MarlindeRooz schreef:Dat mijn ergernissen niet op bokt mogen / kunnen ivm werk.
PB ze naar mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:TheNovelist schreef:Chanicha, Roosch, we hadden het daglimiet vanmiddag aangepast.
Alleen hij gaf dus aan tijdens het betalen dat we daar al overheen waren en nog maar max 5000 konden betalenVoor de rest niks meer uitgegeven dus hoe dat ineens kan, geen idee.
Ohh nou daar zou ik zenuwachtig van worden![]()
Gelijk bellen morgen!
Ik stond bij de kassa, we hadden een bankstel en een boxspring met toebehoren gekocht, ik pinnen geen saldo![]()
Stond een verkoopster bij, verschuten dat gebeurde tot drie keer toe, tja had ik mijn limiet niet opgehoogd en het zweet brak me uit.
Daarna gelukkig wel gelukt
_San87_ schreef:Ja, dat is ook weer waar. Ik vind het vooral schokkend dat een doodziek dier niet meteen meegenomen wordt naar de dierenarts. Arme arme hond.
_San87_ schreef:De zon schijnt. Raad eens wie er weer een koortslip heeft...
TessaxQuincy schreef:De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen.) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.
En nog een ergenis dat de hond bijna alleen focus had op de molshopen en muizenholletjes in het gras.
Menino schreef:TessaxQuincy schreef:De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen.) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.
En nog een ergenis dat de hond bijna alleen focus had op de molshopen en muizenholletjes in het gras.
Ik weet niet of het door het langwerpige modelletje komt, maar mijn corgi wil ook niet liggen![]()
Heb haar nu maar geleerd op haar zij te gaan liggen, dan wil ze het welMisschien een idee.... Al weet ik niet echt of het pedagogisch verantwoord is.
Wel vervelend dat je door je sociale angst het niet durfde te vragen.
TessaxQuincy schreef:Menino schreef:
Ik weet niet of het door het langwerpige modelletje komt, maar mijn corgi wil ook niet liggen![]()
Heb haar nu maar geleerd op haar zij te gaan liggen, dan wil ze het welMisschien een idee.... Al weet ik niet echt of het pedagogisch verantwoord is.
Wel vervelend dat je door je sociale angst het niet durfde te vragen.
Kan idd wel komen doordat ze langwerpig is, ook maar mini pootjes dus ja die denkt gewoon, 'Ja hallo ik kan er zo ook wel bij, wat wil je dan nog meer?' Op haar zij kan misschien wel, maar hoe leer je dat dan aan?
Ja sociale angst is heel vervelend, voor mij is het al een grote stap om daar heen te gaan en dan gebeurt zoiets ook nog, mijn moeder is wel mee maar die zat verderop dus had dat niet door.
TessaxQuincy schreef:De lesgever van de hondencursus die iedereen ging helpen behalve ons, terwijl wij al duidelijk hebben gezegt dat we moeite hadden met die oefening (liggen, maar hebben een dwergteckel en die vind zichzelf klein genoeg dat ze niet hoeft te liggen.) En ik heb sociale angst dus ik zeg er niet zo snel iets van.
Zebrastreep schreef:Oké ik snap de angst van mensen omtrent de wolf , maar er is nu een filmpje naar buitengekomen van een gebied hier in de natuur waarop iemand met paard en al heel hard weg draaft. De wolf komt achter hun aan wat zeer logisch is , want de wolf kan dat zien als een prooi en dan inderdaad je komen volgen.
Ik mountainbike wel eens alleen in dat gebied maar ik let altijd goed op. Tot nu toe niks tegen gekomen. Wel laatst een best grote adder die heel lelijk kunnen bijten en ook nog eens giftig zijn. Ik remde echt net op tijd anders had ik er vol overheen gereden.
Beestje was achteraf banger voor mij dan ik voor hem , al had ik ook wel zoiets van dat was net even te dicht bij.