Welke moet ik dan als eerst kopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Als je nu een titel moest zeggen, welke zou dat dan zijn? Of je kan de oud en vertrouwde "ienemiene mutte" doen
Telpeva schreef:Al gekeken of je online reviews kunt vinden of inkijkexemplaren?
MarlindeRooz schreef:Update: heb gewoon aangebeld en heb de woonkamer / keuken gezien.
Wat dingen
1. Hele fijne wijk
2. Niet gehorig
3. Geen hoge energie (zonnepanelen)
3. Makelaar is laks in onderhoud
4. Verouderde badkamer / keuken / wc
5. Advertentie klopte niet er zit geen vaatwasser/koelkast/kookplaat/oven in
6. Ze hebben er wel heel prettig gewoond en gaan nu kopen
7. Hele mooie rustige wijk aan een park
Kortom: bovenwoning geweigerd en we gaan nog eens goed kijken naar die tussenwoning en die waarschijnlijk nemen. Dan maar wat meer klussen maar dan hebben we wel 2 extra ruime kamers en een tuin aan huis.
Huis / wijk sprak me ook aan. Mooie vloer in de woonkamer en ondanks de 5 (!!!) kinderen die er liepen en renden voelde ik mij wel prettig daar.
Edit: vader, vriend en ik zijn best handig
Edit: deze hebben we dus afgebeld. Wel echt heel mooi afgewerkt. Maar soms gaat woongenot en ruimte voor een mooie fancy keuken haha.
https://www.funda.nl/huur/apeldoorn/app ... nglaan-15/
Loeky01 schreef:Verdrietig om bepaalde zaken op werk,Spoiler:en mijn vriend die me dan probeert op te beuren maar dat probeert te doen met echt akelige opmerkingen. Ik snap hem, ik snap mijn vriend echt. Ik begrijp waar hij vandaan komt en dat hij het niet meent. Maar ik heb al een helse week gehad, dit is pas mijn tweede week weer terug bij deze organisatie. Ik kan het er gewoon even niet bij hebben, en al helemaal niet meer loslaten.
waaronder automutilatie en suïcide uitingen (die helaas zeer realistisch zijn)
Ja ik ga morgen praten met mijn leidinggevende, no worries.
_San87_ schreef:Ik zou vandaag een mij-dag hebben. Lekker alleen thuis op mijn vrije dag, m'n eigen ding doen, beetje schoonmaken, lekker tekenen, uitgebreid bank hangen.
Heeft vriendje besloten thuis te werken. Doei mij-dag. Ik kan niet eens lekker tekenen, nu
.