Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mocht je een doos te kort komen, ik ben net een bedrijf zoveel dozen heb ik staan 

Roosch schreef:Als het goed is heb ik over 2 dagen m'n eigen telefoon terug, ze vliegen even een nieuw scherm in uit Cairo.

een beetje snorkelen en lekker lezen en het NK schaatsen kijken! Ik ben een enorme schaatsfan dus echt genieten dit weekend. het resort is ook erg lekker dus ik speel de bingo uit van onderhandelen op wellness en andere dingen. 

Ik kom bij jou wel ff een doos scoren!
 Top dat je klaar bent! 

Tancreda4 schreef:Klinkt heerlijk roosch! En je bent welkom hoor![]()
Maak me wel een beetje zorgen om m'n pony. Ze is afgelopen dinsdag behandeld door de osteo en dat was ook wel nodig. Alleen nu is ze totaal niet in d'r hum. Ze is altijd blij en vrolijk en nu wilt ze het liefste niets doen. Denk dat ze toch wel wat last heeft van d'r lijfje. Of van de buik, dit is wel de tijd dat ze eerder wel koliek heeft gehad. Overbezorgde moeder hier dus, die tig keer op de camera spiekt. Ik hoop dat ze zich snel weer wat beterder voelt.

ben een natuurmens. Maar het was echt heel indrukwekkend!