Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 07:48

Ik vind deze meer vallen in de categorie goed geprobeerd :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:30

Halster op zichzelf kost 50 en dan krijg je het touw er gratis bij! :D Super deal toch?

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:48

Eerlijk gezegd: ik vind het nog schappelijk.

Beetje achtergrond:
Toen iets meer dan een jaar geleden die Velvet-lijn van Kentucky uit kwam, was ik op slag verliefd op die mosterdkleur. Showdeken gekocht naar veel wikken en wegen en toen heb ik in een impulsieve vlaag het halster met bijbehorend touw erbij gekocht. Leek mij namelijk wel leuk.
Mijn paard was toen alleen erg ingevallen en inmiddels op gewicht. Deken nooit gebruikt, halster nooit gebruikt (door allerlei omstandigheden). Hele zooitje dus op marktplaats. Halster is nieuw €60 en halstertouw ook iets van €20. Dus voor €50 kan iemand een set van €80 kopen. Desgewenst kan ik zelfs de bon nog opsnorren.

Kreeg ik later nog terug: "ik wacht wel tot de keuzekorting bij de ruitersport er weer is"... Die zal niet door hebben dat de meeste grote ruitersportzaken Kentucky hebben uitgezonderd van kortingsacties... 8)7

Maar goed: het vreet geen brood en het ligt niet in de weg. Er komt een dag dat ik toch weer een ander halster nodig heb en dan kan ik het atlijd nog weer in gebruik nemen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:52

Hypostore heeft met Black friday 30% korting waarbij Kentucky ook meedoet, dus ik snap het wel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:55

Ik ook wel inderdaad bij Hypostore. Dan kost je het halster alleen €42.

Ik vind dit een gevalletje nee heb je ja kun je krijgen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:12

Ik heb net weer aardig wat spullen op MP gezet en kwam er achter dat je het woord 'batterij' niet mag gebruiken :o? Dan krijg je een kreet dat je mogelijk iets verkoopt wat niet volgens de regels is :)
Overigens viel me ook op dat je niets meer gratis kunt aanbieden; overal moet een prijs bij al is het maar één cent.

Ik ben benieuwd wat voor reacties ik ga krijgen 8-)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:26

Je kan bij prijstype gratis invoeren. :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:56

Dat zie ik niet. Alleen dit:
Citaat:
Prijs
Vraagprijs
0,00
Geen prijs ingevuld.
Bieden toestaan

Sta bieden toe, daarmee vergroot je de verkoopkans!

Ik kan bij de prijs niet GRATIS invullen en ook 0 of 0,00 pakt ie niet. Dan zegt ie 'ongeldige prijs'.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:14

Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:14

Bij mij ziet het er anders uit, ik heb geen pulldown pijltje bij vraagprijs.

Afbeelding

En als ik 0 intik krijg ik dit

Afbeelding

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:02

Apart, bij mij in de browser kan ik op bij vraagprijs ook meerdere opties kiezen in een menutje. Misschien andere browser proberen? Ik gebruik Chrome

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:33

Schuur_ schreef:
Apart, bij mij in de browser kan ik op bij vraagprijs ook meerdere opties kiezen in een menutje. Misschien andere browser proberen? Ik gebruik Chrome

Net geprobeerd in Chrome, ook daar heb ik geen opties voor de vraagprijs.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:45

Ik heb nog gekeken of ik soms als zakelijk verkoper te boek stond, maar gewoon als particulier. Dus dat is het ook niet.
Vroeger had ik het blijkbaar wel, want ik weet dat ik wel vaker dingen er gratis heb neergezet.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:21

Schuur_ schreef:

Ik kan in Chrome ook niet voor gratis kiezen in de browser. Bij exact dezelfde advertentie via mijn mobiel, wel... Zou je het mobiel kunnen proberen Rina?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:30

Ik doe dus niet mobiel, maar gewoon op de PC.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 07:10

aha, ik heb een chromebook en geen pc dus allicht dat het daar dan in zit dat ik het in de 'grote' browser wel kan

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 09:35

Tink89 schreef:
Schuur_ schreef:

Ik kan in Chrome ook niet voor gratis kiezen in de browser. Bij exact dezelfde advertentie via mijn mobiel, wel... Zou je het mobiel kunnen proberen Rina?

Grinnik ik ben oud en weiger te werken op een mobiel :+ Ik kan 10 vingers blind typen, dan is 1 vinger op zon klein schermpje..... meer dan dit 8)7 of dit _-:( ;) :D

Het blijkt gewoon weer dat MP verschillende methoden gebruikt op verschillende browers en toestellen. Ik werkt er wel omheen. Net als FB markeplace ook een prijs verplicht. Ik vind het alleen jammer dat je de instelling zie advertentie niet meer kan gebruiken. Ik zet vaak meerdere dingen in 1 advertentie, met de prijs er achter. Nu moet je daarmee dus opletten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 21:03

Iemand had interesse in m'n garnalen en wilde er graag 20 overnemen en de vraag waar woon je want wilde ze ophalen mits het te doen was qua afstand. Echt lezen mensen niet ofzo, plaatsnaam staat in de advertentie en had ik gereageerd met alsnog de plaatsnaam erbij maar wel gelezen en geen reactie terug.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 21:36

Woonplaats vragen vind ik op zich niet zo vreemd.
Ik heb ook al een paar keer voorgehad dat het elders op te halen was en niet in de plaats die vermeld staat bij de advertentie.
Jammer genoeg zeiden de verkopers dat pas wanneer ik al een afspraak had gemaakt om op te halen.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:15

Ik heb een vileda jetclean te koop. Vraag er 50 euro voor, twee jaar geleden voor zo'n 200 euro gekocht.
Merk dat ik met vijf katten toch liever apart stofzuig en dweil, dus pak hem te weinig

Krijg ik binnen: Hallo, 20.

Uhm nee :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:31

Mijn nieuwe bank is eerder geleverd dan gepland. Dus mijn oude bank hup de tuin in onder afdak en op marktplaats en facebook. 50 euro, eigen vervoer en sjouwers regelen alle afmetingen erbij.

"Ik woon in Amsterdam, moet rondkomen van een uitkering en heb geen vervoer maar wil hem wel. Kom je hem voor 20 euro brengen". Uhm nee, en lees advertentie goed, staat er in caps lock 2x in dat ik niet voor vervoer zorg.
" past hij in een fiat panda?". Afmetingen staan in advertentie, maar ik kijk graag toe hoe je een bank van 2.10 in een panda gaat proppen.

Voor nu 1 iemand die hopelijk zondag komt opdagen. Ik ben benieuwd.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 19:55

Hier een goede deal.
5 kleine lack plankjes voor €15

En helaas is een vervoerder twee pakketjes kwijt geraakt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 19:58

Had je die niet bij elkaar verpakt dan??

Hier ook een goed verlopen verkoop.
Vloerkleed was goed bekeken, maar geen biedingen. Iemand via 'berichten' om de minimumprijs gevraagd en daarmee accoord gegaan. Is net opgehaald.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 20:02

Zo ik heb vanmorgen mijn marans zilverhals haan verkocht. Mensen blij en ik blij.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 21:04

Je verbaast je soms wat allemaal kan :D
Ik had ooit 2 banken te koop (een 2 zits en een ruime 2,5 zits) en deze zijn opgehaald met een Golfje :')
Heb me serieus afgevraagd hoe die bank er niet bij de eerste rotonde uitgevallen is.
Er zat meer bank uit de auto dan dat er in paste :))
Ze kwamen wel terug voor de andere en het is allemaal goed gegaan.

miss_lizje schreef:
Mijn nieuwe bank is eerder geleverd dan gepland. Dus mijn oude bank hup de tuin in onder afdak en op marktplaats en facebook. 50 euro, eigen vervoer en sjouwers regelen alle afmetingen erbij.

Het was prachtig :D :D

"Ik woon in Amsterdam, moet rondkomen van een uitkering en heb geen vervoer maar wil hem wel. Kom je hem voor 20 euro brengen". Uhm nee, en lees advertentie goed, staat er in caps lock 2x in dat ik niet voor vervoer zorg.
" past hij in een fiat panda?". Afmetingen staan in advertentie, maar ik kijk graag toe hoe je een bank van 2.10 in een panda gaat proppen.

Voor nu 1 iemand die hopelijk zondag komt opdagen. Ik ben benieuwd.