Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Whaha, idd z'n bril echt kwijt
Geloof dat ik sloffen had genoemd voor mijn lijstje. Tot zolang de kitten blijft ben ik voor nu even voorzien van warme voeten
[ [url=m/tCYYs8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W9j5Ck.jpg]Afbeelding[/url] ]
LWDaisy schreef:Tancreda4 schreef:Whaha, idd z'n bril echt kwijt
Geloof dat ik sloffen had genoemd voor mijn lijstje. Tot zolang de kitten blijft ben ik voor nu even voorzien van warme voeten
[ [url=m/tCYYs8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W9j5Ck.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan spreken alle santa's af voor jou geen sloffen te kopen en moet je de kitten houden
plutolover schreef:het weer is verschrikkelijk...
oja nog een tip. Mocht mijn SSS een boek hebben over afvallen en niet meer gebruiken is die zeer welkom haha. ik wil in het nieuwe jaar gaan afvallen. Sonja bakker boeken heb ik al maar die vind ik fruiterig en te kwarkerig.. en daarnaast gooi ik veel weg, want je mag bijv maar 1 cracker tja wat doe ik met de rest.. tegen de tijd dat ik van sonja weer een cracker mag is de rest taai...
WE doen aan hello fresh dus alleen een boek over ochtend/middag afvallen mag ook (geen idee of die bestaan)
CastaMickey schreef:Mooie post.plutolover schreef:het weer is verschrikkelijk...
oja nog een tip. Mocht mijn SSS een boek hebben over afvallen en niet meer gebruiken is die zeer welkom haha. ik wil in het nieuwe jaar gaan afvallen. Sonja bakker boeken heb ik al maar die vind ik fruiterig en te kwarkerig.. en daarnaast gooi ik veel weg, want je mag bijv maar 1 cracker tja wat doe ik met de rest.. tegen de tijd dat ik van sonja weer een cracker mag is de rest taai...
WE doen aan hello fresh dus alleen een boek over ochtend/middag afvallen mag ook (geen idee of die bestaan)
Wilde hier nog even op inhaken, ik loop achter met dit topic haha..
Goed dat je niet gaat Sonja Bakkeren, dat is gewoon een crashdieet en echt superslecht voor je lichaam. Je lichaam maakt geen onderscheid in een hongerperiode waarin geen voedsel beschikbaar is of een bewust dieet, het is écht heel ongezond.
Het beste is om je lichaam te geven wat het nodig heeft, en het dan aan het lichaam over te laten wat het daarmee doet. Iemand met een perfect gezond eetpatroon en bmi 25 is veel gezonder dan iemand die op bmi 23 zit maar extreem veel moeite moet doen om dat te behouden, dwz heel veel bewegen en te weinig eten. Ons lichaam is niet gemaakt als schoonheidsideaal, maar als een 'machine' die gevoed moet worden.
Uiteraard is alles wat extreem is niet gezond, en is het niet per se kwalijk om een paar kilootjes eraf te willen, maar zorg vooral dat je het op een gezonde manier doet met liefde en respect voor je lichaam
M_D_H schreef:LWDaisy schreef:Hier krijgen de mannetjes kleur!
Vriend vond de bruine te poeperig dusja..
[ [url=m/YxoQGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar pepermannetjes zijn ook niet echt bruin. Maar dat oranjege wat je er ook tussen hebt zitten