Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:02

Hoe gaan jullie om met dierenharen? Ik snap best dat er soms een haar blijft hangen, maar nu had ik net een rompertje dat vol zat. Verzenden duurde al heel lang, gebeurde net op het nippertje. Ik had al gezegd laat maar, want dat afhaalpunt kwam ik niet meer langs, maar nee ze wilde persé versturen. Nou ok, flauw maar je staat in je recht. Krijg ik het binnen, witte rompertje onder de haren, en het broekje is echt helemaal gepild en door op de kont. Ben ik dan een zeikerd als ik daar wat van zeg? Afbeelding
Afbeelding

mariettek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:13

Haren vind ik storend (zelf dieren, maar heb echt een hekel aan die haren). Maar meestal gaan ze er wel af in de was. Pillen en deels versleten zou ik gewoon melden bij de verkoper. Kijken hoe diegene reageert.
Hangt trouwens ook van de prijs af, bij een uitzonderlijk koopje kun je het ook bijna verwachten.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:14

Hangt er van af wat de prijs is. Als dit voor 1-2 euro was, zou ik daar niks van maken. Als het een beste prijs was dan wel (het pillen dan), haren, nja, hier komt kledij soms uit de wasmachine onder de haren. Even met de roller erover en problem solved.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:32

Ik zie geen haren en dat pillen vind ik wel mee vallen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:44

Haren van een beest dat ik niet ken hoef ik niet op m'n kleren. Zou ik echt smerig vinden als mensen dat opsturen.

Vind 'm ook erg gepild dus afhankelijk van de prijs zou ik daar wel wat van zeggen. Snap alleen je opmerking over het verzenden niet, hoezo is dat flauw. Die tijd had ze gewoon?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:08

Wat was de staat? Ik koop alleen nieuw met/zonder kaartjes, dan hoef ik iets dat zo gedragen is niet. Maar als 'ie als 'goed' eer op stond?

Haren zijn goor maar dat kan er af in de was.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:52

tita schreef:
Ik zie geen haren en dat pillen vind ik wel mee vallen

Haren staan niet op de foto, en het pillen was echt erg, maar broekje ligt in de prullenbak, zie het maar als leergeld… thanks voor jullie reacties

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:26

Lotus83 schreef:
pmarena schreef:
Volgens mij is het al een klein prijsje toch.... de rest doet er allemaal niet toe eigenlijk.
Ik vind het eigenlijk raar om daarvoor nog af te dingen..... zou zelf zoiets hebben van dan niet hoor.

Oke.. ze bleef gaan met berichten..
Dus vandaag maar geblokkeerd.

Krijg net weer een bericht.. via het account van haar zus! Dit is toch idioot 8)7

Ze heeft nu een 3e account aangemaakt.. of in gebruik...

Gaat het even??? 8)7

Wat moet ik hiermee?? Blokkeren heeft dus gewoon geen zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:29

Kan je ze niet melden bij Vinted?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:33

Varekaj schreef:
Kan je ze niet melden bij Vinted?

Ik denk dat ik dat morgen ga doen.
Dit is echt zo irritant...

Ze is wel vasthoudend. Dat dan weer wel :')

Ze wil nu ook de eerste prijs die ik noemde betalen.
Maar al krijg ik het dubbele, ik heb er geen zin meer in.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:38

Ik lees hier al een hele tijd mee, maar dit is toch wel een hele erge.

Lotus83 schreef:

Dat ze dan een vierde account maakt, op 'nu kopen' drukt en voor de rest haar snavel houdt. Dat ze zich niet de grond in schaamt.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 23:17

foxy80 schreef:
Ik lees hier al een hele tijd mee, maar dit is toch wel een hele erge.

Lotus83 schreef:

Dat ze dan een vierde account maakt, op 'nu kopen' drukt en voor de rest haar snavel houdt. Dat ze zich niet de grond in schaamt.

Gelukkig kan dat niet, Nu kopen wat ze wilde verschillende artikelen uit meerdere advertenties..

Daar begon het mee, dat ik advertenties moest aanpassen omdat ze van de 1 dit wilde en uit de andere advertentie dat.

Maar ik heb account nummer 3 volledig genegeerd, ook bericht niet geopend en het is tot dusverre nog stil :')

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:40

Ik sprak voor mijn beurt. >;)
Van haar 3e account weer een bericht.. ik open het niet en negeer. :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:40

Wat erg :') :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 11:12

Ik zou een advertentie maken met wat ze wilde bij elkaar en de prijs verdubbelen, dan kan ze op koop nu drukken en anders pech. Misschien komt de boodschap dan over?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:38

Misschien moet je even in je advertentie dat als je [gebruikersnaam1], [gebruikersnaam2] of [gebruikersnaam3] heet, of je eerder een account hebt gehad met deze naam je bij voorbaat niet hoeft te reageren. :+

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:08

Ik had het de andere kant op. Een veel te dure blouse van ralph lauren bij favorieten gezet, van een Italiaan. Kreeg ik steeds berichtjes met 2,- prijsverlagingen en “laat me weten als je geïnteresseerd bent!!!”
Die heb ik ook geblokkeerd. Ga weg :+

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:54

corinep schreef:
Ik zou een advertentie maken met wat ze wilde bij elkaar en de prijs verdubbelen, dan kan ze op koop nu drukken en anders pech. Misschien komt de boodschap dan over?

Zelfs voor het 3 dubbele wil ik niet meer aan haar verkopen..

Hoewel het wel een leuk idee is omdat te doen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:56

Mijn ene pakje via UPS is al opgehaald door de koper, dus op amper 3 dagen van verzenden tot ontvangst.
Gisteravond weer een jurkje verkocht, dat verpak ik deze namiddag en dan kan dat ook al weggebracht worden. Het staat op pakketformaat klein, vraagt de koper "graag zo klein mogelijk verpakken". Maar dat maakt toch niet uit? Als het binnen het gewicht blijft en de afmetingen is het toch OK? Het moet sowieso naar een afhaalpunt, dus geen gedoe met passend voor een brievenbus ofzo.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 14:18

Varekaj schreef:
Mijn ene pakje via UPS is al opgehaald door de koper, dus op amper 3 dagen van verzenden tot ontvangst.
Gisteravond weer een jurkje verkocht, dat verpak ik deze namiddag en dan kan dat ook al weggebracht worden. Het staat op pakketformaat klein, vraagt de koper "graag zo klein mogelijk verpakken". Maar dat maakt toch niet uit? Als het binnen het gewicht blijft en de afmetingen is het toch OK? Het moet sowieso naar een afhaalpunt, dus geen gedoe met passend voor een brievenbus ofzo.

Die vraag heb ik ook al een paar keer gehad terwijl het op klein staat. Reageer dan gewoon ja hoor doe ik :D

Hier verkoop ik momenteel nog steeds 2/3 dingen per week. Loopt gestaag door.
Van de week komen er weer wat nieuwe dingen van mijn zoontje op. 98/104 aangezien hij nu in 110/116 zit.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 14:31

Oh dan ben je een potentiële klant voor mij. Ik vraag me alleen af of ik er ooit nog aan toe ga komen om een nieuwe bups op Vinted te zetten....er ligt nog een hele stapel in de kast te wachten, pfff.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 14:35

pmarena schreef:
Oh dan ben je een potentiële klant voor mij. Ik vraag me alleen af of ik er ooit nog aan toe ga komen om een nieuwe bups op Vinted te zetten....er ligt nog een hele stapel in de kast te wachten, pfff.

Wat is probleem je maakt van 4 kledingstukken foto’s
En vanaaf op de bank zet je ze erop
Morgen weer paar

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:06

Als ik op de bank terecht zou komen zou dat heel prima kunnen ja maar zit al weken met een lijst van dingen die voor gaan, en net als ik denk: morgen / vanmiddag gaat het lukken dan komt er weer wat tussendoor :=

Heb ik net een tafel vrijgemaakt om netjes wat neer te kunnen leggen voor een foto, loopt die klöte-mini weer in de wei bvb.... ben ik weer bezig met de afrastering repareren :x

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:41

Ja je kan me veel zeggen maar je zit s’avonds echt wel keertje op de bank.
Je hebt nu ook tijd om te posten.

Anders doe je het S’avonds snel voor je gaat slapen altijd leuk om in de ochtend te zien dat je iets verkocht hebt.

We hebben het allemaal druk maar nergens tijd voor hebben is natuurlijk weg van minste weerstand dit is nou geen monsterklus

Maar goed ik ga de zolder dweilen vanmorgen toen ik naar mijn werk ging herinnerde ik me dat ik de kat had opgesloten daar heeft ze 12 uur gezeten dus snel kat los gelaten en snel plas opgeruimd nu maar ff dweilen ….. kakklus

Mini vangen is leuker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:45

Nou wat vriendelijker kan ook wel hoor. Als je iets er goed op wil zetten ben je soms toch wel wat tijd kwijt. Ik zet niks 's avonds op foto bijvoorbeeld. Het licht geeft dan op beeld best weleens een andere kleur, dat is ook niet de bedoeling.
Of je bent gewoon murw van een drukke dag en hebt even geen zin om daaraan te beginnen als je net neergeploft bent.