Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Sinds een tijdje als ik mijn waterkoker met koud water vul, gaat hij een soort van "gieren" als opwarmt. Nu vul ik hem dus sinds kort met heet water en dat gaat wel beter maar hij giert nog steeds.. is dit gevaarlijk of kan ik dit negeren en hiermee m'n thee blijven zetten??Hij is een jaar oud pas.
Hier hoor je de opbouw goed, vanaf 0:40 het gegier heel duidelijk en daarna ook dat het stopt als het water heet genoeg is.
[ Video ]
https://vimeo.com/702976366
rien10 schreef:Eerste hit op google: Bekende houtsoorten die allergie kunnen veroorzaken, zijn onder andere: grenen, western red ceder, iroko, robinia, eiken en teak. Houtstof is opgenomen in de lijst van kankerverwekkende stoffen. Vooral hardhout kan long- en neuskanker veroorzaken bij langdurige blootstelling.
Sanniejtjuh schreef:Is teakhout veilig te gebruiken bij paarden? Ik heb nog een houten schaal die ik eventueel in de paddock wil gebruiken als snack bakje. Maar kan geen info vinden over teakhout icm met paarden.
Yom schreef:Als je 2 vaccinaties hebt gehad, korter dan 9 mnd geleden (25 okt), is een booster toch nog niet verplicht om zo te mogen vliegen naar Spanje?
Ik wil even zeker zijn dat mijn dochter gelijk heeftmijn andere dochter en ik hebben een herstelbewijs, mijn oudste dochter is 2x gevaccineerd. Zaterdag vliegen we met zijn 3tjes naar Spanje en er loopt al zoveel mis dat dit niet ook nog mis moet gaan
Kookaburra schreef:Weet iemand toevallig of er in NL een bedrijfje/persoon is die soortgelijke armbandjes maakt?
Gekleurde armbandjes met aan de binnenkant een mooie tekst of reminder. Materiaal maakt mij niet veel uit.
https://zox.la/collections/straps-singles
iirrssjjee schreef:Waarschijnlijk heeft dat te maken met de grammatica, naamvallen e.d.Waarom sommige namen in andere landen totaal anders worden geschreven. En dan doek ik op bv namen van een auteur. Als voorbeeld; Harlan Coben. De serie Houvast is een Poolse serie n.a.v. zijn boek, maar in de voorstukjes staat dan; Harlana Cobena (oid). Waarom? Het gaat toch om dezelfde persoon?
iirrssjjee schreef:Waarom sommige namen in andere landen totaal anders worden geschreven. En dan doek ik op bv namen van een auteur. Als voorbeeld; Harlan Coben. De serie Houvast is een Poolse serie n.a.v. zijn boek, maar in de voorstukjes staat dan; Harlana Cobena (oid). Waarom? Het gaat toch om dezelfde persoon?
Mkango schreef:iirrssjjee schreef:Waarschijnlijk heeft dat te maken met de grammatica, naamvallen e.d.Waarom sommige namen in andere landen totaal anders worden geschreven. En dan doek ik op bv namen van een auteur. Als voorbeeld; Harlan Coben. De serie Houvast is een Poolse serie n.a.v. zijn boek, maar in de voorstukjes staat dan; Harlana Cobena (oid). Waarom? Het gaat toch om dezelfde persoon?
'Harlana Cobena' lijkt een genitief te zijn:
[ Afbeelding ]