Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotus83 schreef:pmarena schreef:Volgens mij is het al een klein prijsje toch.... de rest doet er allemaal niet toe eigenlijk.
Ik vind het eigenlijk raar om daarvoor nog af te dingen..... zou zelf zoiets hebben van dan niet hoor.
Oke.. ze bleef gaan met berichten..
Dus vandaag maar geblokkeerd.
Krijg net weer een bericht.. via het account van haar zus! Dit is toch idioot
Lotus83 schreef:Ik denk dat ik dat morgen ga doen.
Dit is echt zo irritant...
Ze is wel vasthoudend. Dat dan weer wel![]()
Ze wil nu ook de eerste prijs die ik noemde betalen.
Maar al krijg ik het dubbele, ik heb er geen zin meer in.
foxy80 schreef:Ik lees hier al een hele tijd mee, maar dit is toch wel een hele erge.Lotus83 schreef:Ik denk dat ik dat morgen ga doen.
Dit is echt zo irritant...
Ze is wel vasthoudend. Dat dan weer wel![]()
Ze wil nu ook de eerste prijs die ik noemde betalen.
Maar al krijg ik het dubbele, ik heb er geen zin meer in.
Dat ze dan een vierde account maakt, op 'nu kopen' drukt en voor de rest haar snavel houdt. Dat ze zich niet de grond in schaamt.
Varekaj schreef:Mijn ene pakje via UPS is al opgehaald door de koper, dus op amper 3 dagen van verzenden tot ontvangst.
Gisteravond weer een jurkje verkocht, dat verpak ik deze namiddag en dan kan dat ook al weggebracht worden. Het staat op pakketformaat klein, vraagt de koper "graag zo klein mogelijk verpakken". Maar dat maakt toch niet uit? Als het binnen het gewicht blijft en de afmetingen is het toch OK? Het moet sowieso naar een afhaalpunt, dus geen gedoe met passend voor een brievenbus ofzo.
pmarena schreef:Oh dan ben je een potentiële klant voor mij. Ik vraag me alleen af of ik er ooit nog aan toe ga komen om een nieuwe bups op Vinted te zetten....er ligt nog een hele stapel in de kast te wachten, pfff.