Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Schuur_ schreef:Apart, bij mij in de browser kan ik op bij vraagprijs ook meerdere opties kiezen in een menutje. Misschien andere browser proberen? Ik gebruik Chrome
Tink89 schreef:Schuur_ schreef:Apart, bij mij in de browser kan ik op bij vraagprijs ook meerdere opties kiezen in een menutje. Misschien andere browser proberen? Ik gebruik Chrome
Ik kan in Chrome ook niet voor gratis kiezen in de browser. Bij exact dezelfde advertentie via mijn mobiel, wel... Zou je het mobiel kunnen proberen Rina?
miss_lizje schreef:Mijn nieuwe bank is eerder geleverd dan gepland. Dus mijn oude bank hup de tuin in onder afdak en op marktplaats en facebook. 50 euro, eigen vervoer en sjouwers regelen alle afmetingen erbij.
Het was prachtig![]()
![]()
"Ik woon in Amsterdam, moet rondkomen van een uitkering en heb geen vervoer maar wil hem wel. Kom je hem voor 20 euro brengen". Uhm nee, en lees advertentie goed, staat er in caps lock 2x in dat ik niet voor vervoer zorg.
" past hij in een fiat panda?". Afmetingen staan in advertentie, maar ik kijk graag toe hoe je een bank van 2.10 in een panda gaat proppen.
Voor nu 1 iemand die hopelijk zondag komt opdagen. Ik ben benieuwd.