/€35) De minder mooie ga ik weer verkopen.
Afbeelding
Afbeelding

3 riemen. (€3,00/€5,00)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

2 plissé rokken van Silver Creek en Scotch and Soda (€10,00/€12,00)
Afbeelding
Afbeelding

1 teddy gilet van Loavies (€10,00)
Afbeelding

Super leuk om dan complimenten te krijgen over je kleding, wat je super goedkoop gewinkeld hebt. (truitje is overigens niet van Vinted)
Afbeelding

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:55

Zo jij bent goed geslaagd! Leuke aankopen heb je gedaan.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:43

Leuk hoor! Broeken durf ik niet te kopen op Vinted, dat is bij mij zo'n gok altijd.